"aparte voornamen"
+54
mzcharlotte
JD
Lenthe
Bacio
Shisha
Phileine
Huppekee
Mari
PeperMunt
strawberry
Happinaz
Blond
Cimic
Niekske
Aziraphale
Aimee
Caramba
shadow
ekjir@M
M-G
Minx
Mizz_S
Aggi
Star007
Twellie
piene1983
Mamsie
Monte
Happydobby
Sanne
Pommes
Manderijn
koNijntje
Filoria
SarahKey
smooch
Susan
Fearie
Starla
Thunder
Flower_L
Puggle
ProudMom
slaatje
CCC
Lejow
Bosjesvrouw
Caroow
VeryCherry
Marin
Printje
Ibbeltje
Highway
mauwmauw
58 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: "aparte voornamen"
omg, weet niet of ze al genoemd zijn, maar vind dit net in de telegraaf.
Relatief veel namen komen slechts één of enkele keren voor. Daaronder zijn opvallende meisjesnamen als Peace, Psyche, Sharia, Tram, Zwanette, Lief, Stoffelina, Wijntje, Weintje, Rehab, Pepper, Princess en Sappho. Bij de jongens vallen op: Dimmer, Adem, Engel, Adolf, Arafat, Prayer, Polycarp, Eros, Beckham, Huik en Osama. Negen jongens en één meisje gaan als Beer door het leven.
Wat bezielt je om je kind Adolf of Osama te noemen
Relatief veel namen komen slechts één of enkele keren voor. Daaronder zijn opvallende meisjesnamen als Peace, Psyche, Sharia, Tram, Zwanette, Lief, Stoffelina, Wijntje, Weintje, Rehab, Pepper, Princess en Sappho. Bij de jongens vallen op: Dimmer, Adem, Engel, Adolf, Arafat, Prayer, Polycarp, Eros, Beckham, Huik en Osama. Negen jongens en één meisje gaan als Beer door het leven.
Wat bezielt je om je kind Adolf of Osama te noemen
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Marin schreef:Aimee schreef:strawberry schreef:Marin schreef:Joh wat grappig dat je zijn naam via die forumster hebt, Happi! Dat wist ik niet. Super leuk. Ik vind het ook echt een leuke combi samen en echt jongetjes om op te eten zo lief met die brilletjes. Ik word echt heel blij van jouw kindjes.
Over Amy en Aimee, dat zijn toch gewoon echt twee totaal verschillende namen? Ik vind dat echt raar, als je je kind Aimee noemt maar het uit laat spreken als Amy. Die uitspraak is totaal anders.
Misschien ben ik heel dom hoor, maar hoe spreek je Aimee uit? Zoals aajmee? Ik heb namelijk echt geen idee
Ja, gewoon zoals je het schrijft (zo spreek ik het tenminste uit)
Ja gewoon op z'n Frans: Ehmee.
http://nl.forvo.com/search/aimee/
Bij Mas en Amé zit een Aimee in de klas, is soms niet handig met Amé en Aimee.
Gast- Gast
Oh ja dat kan ik me voorstellen. Maar grote kans dat ze de enige is met die specifieke naam! Dat is wel origineel. Hoewel ik altijd aan alcoholvrije wijn moet denken als ik haar naam zie
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zazou schreef:Marin schreef:Aimee schreef:strawberry schreef:Marin schreef:Joh wat grappig dat je zijn naam via die forumster hebt, Happi! Dat wist ik niet. Super leuk. Ik vind het ook echt een leuke combi samen en echt jongetjes om op te eten zo lief met die brilletjes. Ik word echt heel blij van jouw kindjes.
Over Amy en Aimee, dat zijn toch gewoon echt twee totaal verschillende namen? Ik vind dat echt raar, als je je kind Aimee noemt maar het uit laat spreken als Amy. Die uitspraak is totaal anders.
Misschien ben ik heel dom hoor, maar hoe spreek je Aimee uit? Zoals aajmee? Ik heb namelijk echt geen idee
Amé spreek je denk ik gewoon uit als Amee toch?
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Filoria schreef:Oeeh dat vinden mijn man en ik zo'n mooie naam! Maar we hebben 't niet gedaan, omdat we een achternaam met een K hebben en dan is het net alsof het Mare is. (Bijvoorbeeld Kelderman, spreek dat maar eens uit).
@Caroow: haha leuke naam! Mijn werk heeft een zusterbedrijf in Suriname en daar hebben de mensen zulke grappige namen. De achternamen daar vind ik ook mooi: Noordzee, Palmtak, dat soort dingen
OJa, dat is niet handig! Wij hebben dat met een andere naam die we heel mooi vonden maar die in combinatie met de achternaam met mijn vriend gek werdt. Daar krijg je een soort Jan Jansen of Piet Pietersen combi door. Vind ik ook niet zo leuk!
Zou je trouwens die naam toch uit je post willen halen?
Laatst aangepast door Happinaz op za 12 jan 2013 - 5:27; in totaal 1 keer bewerkt
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Joh wat grappig dat je zijn naam via die forumster hebt, Happi! Dat wist ik niet. Super leuk. Ik vind het ook echt een leuke combi samen en echt jongetjes om op te eten zo lief met die brilletjes. Ik word echt heel blij van jouw kindjes.
Ik vind dit echt zo lief gezegd! Vooral omdat die brillen echt een big deal zijn geweest. Tnx voor je woorden!
Happinaz- Kletskop
strawberry schreef:Zazou schreef:Marin schreef:Aimee schreef:strawberry schreef:Marin schreef:Joh wat grappig dat je zijn naam via die forumster hebt, Happi! Dat wist ik niet. Super leuk. Ik vind het ook echt een leuke combi samen en echt jongetjes om op te eten zo lief met die brilletjes. Ik word echt heel blij van jouw kindjes.
Amé spreek je denk ik gewoon uit als Amee toch?
Ja klopt. Ik zie het ook regelmatig staan de alcoholvrije wijn.
Gast- Gast
Gedaan!Happinaz schreef:Zou je trouwens die naam toch uit je post willen halen?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Gedaan!Happinaz schreef:Zou je trouwens die naam toch uit je post willen halen?
TNX! Ik ben niet heel moeilijk met herkenbaarheid als mensen mij kennen zullen ze mijn verhalen toch herkennen. Maar die naam valt wel op, zeker in combinatie met een tweeling.
Happinaz- Kletskop
Snap ik hoor.
Ik begin me door dit soort dingen wel af te vragen hoe het voor Tomas zou zijn als hij op latere leeftijd dit forum ontdekt en al die verhalen over zijn moeder en hemzelf leest Vooral de stukjes over kleverige afscheiding (van mij) en zorgen over groene poep (van hem) hahaha
Ik begin me door dit soort dingen wel af te vragen hoe het voor Tomas zou zijn als hij op latere leeftijd dit forum ontdekt en al die verhalen over zijn moeder en hemzelf leest Vooral de stukjes over kleverige afscheiding (van mij) en zorgen over groene poep (van hem) hahaha
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Snap ik hoor.
hahahahahaha te hopen dat als ie googled op zn naam niet direct hier uit komt...
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
strawberry schreef:Filoria schreef:Snap ik hoor.
hahahahahaha te hopen dat als ie googled op zn naam niet direct hier uit komt...
Haha dat wilde ik ook zeggen! Zorgen dat hij nooit je nickname als de jouwe herkent!
Happinaz- Kletskop
Nou heb ik de foto van de kinderen van Happinaz gemist.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Nou heb ik de foto van de kinderen van Happinaz gemist.
Nee...geen foto hoor! Alleen de namen .
Happinaz- Kletskop
Huh, hoe weten ze dan dat die kinderen zo grappig zijn met hun brilletjes?
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb Marin op FB...
Happinaz- Kletskop
Oh, oké. Nou, daarom dacht ik dus dat je een foto had geplaatst.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja! ik snap de verwarring! Ik show mijn mannetjes met trots maar ik plaats toch liever geen foto's hier!
Sorry....
Sorry....
Happinaz- Kletskop
Heb net ff door die namenlijst gebladerd. Ik wist dat m'n vriend een 'aparte' naam heeft. Hij staat dus ook niet in die lijst
Toch gek, het is voor mij niet meer zo bijzonder, maar dus toch wel erg apart...
Toch gek, het is voor mij niet meer zo bijzonder, maar dus toch wel erg apart...
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Ik zag net een vrouw met de naam Turf voorbijkomen op tv, ook wel apart.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Happinaz schreef:Filoria schreef:Gedaan!Happinaz schreef:Zou je trouwens die naam toch uit je post willen halen?
TNX! Ik ben niet heel moeilijk met herkenbaarheid als mensen mij kennen zullen ze mijn verhalen toch herkennen. Maar die naam valt wel op, zeker in combinatie met een tweeling.
jij hebt de naam nog in de quote van filoria staan
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wij hadden vroeger een gezin in de buurt wonen en die kinderen hadden allemaal namen zoals Spring, Sunshine, Ocean, Easter, Day. Weet ze niet meer allemaal. Ze hadden iets van 14 kinderen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Oh en mijn oma heette H.erseltje. Ook erg apart.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Happinaz schreef:Filoria schreef:Oeeh dat vinden mijn man en ik zo'n mooie naam! Maar we hebben 't niet gedaan, omdat we een achternaam met een K hebben en dan is het net alsof het Mare is. (Bijvoorbeeld M.arek Kelderman, spreek dat maar eens uit).
@Caroow: haha leuke naam! Mijn werk heeft een zusterbedrijf in Suriname en daar hebben de mensen zulke grappige namen. De achternamen daar vind ik ook mooi: Noordzee, Palmtak, dat soort dingen
OJa, dat is niet handig! Wij hebben dat met een andere naam die we heel mooi vonden maar die in combinatie met de achternaam met mijn vriend gek werdt. Daar krijg je een soort Jan Jansen of Piet Pietersen combi door. Vind ik ook niet zo leuk!
Zou je trouwens die naam toch uit je post willen halen?
Ik zit heel diep na te denken wat voor naam dat dan is Happi... Maar ik kan het niet bedenken...
Gast- Gast
Onze kinderen hebben redelijk normale namen en toch worden ze zo vaak verkeerd geschreven...
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» De opmerkelijkste voornamen van 2012
» Aparte vraag- ronde box
» Aparte webshop
» Aparte gesprekken op straat
» Aparte dromen..
» Aparte vraag- ronde box
» Aparte webshop
» Aparte gesprekken op straat
» Aparte dromen..