Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grappige date missers

+30
Slakje
Minx
Sam
Kiekeboe
Derpy
SuperGrover
strawberry
Elodie
Roxi3
Lot
Reeza
Polly
Phileine
Mizz_S
mzcharlotte
June
claudiaveronique
Bay
slaatje
Atelier Madame
Sugarfall
Toet
Pommes
Fortissimo
Guus
Bliss
liqueje
Caroow
Blond
Caro
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Phileine za 12 jan 2013 - 4:57

Ik heb eigenlijk maar een echt schokkend verhaal. Ik was op date met een jongen, was best leuk en bij de tweede date zouden we bij hem thuis een film kijken. Prima plan, dus we zaten op de bank, gewoon een beetje knus. Date liep even weg, kwam terug, ik keek opzij en hij was ineens naakt! Volledig, alles was uit :shock: Er was verder ook totaal geen aanleiding voor, we hadden alleen nog maar gezoend. Volgens mij ben ik snel naar de wc gevlucht en daarna bracht ie mij al vrij snel naar huis. Vervolgens wilde hij ook niks meer van mij weten, baalde zeker dat zijn snelle wip niet doorging. Ik kan me niet veel meer herinneren van die dag, maar wat ik nooit zal vergeten is dat ie enorm groot geschapen was.

Wat ik verder wel apart vond was een meisje die drie uur met de trein had gereisd voor een date met mij en vervolgens alleen maar over haar werk sprak. Ze wilde na anderhalf uur alweer naar het station en vervolgens zat ze dus weer drie uur in de trein. Ik hoef er niet bij te vertellen dat het niks is geworden Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Polly za 12 jan 2013 - 5:04

claudiaveronique schreef:Ik wil meedoen!
vorig jaar heb ik een maand of 2 op relatieplanet gestaan en ging na een paar dagen voor het eerst op date. Ik had al meerdere malen met hem gebeld en aan de telefoon klikte het prima. Toen we elkaar uiteindelijk zagen viel hij onwijs tegen maar ik dacht ach ik ga gewoon die date afmaken en dan weer naar huis.
Zitten we aan het hoofdgerecht vraagt ie ineens of ik dominant of onderdanig ben (had zeker 50 tinten grijs gelezen ofzo Grappige date missers - Pagina 2 1578173417 ) ik gaf niet echt een duidelijk antwoord zegt ie ineens dat hij dol is op dominante vrouwen omdat hij het heerlijk vond om met een voorbind dildo in zijn reet geneukt te worden :O :O pale echt ik verslikte mij bijna in mijn biefstuk...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat erg!!!
Dit is toch wel het dieptepunt, al vind ik alle verhalen in dit topic leuk om te lezen.

Ik heb verder niet echt iets dramatisch toe te voegen, of ik heb het al uit mijn geheugen gewist, dat kan ook natuurlijk... O ja, nu valt het me weer in, een 'date' met een jongen die de hele tijd op straat spuugde, wat een afknapper... Dat is al jaren geleden, daardoor ben ik wat selectiever geworden in met wie ik op 'date' wil. Al zitten er nog steeds wel eens missers tussen :S
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Polly za 12 jan 2013 - 5:06

Phileine schreef:Ik heb eigenlijk maar een echt schokkend verhaal. Ik was op date met een jongen, was best leuk en bij de tweede date zouden we bij hem thuis een film kijken. Prima plan, dus we zaten op de bank, gewoon een beetje knus. Date liep even weg, kwam terug, ik keek opzij en hij was ineens naakt! Volledig, alles was uit :shock: Er was verder ook totaal geen aanleiding voor, we hadden alleen nog maar gezoend. Volgens mij ben ik snel naar de wc gevlucht en daarna bracht ie mij al vrij snel naar huis. Vervolgens wilde hij ook niks meer van mij weten, baalde zeker dat zijn snelle wip niet doorging. Ik kan me niet veel meer herinneren van die dag, maar wat ik nooit zal vergeten is dat ie enorm groot geschapen was.

Wat ik verder wel apart vond was een meisje die drie uur met de trein had gereisd voor een date met mij en vervolgens alleen maar over haar werk sprak. Ze wilde na anderhalf uur alweer naar het station en vervolgens zat ze dus weer drie uur in de trein. Ik hoef er niet bij te vertellen dat het niks is geworden Wink

LOL Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Reeza za 12 jan 2013 - 5:09

Whaha Phileine hebben wij dezelfde gedate?! Laughing Bij mij haalde een gozer opeens zn leuter uit zn broek tijdens het zoenen. Eerste date.. :shock: Dat is nooit iets serieus geworden (wel fwb, de broekinhoud beviel wel lol!).
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Bliss za 12 jan 2013 - 5:24

Hahaha wat een verhalen Laughing

Ik heb trouwens ook ooit, jaar of tien geleden denk ik, eens met een jongen gezoend in de kroeg. Daarna gingen we nog ff naar buiten en stonden we ergens tegen een muurtje op een parkeerplaatsje nog ff te zoenen en een beetje te vozen. Het ging er niet heel heftig aan toe, maar we hadden wel allebei onze broek open en waren een beetje aan het frunniken enzo. Zegt ie ineens: "lekker kaal is ie hè?" Grappige date missers - Pagina 2 394967 Hahaha vond ik zó'n stomme opmerking! Heb het daarna maar gauw afgekapt en ben naar huis gegaan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Lot za 12 jan 2013 - 5:28

Ik weet het niet, ben vast preuts maar hoezo zijn mannen zo TO THE POINT over sex, ik vind dat ook echt een afknapper en zelfs heel brutaal.

Ik zeg dit dus n.a.v. de verschillende 'date-missers' die ik net van jullie lees.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Roxi3 za 12 jan 2013 - 5:37

Ik was in een ver verleden verliefd op de buurjongen van mijn beste vriendin. Hij kwam uit een raar gezin, volgens mij had heel de straat het ook altijd over die mensen maar zelf leek hij wel leuk dus ik waagde het erop. Op onze eerste date wilde hij me meenemen naar een rivier in de buurt. We hadden op de locatie afgesproken dus ik was daarheen gefietst en hij woonde op loopafstand dus hij was te voet. Het was best gezellig, we waren leuk aan het kletsen en op een gegeven moment gingen we naar huis. We lopen dus samen naar mijn fiets en ik vraag aan hem of ik met hem mee zal lopen met de fiets aan de hand en toen zei hij dus: nou ik denk dat ik nu wel mag fietsen, jij hebt de hele heenweg al gefietst confused dus uiteindelijk was ik aan het lopen en hij aan het fietsen op mijn fiets.

Ik was ook een keer op vakantie in Italië met een vriendin en toen had ik de hele avond zitten kletsen met een jongen, gewoon gezellig. Hij zei steeds dat hij op vakantie was met zijn "boyfriend" dus ik nam aan dat hij een vriend had. Op een gegeven moment ging ik naar het toilet en kwam hij achter mij aanlopen. Hij duwde me echt tegen de muur en wilde me zoenen. Ik zei gelijk dat ik daar geen zin in had en dat zijn vriend het vast ook niet leuk zou vinden. Toen zei hij dus dat het niet zijn vriend was maar gewoon een vriend en dat als ik jongens niet leuk vind, ik ze ook niet de hele avond aan het lijntje moest houden want hij was nu helemaal opgewonden door mijn uitdagende gedrag :O Ik durfde hem de rest van de vakantie niet meer aan te kijken.


Laatst aangepast door Roxi3 op za 12 jan 2013 - 5:45; in totaal 1 keer bewerkt

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Polly za 12 jan 2013 - 5:40

Bliss schreef:Hahaha wat een verhalen Laughing

Ik heb trouwens ook ooit, jaar of tien geleden denk ik, eens met een jongen gezoend in de kroeg. Daarna gingen we nog ff naar buiten en stonden we ergens tegen een muurtje op een parkeerplaatsje nog ff te zoenen en een beetje te vozen. Het ging er niet heel heftig aan toe, maar we hadden wel allebei onze broek open en waren een beetje aan het frunniken enzo. Zegt ie ineens: "lekker kaal is ie hè?" Grappige date missers - Pagina 2 394967 Hahaha vond ik zó'n stomme opmerking! Heb het daarna maar gauw afgekapt en ben naar huis gegaan!

WHAHAHA
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Elodie za 12 jan 2013 - 5:59

Dit is echt té gênant eigenlijk. Haha! Er was ooit een man die met koude thee die naast het bed stond onze geslachtsdelen ging wassen :shock:
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  strawberry za 12 jan 2013 - 6:05

Lorre schreef:Dit is echt té gênant eigenlijk. Haha! Er was ooit een man die met koude thee die naast het bed stond onze geslachtsdelen ging wassen :shock:


Hahahahahaha en waarom in godsnaam koude thee? Is dat ontsmettend? Of heb je dat niet gevraagd?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Elodie za 12 jan 2013 - 6:08

Omdat dat er toevallig stond denk ik ;-) omg dat ik dit vertel! Ben niet nuchter en heb zin om te lachen!
Edit: en daarbij, net of dat nodig is! Altijd bloemetjes hoor haha Laughing
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  strawberry za 12 jan 2013 - 6:12

Hahaha offcourse ;-)

Ik heb ooit eens een scharrel gehad die echt ik overdrijf niet na 3 stoten al klaar kwam en dan gelijk daarna aan mij vroeg of ik ook lekker was gekomen?!
Daarna nog een keer met m naar bed geweest maar dat was precies t zelfde verhaal..
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Elodie za 12 jan 2013 - 6:15

Jee dat is ook stom zeg!
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  SuperGrover za 12 jan 2013 - 6:27

Hahaha mooie verhalen.

Ik had een eerste date met een jongen die ik had ontmoet in de kroeg. Hij bleek gelogen te hebben over zijn leeftijd, hij was veel jonger, wat ik überhaupt al een beetje gênant vond. Hij vertelde dat zijn oma was overleden, maar dat maakte niet uit, want nu had hij mij. Dit, en het liegen, maakte dat ik niet meteen overtuigd was voor een tweede date, dus toen hij dat vroeg, zei ik dat ik daar nog even een nachtje over wilde slapen. Belt hij me de volgende ochtend vroeg, ja nachtje voorbij, wat denk je ervan? Toen waren mijn twijfels gelijk weg haha. Toen ik zei dat ik een tweede date niet zag zitten, wenste hij me nog een goed leven verder. Het zou uiteindelijk vast wel goed komen met hem. Hij zou er wel over heen komen. Ik zat daar echt, wtf? Waarschijnlijk had hij me op de tweede date ten huwelijk gevraagd laughcry

Ik had laatst afgesproken met een jongen bij hem thuis. Zijn huisgenoten waren echter nogal bijzonder. Ze stonden me al aan te gapen toen ik mijn fiets voor het huis zette, echt zo van, wat kom jij in godsnaam doen? Maar later zaten we op zijn kamer, komt zo'n huisgenoot binnen. Dat was sowieso te gênant, maar heel gênant was dat hij zei dat als we van plan waren om seks te hebben (parafrasering laughcry ), al zijn huisgenoten dat konden horen. En hij maakte allemaal opmerkingen waaruit bleek dat er over mij gesproken was. Dat was voor die jongen natuurlijk nog veel gênanter, maar ik wist me gewoon geen houding te geven. Later was het trouwens ook nog heel gênant, die jongen kwam vrij dichtbij zitten en legde zo zijn hand neer naast mijn been. Was echt zo'n dilemma, want ik vond het vrij awkward om zijn hand te pakken, en daar hand in hand op zijn bank te zitten, maar ik vond het ook awkward om zijn hand niet te pakken terwijl hij zo hintte. Was een date met heel gemixte gevoelens.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Bliss za 12 jan 2013 - 6:32

SuperGrover schreef:Ik had laatst afgesproken met een jongen bij hem thuis. Zijn huisgenoten waren echter nogal bijzonder. Ze stonden me al aan te gapen toen ik mijn fiets voor het huis zette, echt zo van, wat kom jij in godsnaam doen? Maar later zaten we op zijn kamer, komt zo'n huisgenoot binnen. Dat was sowieso te gênant, maar heel gênant was dat hij zei dat als we van plan waren om seks te hebben (parafrasering Grappige date missers - Pagina 2 394967 ), al zijn huisgenoten dat konden horen. En hij maakte allemaal opmerkingen waaruit bleek dat er over mij gesproken was. Dat was voor die jongen natuurlijk nog veel gênanter, maar ik wist me gewoon geen houding te geven. Later was het trouwens ook nog heel gênant, die jongen kwam vrij dichtbij zitten en legde zo zijn hand neer naast mijn been. Was echt zo'n dilemma, want ik vond het vrij awkward om zijn hand te pakken, en daar hand in hand op zijn bank te zitten, maar ik vond het ook awkward om zijn hand niet te pakken terwijl hij zo hintte. Was een date met heel gemixte gevoelens.

Volgens mij was het voornamelijk nogal ehh... gênant. Grappige date missers - Pagina 2 827601

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  SuperGrover za 12 jan 2013 - 6:39

Bliss schreef:
SuperGrover schreef:Ik had laatst afgesproken met een jongen bij hem thuis. Zijn huisgenoten waren echter nogal bijzonder. Ze stonden me al aan te gapen toen ik mijn fiets voor het huis zette, echt zo van, wat kom jij in godsnaam doen? Maar later zaten we op zijn kamer, komt zo'n huisgenoot binnen. Dat was sowieso te gênant, maar heel gênant was dat hij zei dat als we van plan waren om seks te hebben (parafrasering Grappige date missers - Pagina 2 394967 ), al zijn huisgenoten dat konden horen. En hij maakte allemaal opmerkingen waaruit bleek dat er over mij gesproken was. Dat was voor die jongen natuurlijk nog veel gênanter, maar ik wist me gewoon geen houding te geven. Later was het trouwens ook nog heel gênant, die jongen kwam vrij dichtbij zitten en legde zo zijn hand neer naast mijn been. Was echt zo'n dilemma, want ik vond het vrij awkward om zijn hand te pakken, en daar hand in hand op zijn bank te zitten, maar ik vond het ook awkward om zijn hand niet te pakken terwijl hij zo hintte. Was een date met heel gemixte gevoelens.

Volgens mij was het voornamelijk nogal ehh... gênant. Grappige date missers - Pagina 2 827601
Haha ja heel gênant, maar het is wel die jongen waar ik vrij lang mee gedate heb Wink
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Derpy za 12 jan 2013 - 9:52

Ik had een date met een jongen die z'n T-shirt omhoog trok en een gigantisch litteken liet zien. Had z'n ex gedaan. Met een mes. :O
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Bliss za 12 jan 2013 - 9:56

SuperGrover schreef:
Bliss schreef:
SuperGrover schreef:Ik had laatst afgesproken met een jongen bij hem thuis. Zijn huisgenoten waren echter nogal bijzonder. Ze stonden me al aan te gapen toen ik mijn fiets voor het huis zette, echt zo van, wat kom jij in godsnaam doen? Maar later zaten we op zijn kamer, komt zo'n huisgenoot binnen. Dat was sowieso te gênant, maar heel gênant was dat hij zei dat als we van plan waren om seks te hebben (parafrasering Grappige date missers - Pagina 2 394967 ), al zijn huisgenoten dat konden horen. En hij maakte allemaal opmerkingen waaruit bleek dat er over mij gesproken was. Dat was voor die jongen natuurlijk nog veel gênanter, maar ik wist me gewoon geen houding te geven. Later was het trouwens ook nog heel gênant, die jongen kwam vrij dichtbij zitten en legde zo zijn hand neer naast mijn been. Was echt zo'n dilemma, want ik vond het vrij awkward om zijn hand te pakken, en daar hand in hand op zijn bank te zitten, maar ik vond het ook awkward om zijn hand niet te pakken terwijl hij zo hintte. Was een date met heel gemixte gevoelens.

Volgens mij was het voornamelijk nogal ehh... gênant. Grappige date missers - Pagina 2 827601
Haha ja heel gênant, maar het is wel die jongen waar ik vrij lang mee gedate heb Wink

Och ja, een slecht begin hoeft ook niet meteen het einde te betekenen toch smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Kiekeboe za 12 jan 2013 - 10:39

Hahaha! Ik lig in een deuk hier om jullie verhalen Very Happy .
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Sam za 12 jan 2013 - 11:01

Ik heb ooit eens een date gehad met een jongen, waar op zich niks mis mee was.
Toen hij me thuis afzette en ik uit wilde stappen deed hij de deuren automatisch op slot en zei: 'Zo, dan maak ik zo de deur open en dan zullen we maar eens samen naar je kamer gaan om flink te n**ken he...'
Ik keek echt zo :shock: en vroeg ook aan hem wat hij wel niet helemaal dacht. Hij vond dat ik hem al heel de avond op had zitten hitsen met mijn blik Grappige date missers - Pagina 2 985951499
Heb boos tegen hem geschreeuwd dat hij de deuren open moest maken, deed hij maar wel met de mededeling dat ik 'de wildste tijger ooit zou missen'.

Mag ik even kotsen?!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Sam za 12 jan 2013 - 11:01

O my, jullie verhalen zijn ook erg Laughing
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Elodie za 12 jan 2013 - 11:02

Derpy schreef:Ik had een date met een jongen die z'n T-shirt omhoog trok en een gigantisch litteken liet zien. Had z'n ex gedaan. Met een mes. :O
OMG! Vond hij dat stoer ofzo?
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Minx za 12 jan 2013 - 13:25

Sam schreef:Ik heb ooit eens een date gehad met een jongen, waar op zich niks mis mee was.
Toen hij me thuis afzette en ik uit wilde stappen deed hij de deuren automatisch op slot en zei: 'Zo, dan maak ik zo de deur open en dan zullen we maar eens samen naar je kamer gaan om flink te n**ken he...'
Ik keek echt zo :shock: en vroeg ook aan hem wat hij wel niet helemaal dacht. Hij vond dat ik hem al heel de avond op had zitten hitsen met mijn blik Grappige date missers - Pagina 2 985951499
Heb boos tegen hem geschreeuwd dat hij de deuren open moest maken, deed hij maar wel met de mededeling dat ik 'de wildste tijger ooit zou missen'.

Mag ik even kotsen?!

haha, de meeste auto's kun je van binnenuit toch sowieso open maken confused
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Slakje za 12 jan 2013 - 13:30

Ik had een keer een date met een jongen. We zouden bij hem thuis een film bekijken. We hebben gezoend, maar hij wilde meteen seks. Toen ik zei dat ik niet wilde heeft hij me letterlijk de deur uitgezet.

En er was ook iemand die ik écht héél leuk vond. Echt héél leuk. Ik viel als een blok voor hem. Hij was knap, grappig, lief, leuk, ... Alleen ging hij constant zeggen hoe ik moest leven en wat dat ik goed of slecht deed. Heb het toen afgekapt.

Verder was er nog iemand die constant wiet rookte en behalve dat kon ik hem echt helemaal bespelen. Werd nogal saai na een tijdje.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Sam za 12 jan 2013 - 20:48

Minx schreef:
Sam schreef:Ik heb ooit eens een date gehad met een jongen, waar op zich niks mis mee was.
Toen hij me thuis afzette en ik uit wilde stappen deed hij de deuren automatisch op slot en zei: 'Zo, dan maak ik zo de deur open en dan zullen we maar eens samen naar je kamer gaan om flink te n**ken he...'
Ik keek echt zo :shock: en vroeg ook aan hem wat hij wel niet helemaal dacht. Hij vond dat ik hem al heel de avond op had zitten hitsen met mijn blik Grappige date missers - Pagina 2 985951499
Heb boos tegen hem geschreeuwd dat hij de deuren open moest maken, deed hij maar wel met de mededeling dat ik 'de wildste tijger ooit zou missen'.

Mag ik even kotsen?!

haha, de meeste auto's kun je van binnenuit toch sowieso open maken confused

Nu je dat zegt, dat klopt! confused
Heb dat op dat moment helemaal niet geprobeerd of overna gedacht... Stom :nopompom:
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige date missers - Pagina 2 Empty Re: Grappige date missers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum