Wat zou je aanraden?
+12
Fortissimo
bolus26
Kowalski
Slakje
Beachgirl
Zora
ExpressoB
Happinaz
Tamagotchi
Poubelle
Bazinga
Guus
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zou je aanraden?
Tamagotchi schreef:Een superdeluxe hotel boeken voor zomaar 1 of 2 nacht(en) met je man/vriend(in), flesje champagne op de kamer, je komt gegarandeerd als een verliefde puber weer terug
dit ben ik zeker van plan ooit te gaan doen, moet ik alleen eerst een nieuwe vent vinden. Want om nou met mijn ex een romantisch weekend weg te gaan. Is best gezellig maar doe maar niet romantisch
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Harrison schreef:Kom maar hoor vindt hij vast niet erg haha.Kowalski schreef:Harrison schreef:Je laten masseren door mijn vriend. Hahaha.
Wanneer is hij beschikbaar?
hahaha denk je 'in onze relatie' van 4jaar heeft hij mij nog nooit gemasseerd.. hij wou dat nooit zoooooo jammer.
wanneer is hij beschikbaar:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Harrison schreef:Kom maar hoor vindt hij vast niet erg haha.Kowalski schreef:Harrison schreef:Je laten masseren door mijn vriend. Hahaha.
Wanneer is hij beschikbaar?
Mijn ex kon dat ook zo lekker! Koko, zwijmel, afsluiten die handel!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
mijn exen durfden het nooit aan :S nadeel van mijn beroep
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Alleen op reis naar een grote stad gaan en op een terras/in een park mensen observeren.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Happinaz schreef:ExpressoB schreef:Zora schreef:Happinaz schreef:Douchen in het donker!
Da's eng!
ligt eraan wie er bij je komt staan:P
Haha nee niet eng! Lekker!
Ik weet niet wat het is, maar ik voel dan echt de water stralen en de warmte van de douche.
En ik vind het ontspannend omdat ik anders om mij heen de hele tijd prikkels krijg. Ik tel de tegeltjes op de muur, ik zie viezigheidjes, ga achterkanten van douchefris flessen lezen...haha. Dat kan allemaal niet in het donker!
Herkenbaar ja! Met sfeerlicht douchen is zo heerlijk relaxed... met vriendlief erbij nog beter!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Jezelf regelmatig in het diepe te gooien zonder te kunnen zwemmen. De uitdaging aangaan met jezelf ook al is het maar in kleine dingen zodat je beetje bij beetje je horizon verbreed.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Edit.
Laatst aangepast door Forumster op do 10 jan 2013 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Beachgirl schreef:Happinaz schreef:ExpressoB schreef:Zora schreef:Happinaz schreef:Douchen in het donker!
Da's eng!
ligt eraan wie er bij je komt staan:P
Haha nee niet eng! Lekker!
Ik weet niet wat het is, maar ik voel dan echt de water stralen en de warmte van de douche.
En ik vind het ontspannend omdat ik anders om mij heen de hele tijd prikkels krijg. Ik tel de tegeltjes op de muur, ik zie viezigheidjes, ga achterkanten van douchefris flessen lezen...haha. Dat kan allemaal niet in het donker!
Herkenbaar ja! Met sfeerlicht douchen is zo heerlijk relaxed... met vriendlief erbij nog beter!
DAT heb ik dan weer nooit gedaan. Wel met vriendlief natuurlijk, maar zonder de sfeerlichten. Ik douche echt in het pikkedonker. En dan op de tast en ruik de goede flessen gebruiken.
Oke dit is best raar denk ik als jullie het lezen....
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik douche ook wel eens in het donker haha. Dat is pure ontspanning. Het liefste nog met een heerlijk geurende bodywash ofzo. Lavendel, olijf of iets van rituals.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik douche ook wel eens in het donker haha. Dat is pure ontspanning. Het liefste nog met een heerlijk geurende bodywash ofzo. Lavendel, olijf of iets van rituals.
Kijk, jij snapt het! Het liefst met de gehele Rituals Hammam Rice serie....
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Koeknuffelen en je laten aflebberen door kalfjes!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: