Ik beken!
+38
Burn
Happinaz
Vancity_girl
Tamagotchi
Annemoontje
Manderijn
Marin
Lot
Reeza
VeryCherry
Caro
dodo
SnowWhite
Theeleut
Rose
Elliot
Flippin' Bitch
Frappuccino
xxjojootjexx
sterremaan
Kowalski
Eris
Blond
SoGood
Sushi
Aagje!
Mees
Slakje
loura
Krullebol
Bimbam
Parisienne
Kiekeboe
Toet
Minx
Tiana
Printje
TukTuk
42 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik beken!
Ik beken dat ik nu net pas de kerstboom naar buiten heb gewerkt en dat ik me best wel schuldig voelde naar, jawel, de kerstboom omdat ik dat zo hardhandig deed en omdat die mooie boom 4 jaar heeft moeten groeien om een paar lullige weekjes bij mijn binnen te staan en nu zonder pardon bij het vuil wordt gezet als dank.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sushi schreef:Aagje! schreef:Kiekeboe schreef:Stylegirl schreef:Ik beken dat ik wel eens kleding gewoon in de wasmand gooi, omdat ik geen zin heb om het op te vouwen. Alleen het domme is, dat dit me uiteindelijk meer werk kost: wassen, ophangen en opvouwen. Maar dan heb ik er op dát moment geen last meer van.
Dat doe ik ook
En ik ook!! Haha
Ik ook!
Guilty!
SoGood- Ratel
Je mag het wel over doen met mijn kerstboom?Sogood schreef:Ik beken dat ik nu net pas de kerstboom naar buiten heb gewerkt en dat ik me best wel schuldig voelde naar, jawel, de kerstboom omdat ik dat zo hardhandig deed en omdat die mooie boom 4 jaar heeft moeten groeien om een paar lullige weekjes bij mijn binnen te staan en nu zonder pardon bij het vuil wordt gezet als dank.
Gast- Gast
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die soms te lui is om kleding op te vouwen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Nee, daar ligt mijn man al. En de jongens maken intussen de bende nog groter, zit er 1 confetti te maken van een boek. Fijn!Pippa schreef:Stofzuiger schreef:Ik beken dat het hier een ontplofte chaos is, ik zit nu op het dressoir
Want de bank is vol met rommel?
Dit klinkt heel schattig, foto? (En dat 'goezo' klinkt nog schattiger, misschien moet je maar een filmpje maken ).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Harrison schreef:Je mag het wel over doen met mijn kerstboom?Sogood schreef:Ik beken dat ik nu net pas de kerstboom naar buiten heb gewerkt en dat ik me best wel schuldig voelde naar, jawel, de kerstboom omdat ik dat zo hardhandig deed en omdat die mooie boom 4 jaar heeft moeten groeien om een paar lullige weekjes bij mijn binnen te staan en nu zonder pardon bij het vuil wordt gezet als dank.
Lief van je, maar inmiddels ben ik al over het schuldgevoel heen en gun ik jou het plezier.
SoGood- Ratel
Ik beken dat ik zeker weet dat als ik zwanger ben, ik dat als excuus ga gebruik om niet te trainen, wanneer ik geen zin heb. Helaas kon ik vanavond geen excuus bekennen...
Gast- Gast
Ik beken dat ik al een week zeer slecht eet. Ontbijt redelijk netjes met brood en fruit, maar de rest van de dag zit ik alleen maar te snacken en snoepen. Zakken twix, chocola, chips, broodjes kroket etc etc. Dat moet echt anders want heb al weinig energie en dat slechte eten draagt er nou niet echt goed aan bij. Maar man ik kan de motivatie niet vinden om te koken
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik beken trouwens ook dat ik soms (uh... regelmatig (uh... vaak dus)) geen zin heb om mijn kleding netjes in de kast te leggen dus dan gooi ik het gewoon de kast in en nu is het zo erg dat er dingen uit vallen als ik de kastdeur open doe.
Vind dat echt stom van mezelf en ook best genant. Als er vriendinnen komen die even willen neuzen in mijn klerenkast dan roep ik altijd heel paniekerig "neeee!!" haha
En ik ben mezelf er al weken mentaal aan het voorbereiden op het opruimen van de kast...
Vind dat echt stom van mezelf en ook best genant. Als er vriendinnen komen die even willen neuzen in mijn klerenkast dan roep ik altijd heel paniekerig "neeee!!" haha
En ik ben mezelf er al weken mentaal aan het voorbereiden op het opruimen van de kast...
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Haha Sushi dat heb ik ook! En dan prop ik het weer met mijn handen terug en dan zo snel de deur er weer voor, niks aan de hand!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hahaha, precies, zolang de deur dichtzit is er niks aan de hand, maar elke keer dat ik iets opruim (erin prop dus) word ik er weer aan herinnerd.Kowalski schreef:Haha Sushi dat heb ik ook! En dan prop ik het weer met mijn handen terug en dan zo snel de deur er weer voor, niks aan de hand!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik beken eerlijk dat ik dit geen kerstspullen had staan,
Ik bekend, dat jullie veel voor mij betekenen.
En ik bekend eerlijk, dat ik mij heel stoer voordoe, zeg dat ik het allemaal wel red TOT dinsdag, maar eigenlijk gieren de zenuwen door mijn lijf, en ben ik bang dat ik al het werk wat nog ligt niet af krijg.
Ik bekend, dat jullie veel voor mij betekenen.
En ik bekend eerlijk, dat ik mij heel stoer voordoe, zeg dat ik het allemaal wel red TOT dinsdag, maar eigenlijk gieren de zenuwen door mijn lijf, en ben ik bang dat ik al het werk wat nog ligt niet af krijg.
Ik beken dat ik vanmorgen te laat uit bed ben gekomen, daardoor eigenlijk moet haasten, maar nu heel relaxed even op het forum zit te neuzen;) weet nu al dat ik als ik op tijd op het werk wil zijn, veulste hard moet rijden en dat dus ook ga doen straks..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Haha, leuk al die bekentenissen van mensen over het niet opvouwen van kleding
Ik beken dat ik dat ook zonde van mijn tijd vind, ik vouw ook niets op, het meeste hang ik over een stoel in mijn slaapkamer, dan komen er in ieder geval geen kreukels in. Want ik beken ook, dat ik nooit strijk, ik heb zelfs niet eens een strijkijzer in huis...
Ik beken dat ik dat ook zonde van mijn tijd vind, ik vouw ook niets op, het meeste hang ik over een stoel in mijn slaapkamer, dan komen er in ieder geval geen kreukels in. Want ik beken ook, dat ik nooit strijk, ik heb zelfs niet eens een strijkijzer in huis...
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Dat ik wel eens te laat kom, omdat ik niet kon kiezen welke kleding ik aan wilde...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik beken dat ik vanmorgen de deur uit ben gegaan zonder mijn tanden te poetsen. Heel vies, maar ik had er gewoon geen tijd voor omdat ik te lekker in mijn bed lag.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik beken dat ik wel eens stiekem hoop dat het bedrijf boven me failliet gaat, zodat ik van die achterlijke idioten verlost ben die daar werken.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik beken dat ik zo lekker tosti's ga eten, ondanks dat ik bezig ben met afvallen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik beken dat ik net het goede voorbeeld aan mijn zoon heb gegeven door óók een cracker met smeerworst te eten, maar hij heeft er alsnog geen hap van genomen
Nu ligt hij op bed en ben ik verder gaan lunchen met een kitkat chunky en een bakje stroopwafelkruimels met warme stroop.
Nu ligt hij op bed en ben ik verder gaan lunchen met een kitkat chunky en een bakje stroopwafelkruimels met warme stroop.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik beken dat ik niet van mijn pukkeltje af kan blijven en ga zitten krabben tot bloedens toe.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik beken dat ik vanmorgen lekker sportief bezig geweest ben maar dit allemaal weer teniet heb gedaan door te lunchen met Crunch repen.
Gast- Gast
Ik beken dat ik me vreselijk erger aan de nog niet schoongemaakte bakplaat van kerst maar dat ik vind dat mijn man hem moet schoonmaken omdat hij hem gemakkelijk de deur uit heeft gekwakt en ervanuit gaat dat het ding zelfreinigend is. Normaal zou ik het ding wel schoonmaken, maar het is nu zo vaak gebeurd dat ik dit keer afwacht hoe lang het duurt voordat hij eraan begint....
dodo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 26
Registratiedatum : 15-11-11
SnowWhite schreef:Ik beken dat ik niet van mijn pukkeltje af kan blijven en ga zitten krabben tot bloedens toe.
Dit is ook erg herkenbaar. En als ik dan zo'n rood korstje heb spreek ik mezelf toe "Blond, echt van je puistjes afblijven voortaan". Helaas lukt dat gewoon niet..
Blond- Lady Post-a-lot
Ik beken... ik beken dat ik een gemene kant heb die ik nog niet van mezelf kende!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik beken dat ik de schone was al weken niet meer opgevouwen heb en alles steeds uit de stapel vis.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: