Nachtmode
+20
Caroow
Pien
Beachgirl
Primrose
Lynn_
Shisha
Cheesegirl
Tyrael
PapillonRose
Serena
Euphoria
Zora
Angela_1986
Lejow
Blond
Caresses
Dennenappel
Cow
smooch
Pannetoet
24 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nachtmode
Het ligt eraan wat voor weer het is, maar nu draag in een pyjama en in de zomer een hipster met een hempje.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Over het algemeen een hipster + shirtje. Als ik het echt koud heb een lange pyjamabroek en een shirtje met lange mouwen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ligt aan het weer. Ik heb in ieder geval altijd iets aan want ik houd niet van naakt slapen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik doe net als Liva snachts niet aan mode :p draag een heleboel verschillende dingen, allemaal even lelijk als ik mijn vriend moet geloven :p maar ik vind t leuk haha. Van die roze en blauwe stoffen (is dat flanel?) pyjamas met rendieren en sneeuwpoppen van de Hunkemoller, die leggings met lang wijd shirt van de H&M, setjes van de primark, of een boxermet hempdje. In de winter altijd een charmante dikke pyjama, in de zomer iets bloter, maar nooit naakt want daar heb ik een pesthekel aan.
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10
Een boxer/hipster of string en heel soms een hemdje. Als m'n vriend hier slaapt al helemaal geen hemdje, mijn vriend is echt een straalkachel!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
altijd naakt... vind dat heerlijk! mn man draagt alleen een boxer en vind dat zo fijn als onze lichamen elkaar dan puur raken zonder kleding ertussen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Purple schreef:Ik vind naakt echt vreselijk.
Ben wel benieuwd, wat vind jij daar vreselijk aan?
Gast- Gast
Ik draag meestal een hemdje met een pyamabroek. Als ik heel moe ben en eerder op bed ga dan mijn vriend doe ik meestal een pyamajasje en broek aan, zo'n kinderachtige.. Dan voelt het toch een beetje vertrouwd in bed.
Naakt slaap ik alleen als het heel gezellig was voor dat ik ging slapen.
Naakt slaap ik alleen als het heel gezellig was voor dat ik ging slapen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
SchuldigIk_zelf_87 schreef:ILD schreef:
Ik ben écht een koukleum maar heb een electrische deken
Zet m op 3 als ik thuis kom en uit als ik naar bed ga maar dan is heel mijn bedje al lekker warm, heb ik het snachts toch koud dan zet ik m op 1. Dat is niet zo heel warm, haalt eigenlijk net de kou uit je bed IDEAAL
Ooohhh daar komt de aap uit de mouw Heerlijk hé zo'n elektrische deken! Helaas moet ik het zonder doen (vanwege omstandigheden) en oohh wat vond ik dat koud zeg! Volgens mij ga ik er nooit aan wennen..en ik ga heel hard duimen dat het wat warmer blijft haha..
Ik ben er echt verslaafd aan, als ik ergens anders slaap mis ik hem ook echt!!
Maar ik heb echt een hekel aan kleren, heb Fibromyalgie en dan vooral in mijn bekken, kleding zit dus nooit fijn, zodra ik thuis kom trek ik een lekker warme, te grote, lelijke pyjama aan en als ik naar bed ga gaat hij dus weer uit. Dat is de enige manier om overdag kleding te verdragen.......Toen ik nog wel kleding kon 'verdragen' sliep ik altijd in een shirt, broek en sokken (en had uiteraard geen electrische deken)
Die dingen zijn echt de uitvinding van de eeuw wat mij betrefd!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Isabella schreef:Purple schreef:Ik vind naakt echt vreselijk.
Ben wel benieuwd, wat vind jij daar vreselijk aan?
Ik vind dat ook echt niet prettig. Ik heb sowieso altijd een onderbroek aan. Vind het echt niet prettig om in mn blote kont te slapen. Als het heel warm is slaap ik nog wel eens zonder hemdje, maar dan dus wel een onderbroek.
Gast- Gast
Dat is voor mij juist de reden waarom ik gewoon een shirtje draag in bed....mijn vriend zweet nogal snel en als zijn lichaam dan in contact komt met de mijne, krijg ik enorme jeuk. Gevoelige huid.Pien schreef:altijd naakt... vind dat heerlijk! mn man draagt alleen een boxer en vind dat zo fijn als onze lichamen elkaar dan puur raken zonder kleding ertussen!
Gast- Gast
Ik heb het nooit koud. Beetje goed dekbed en dan krijg je het echt niet koud, want een dekbed isoleert beter als je minder aanhebt. Bij een slecht dekbed moet je idd veel aantrekken. Maar ik ben ook bepaald geen koukleum, raam staat altijd open hier en ik draag eigenlijk nooit iets. Als ik heel af en toe wél een pyjama aantrek omdat ik bijvoorbeeld al in pyjama rondliep na het douchen, dan trek ik die altijd halverwege de nacht uit, want dan heb ik het véél te warm.
Gast- Gast
Meestal een veel te groot t-shirt met een eend erop en een boxer.
Naakt slaap ik ook nooit, ik ben dan bang dat er brand ofzo uitbreekt, wij halsoverkop naar buiten moeten en dat ik dan in mijn blote kont buiten sta
Naakt slaap ik ook nooit, ik ben dan bang dat er brand ofzo uitbreekt, wij halsoverkop naar buiten moeten en dat ik dan in mijn blote kont buiten sta
Gast- Gast
Dromertje schreef:Naakt slaap ik ook nooit, ik ben dan bang dat er brand ofzo uitbreekt, wij halsoverkop naar buiten moeten en dat ik dan in mijn blote kont buiten sta
Haha, ik sliep "vroeger" altijd naakt, totdat we 's nachts wel een keer de straat op moesten, toen was ik gelukkig nog wel wakker, een vriendin en ik zaten 's nachts in bikini (was tijdens hittegolf) en gingen ook in bikini de straat op. Voelden ons mooi te kijk staan tussen al agenten en brandweermannen.
Ik draag nu meestal een slipdress, heel af en toe een joggingbroek als ik vroeg naar bed ben gegaan tijdens de avonddienst van mijn man.
Gast- Gast
String/Hipster + Hempshirtje..mijn man is een straalkachel, 's zomers en 's winters dus hoef niet veel kleren aan in bed
Gast- Gast
Mijn sweatpants en hemdje liggen voor het grijpen. Die kan ik zo meenemen/aantrekken.. Dan maar 3 sec. in m`n blote kont hoor..Dromertje schreef:
Gast- Gast
Ik heb een badjas bij de deur hangen. Maar los daarvan: die kans is zo klein dat ik me er niet druk over maak. En áls ik dan naar buiten moet is het waarschijnlijk wel zo ernstig dat ik wel ergere dingen heb om me druk over te maken dan mijn blote kont.
Gast- Gast
Ik heb in de winter een lange pyjamabroek aan (wel gewoon katoen) en een longsleeve daarboven, m'n vriend draagt hetzelfde, haha.
In de zomer vaak een kort broekje en een hemdje, als het echt warm is alleen m'n hipster en een hemdje.
Weet niet, meestal moet ik gewoon wat om m'n borsten heen hebben, anders zitten ze me in de weg of zo, haha.
Edit: Ik heb overigens een badjas aan de kapstok hangen, dus die kan ik zo grijpen mocht ik toch naakt slapen als er brand uitbreekt (afkloppen! We wonen op de tweede verdieping en er is maar 1 trap, dus ik wil dat niet meemaken!) Zou me dan trouwens minstens zo druk maken over m'n laptop met daarop al mijn foto's!
In de zomer vaak een kort broekje en een hemdje, als het echt warm is alleen m'n hipster en een hemdje.
Weet niet, meestal moet ik gewoon wat om m'n borsten heen hebben, anders zitten ze me in de weg of zo, haha.
Edit: Ik heb overigens een badjas aan de kapstok hangen, dus die kan ik zo grijpen mocht ik toch naakt slapen als er brand uitbreekt (afkloppen! We wonen op de tweede verdieping en er is maar 1 trap, dus ik wil dat niet meemaken!) Zou me dan trouwens minstens zo druk maken over m'n laptop met daarop al mijn foto's!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Heb ik al gereageerd in dit topic? Nee.. volgens mij niet!
Anyway.. ik draag altijd wat in bed. Vroeger nooit, heb ik geweten toen we op vakantie waren en er een aardbeving kwam. Kon ik in het donker op zoek naar een broekje en tshirt.. nee echt ik trek wat aan haha!
gewoon broekje en makkelijk en wijd shirt.
Anyway.. ik draag altijd wat in bed. Vroeger nooit, heb ik geweten toen we op vakantie waren en er een aardbeving kwam. Kon ik in het donker op zoek naar een broekje en tshirt.. nee echt ik trek wat aan haha!
gewoon broekje en makkelijk en wijd shirt.
Gast- Gast
Ik draag een boxer/string en een hemdje. Ik vind naakt slapen ook niet fijn, dan kom ik gewoon niet in slaap! Ik wil wat aan
Gast- Gast
Een pyjamabroek, wel eentje die lekker los zit. Daarop een shirtje met korte/lange mouwen.
In de zomer een topje met spaghettibandjes en een boxer (+broek).
In de zomer een topje met spaghettibandjes en een boxer (+broek).
Gast- Gast
In de zomer als het heel warm is: alleen een hipster/boxer/slip/string whatever
In de zomer als het een beetje minder warm is: een hipster met een hemdje
In het voorjaar en in de herfst: hipster met t-shirtje
in de winter: hipster met lang t-shirt en soms een dunne pyjamabroek er bij aan
Als het vriest dat het kraakt en ik zelf heel koud ben: hipster, dunne pyjamabroek, t-shirt met lange mouwen en soms nog sokken
Edit: gelukkig heb ik het bijna nooit koud in bed. Ik heb ook vrijwel nooit het winterdekbed op mijn bed liggen. Normaal voldoet het herfstdekbed + een sprei. Dus hoef ik me zelf niet meer warm te kleden.
Als het vriest dat het kraakt en ik zelf heel koud ben: hipster, dunne pyjamabroek, t-shirt met lange mouwen en soms nog sokken
Edit: gelukkig heb ik het bijna nooit koud in bed. Ik heb ook vrijwel nooit het winterdekbed op mijn bed liggen. Normaal voldoet het herfstdekbed + een sprei. Dus hoef ik me zelf niet meer warm te kleden.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:In de zomer als het heel warm is: alleen een hipster/boxer/slip/string whatever
Jij bent een ware fan van de hipster
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: