Nachtmode
+20
Caroow
Pien
Beachgirl
Primrose
Lynn_
Shisha
Cheesegirl
Tyrael
PapillonRose
Serena
Euphoria
Zora
Angela_1986
Lejow
Blond
Caresses
Dennenappel
Cow
smooch
Pannetoet
24 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nachtmode
Een pyjama
In de zomer (als het heel warm is) draag ik een hipster met een spaghetti-top..ik slaap nooit naakt want ik ben nogal een koukleum! Als het in de winter heel koud is (als het een paar graden gaat vriezen) heb ik ook wel eens een joggingbroek aan met een trui..lekker warm!
In de zomer (als het heel warm is) draag ik een hipster met een spaghetti-top..ik slaap nooit naakt want ik ben nogal een koukleum! Als het in de winter heel koud is (als het een paar graden gaat vriezen) heb ik ook wel eens een joggingbroek aan met een trui..lekker warm!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Korte broek met een shirt of hempje en in de zomer alleen een kort broekje of hipster.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Een hipster, altijd, al die kleren om mijn lijf BLEEGGH
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Naakt
Onderbroek
Korte broek met tshirtje
Lange broek met tshirtje
Pyjama
Ik draag het allemaal. Maar niet tegelijk.
Onderbroek
Korte broek met tshirtje
Lange broek met tshirtje
Pyjama
Ik draag het allemaal. Maar niet tegelijk.
Gast- Gast
Lang nachthemd met lange mouwen (waar kan je een beetje mooie vinden i.p.v. oma of kinderachtige?) in de winter en in de zomer een slipdress, een hempje of niets.
Ik ben helaas echt een ijskleum en een blokijs, kan mijzelf niet warm krijgen. Hierdoor moet ik mij wel dik aankleden, helaas is een pyamabroek te pijnlijk voor mijn buik, waardoor ik een lang nachthemd aan moet die toch iets minder warm is (maar daarmee slaap ik wel en lig ik niet wakker van de pijn).
Ik ben helaas echt een ijskleum en een blokijs, kan mijzelf niet warm krijgen. Hierdoor moet ik mij wel dik aankleden, helaas is een pyamabroek te pijnlijk voor mijn buik, waardoor ik een lang nachthemd aan moet die toch iets minder warm is (maar daarmee slaap ik wel en lig ik niet wakker van de pijn).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
@ _Donnaa / ILD / Lilith: Ooohh ik moet er niet aan denken om met zo weinig kleding te slapen..hebben jullie het niet koud dan? Zal wel niet maar toch..ik zou bevriezen
Pannetoet- Kletskop
Als het heel koud is of ik ben ziek trek ik bedsokken aan en een shirt met lange mouwen.
Anders niks of een dun hempje. Ik heb het 's nachts snel warm.
Anders niks of een dun hempje. Ik heb het 's nachts snel warm.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik doe 's nachts niet aan mode
Nee, maar ontopic: als het koud is een soort van joggingbroek met een shirt met lange mouwen. Als het warm is een singlet en een boxershort. Naakt niet, daar krijg ik gek genoeg nachtmerries van.. Eh, say what? Ja, echt. Dan ga ik gekke dingen dromen, dat ik bijvoorbeeld in een drukke stad ben en ik daar naakt rond loop en dat iedereen me aan kijkt alsof ik gek ben. Dat soort dingen.
Nee, maar ontopic: als het koud is een soort van joggingbroek met een shirt met lange mouwen. Als het warm is een singlet en een boxershort. Naakt niet, daar krijg ik gek genoeg nachtmerries van.. Eh, say what? Ja, echt. Dan ga ik gekke dingen dromen, dat ik bijvoorbeeld in een drukke stad ben en ik daar naakt rond loop en dat iedereen me aan kijkt alsof ik gek ben. Dat soort dingen.
Gast- Gast
Een slipdress.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben een enorme koukleum.
Slaap in de winter in een pyjama met soms een shirtje met lange mouwen er onder als ik het echt koud heb en dan eventueel 2 dekens..
Als het wat warmer wordt slaap ik in een shirt met lange mouwen en een broek, en als het echt heel warm is slaap ik in een boxer met hemdje.
Ik slaap NOOIT naakt.. brrrrr
Slaap in de winter in een pyjama met soms een shirtje met lange mouwen er onder als ik het echt koud heb en dan eventueel 2 dekens..
Als het wat warmer wordt slaap ik in een shirt met lange mouwen en een broek, en als het echt heel warm is slaap ik in een boxer met hemdje.
Ik slaap NOOIT naakt.. brrrrr
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik_zelf_87 schreef:Een pyjama
+1 met uitzondering van de trui haha. Tegenwoordig draag ik meestal 'n joggingsbroek met 'n shirtje met lange mouwen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik_zelf_87 schreef:@ _Donnaa / ILD / Lilith: Ooohh ik moet er niet aan denken om met zo weinig kleding te slapen..hebben jullie het niet koud dan? Zal wel niet maar toch..ik zou bevriezen
Ik ben écht een koukleum maar heb een electrische deken
Zet m op 3 als ik thuis kom en uit als ik naar bed ga maar dan is heel mijn bedje al lekker warm, heb ik het snachts toch koud dan zet ik m op 1. Dat is niet zo heel warm, haalt eigenlijk net de kou uit je bed IDEAAL
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik kan niet naakt slapen. Brrr, nee, dat ligt niet lekker. Ik slaap altijd in een boxer/hipster met een shirtje. Nu met lange mouwen, in de zomer met korte mouwen. Soms heb ik nog een kort broekje aan.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
ILD schreef:
Ik ben écht een koukleum maar heb een electrische deken
Zet m op 3 als ik thuis kom en uit als ik naar bed ga maar dan is heel mijn bedje al lekker warm, heb ik het snachts toch koud dan zet ik m op 1. Dat is niet zo heel warm, haalt eigenlijk net de kou uit je bed IDEAAL
Ooohhh daar komt de aap uit de mouw Heerlijk hé zo'n elektrische deken! Helaas moet ik het zonder doen (vanwege omstandigheden) en oohh wat vond ik dat koud zeg! Volgens mij ga ik er nooit aan wennen..en ik ga heel hard duimen dat het wat warmer blijft haha..
Pannetoet- Kletskop
Een hipster met een wijdvallend hempje.
Euphoria- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 06-02-11
In de winter: hipster/boxer en een tshirt, en als het heel koud is of ik ziek ben met lange broek, maar die gaat vaak halverwege de nacht dan toch uit, omdat ik een soort kachel ben in bed
In de zomer alleen hipster/boxer
Helemaal naakt slapen vind ik ook niks, heb dan constant het idee dat ik naar de wc moet, haha
In de zomer alleen hipster/boxer
Helemaal naakt slapen vind ik ook niks, heb dan constant het idee dat ik naar de wc moet, haha
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Naakt gaat hier niet lukken, ben echt een megakoukleum Tenzij het heel erg warm is misschien.
Anders draag ik vanalles en nog wat. Van een pyama met lange broek en top met lange mouwen tot kort broekje met spaghettitopje tot slipdress. Heb ook vaak niet modieuze combi's aan van een of ander vaag sportshirt met een sweatpant eronder. Het moet wel lekker zitten namelijk
Anders draag ik vanalles en nog wat. Van een pyama met lange broek en top met lange mouwen tot kort broekje met spaghettitopje tot slipdress. Heb ook vaak niet modieuze combi's aan van een of ander vaag sportshirt met een sweatpant eronder. Het moet wel lekker zitten namelijk
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nope, als ik een pijama aantrek dan drijf ik `s ochtends m`n bed uit.. Ik slaap ook altijd onder een zomerdekbed, of het nou -20 of +20 is hahaha..Ik_zelf_87 schreef:@ _Donnaa / ILD / Lilith: Ooohh ik moet er niet aan denken om met zo weinig kleding te slapen..hebben jullie het niet koud dan? Zal wel niet maar toch..ik zou bevriezen
Gast- Gast
winter: joggingbroek + hemdje (eventueel een shirtje erover als ik het echt koud heb)
zomer: shortje +hemdje
zomer: shortje +hemdje
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: