Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui?

+3
Kathi
Beachgirl
Ster
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui? Empty Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui?

Bericht  Ster vr 11 feb 2011 - 8:20

Wij wonen nu een paar weken samen en nu wordt het tijd dat we gordijnen gaan bestellen. Voor de ramen wil ik graag gebroken witte vouwgordijnen. Maar zouden jullie dan voor een schuifpui hangen?

Mij lijkt vouwgordijnen met een rustige print erg mooi. Heeft er iemand een idee of tip?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui? Empty Re: Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui?

Bericht  Beachgirl vr 11 feb 2011 - 8:47

Ik zou mooie zware gordijnen nemen. Geen vouw, maar gewoon hangend zegmaar.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui? Empty Re: Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui?

Bericht  Kathi vr 11 feb 2011 - 9:03

Of een paneelgordijn? Heb er zelf geen ervaring mee maar zag dit op internet:

http://www.woninginrichting-smits.nl/page/99/paneelgordijnen

Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui? Paneelgordijnen-gardiesette
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Serena vr 11 feb 2011 - 9:04

Mimpie schreef:Ik zou mooie zware gordijnen nemen. Geen vouw, maar gewoon hangend zegmaar.

Dit wou ik ook zeggen:P
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Mamsie vr 11 feb 2011 - 9:28

Serena schreef:
Mimpie schreef:Ik zou mooie zware gordijnen nemen. Geen vouw, maar gewoon hangend zegmaar.

Dit wou ik ook zeggen:P

Ik ook, tot op de grond. Heeft mijn zus ook en dat is erg mooi.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  knets vr 11 feb 2011 - 10:36

Ik heb ook een schuifpui in de woonkamer en had een paar jaar paneelgordijnen. Maar doordat de kinderen steeds van binnen naar buiten liepen werden ze steeds vies van de vingertjes. Werd er gek van om steeds links en rechts te schuiven als je naar binnen/buiten wil.

Nu hebben we sinds een jaar ofzo een washi rolgordijn over de hele lengte. Dat is een gewoon rolgordijn maar dan met van die stokjes ertussen.. Die heb je ook in diverse varianten, diktes, en kleuren. Zelfs kun je er nog een andere kleur tussen laten zetten.. Ben er nog erg blij mee.
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mida4you vr 11 feb 2011 - 10:55

Ik zou ook voor mooie rustig uitstralende gordijnen gaan. Dit zou ik mensen adviseren als ze het echt niet weten ( heb namelijk 2 jaar op gordijn afdeling gewerkt )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Ster za 12 feb 2011 - 4:57

Bedankt voor het meedenken.

Die paneelgordijnen zijn inderdaar erg mooi. Zoiets had ik ook in gedachte, maar was bang dat het niet zo mooi zou zijn omdat er voor de andere ramen vouwgordijnen hangen. Zwart lijkt me erg donker, we hebben ook al een donker grijze bank en zwarte leren stoelen aan de eetkamer tafel.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240

Bericht  Mamsie za 12 feb 2011 - 10:44

Er staat zware geen zwart Wink
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: