Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui?
+3
Kathi
Beachgirl
Ster
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui?
Wij wonen nu een paar weken samen en nu wordt het tijd dat we gordijnen gaan bestellen. Voor de ramen wil ik graag gebroken witte vouwgordijnen. Maar zouden jullie dan voor een schuifpui hangen?
Mij lijkt vouwgordijnen met een rustige print erg mooi. Heeft er iemand een idee of tip?
Mij lijkt vouwgordijnen met een rustige print erg mooi. Heeft er iemand een idee of tip?
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat voor gordijnen voor een grote schuifpui?
Ik zou mooie zware gordijnen nemen. Geen vouw, maar gewoon hangend zegmaar.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Of een paneelgordijn? Heb er zelf geen ervaring mee maar zag dit op internet:
http://www.woninginrichting-smits.nl/page/99/paneelgordijnen
http://www.woninginrichting-smits.nl/page/99/paneelgordijnen
Kathi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Mimpie schreef:Ik zou mooie zware gordijnen nemen. Geen vouw, maar gewoon hangend zegmaar.
Dit wou ik ook zeggen:P
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Serena schreef:Mimpie schreef:Ik zou mooie zware gordijnen nemen. Geen vouw, maar gewoon hangend zegmaar.
Dit wou ik ook zeggen:P
Ik ook, tot op de grond. Heeft mijn zus ook en dat is erg mooi.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook een schuifpui in de woonkamer en had een paar jaar paneelgordijnen. Maar doordat de kinderen steeds van binnen naar buiten liepen werden ze steeds vies van de vingertjes. Werd er gek van om steeds links en rechts te schuiven als je naar binnen/buiten wil.
Nu hebben we sinds een jaar ofzo een washi rolgordijn over de hele lengte. Dat is een gewoon rolgordijn maar dan met van die stokjes ertussen.. Die heb je ook in diverse varianten, diktes, en kleuren. Zelfs kun je er nog een andere kleur tussen laten zetten.. Ben er nog erg blij mee.
Nu hebben we sinds een jaar ofzo een washi rolgordijn over de hele lengte. Dat is een gewoon rolgordijn maar dan met van die stokjes ertussen.. Die heb je ook in diverse varianten, diktes, en kleuren. Zelfs kun je er nog een andere kleur tussen laten zetten.. Ben er nog erg blij mee.
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou ook voor mooie rustig uitstralende gordijnen gaan. Dit zou ik mensen adviseren als ze het echt niet weten ( heb namelijk 2 jaar op gordijn afdeling gewerkt )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Bedankt voor het meedenken.
Die paneelgordijnen zijn inderdaar erg mooi. Zoiets had ik ook in gedachte, maar was bang dat het niet zo mooi zou zijn omdat er voor de andere ramen vouwgordijnen hangen. Zwart lijkt me erg donker, we hebben ook al een donker grijze bank en zwarte leren stoelen aan de eetkamer tafel.
Die paneelgordijnen zijn inderdaar erg mooi. Zoiets had ik ook in gedachte, maar was bang dat het niet zo mooi zou zijn omdat er voor de andere ramen vouwgordijnen hangen. Zwart lijkt me erg donker, we hebben ook al een donker grijze bank en zwarte leren stoelen aan de eetkamer tafel.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Er staat zware geen zwart
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Koken voor een grote groep
» Spijkerbroek voor grote maten
» recepten voor grote groepen
» Gordijnen
» Gordijnen
» Spijkerbroek voor grote maten