Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrrrr rot tv

2 plaatsers

Ga naar beneden

Grrrrr rot tv Empty Grrrrr rot tv

Bericht  Printje zo 6 jan 2013 - 5:50

Onze Philips tv had vanaf het begin af en toe al de vaardigheid om zelf uit te springen... Heel fijn niet dus, maar goed net toen we ermee terug wilden gaan deed hij weer normaal dus hebben we het erbij gelaten... En gisteravond hoorden we weer een tic en is onze tv van nog geen drie jaar oud overleden vrees ik.

Toen we gingen nalezen op internet bleek dat veel mensen hetzelfde probleem hebben met dit typenummer. Je zou denken dat het om een goedkoop model gaat maar niets is minder waar helaas. Ik ga morgen met de winkel bellen maar man geeft me weinig kans. Ik vind het idioot dat een tv van nog geen drie jaar oud, en meer dan 1000 euro zo snel al kapot gaat.

Iemand nog ideeën wat ik kan zeggen/ doen. Ik ben namelijk niet van plan om er ze,f ook maar iets aan te betalen, een apparaat van die waarde kan na die tijd toch nog niet kapot gaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr rot tv Empty Re: Grrrrr rot tv

Bericht  Bazinga zo 6 jan 2013 - 6:04

Ik vrees dat ze je linea recta naar de fabrikant verwijzen... Misschien kun je hen gelijk bellen?

Staat tegenover, dat ik wel geloof in 'Wie niet waagt, die niet wint', dus je kan altijd even telefoontje tegenaan gooien naar de winkel...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: