Carnavalskleding!
+4
Kowalski
Lenthe
sawasdee
SoCali
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Carnavalskleding!
Voor sommigen misschien nog wat vroeg, maar voor we het weten is het weer zo ver; Carnaval!
Wat wordt je outfit voor dit jaar? En wie weet ben je je pak beu en kan er geruild worden.
Ik heb vorig jaar dit jurkje gekocht, kan nog makkelijk een jaar mee. (Dat mutsje zat er niet bij en was ook niet los te verkrijgen vreemd genoeg) Dus zit te denken om er missschien zo'n venetiaansmasker bij te kopen. Net wat extra's.
Heb ook nog een bijenjurkje liggen maar ben bang dat die misschien net wat aan de kleine kant is geworden
Wat wordt je outfit voor dit jaar? En wie weet ben je je pak beu en kan er geruild worden.
Ik heb vorig jaar dit jurkje gekocht, kan nog makkelijk een jaar mee. (Dat mutsje zat er niet bij en was ook niet los te verkrijgen vreemd genoeg) Dus zit te denken om er missschien zo'n venetiaansmasker bij te kopen. Net wat extra's.
Heb ook nog een bijenjurkje liggen maar ben bang dat die misschien net wat aan de kleine kant is geworden
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Re: Carnavalskleding!
Ooooh ik heb echt 'n hekel aan carnaval haha!
Ieder jaar wordt ik weer gevraagd, zo ook dit jaar..
Misschien in mijn huidige situatie toch maar weer 'ns proberen..
Zie nu al op tegen de pakjes haha, heb er dus ook geen
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Ik had eerder ook een hekel aan carnaval, maar ben vorig jaar geweest en vond het een geweldig feest!sawasdee schreef:Ooooh ik heb echt 'n hekel aan carnaval haha!
Ik denk dat ik mijn pakje van vorig jaar weer aantrek.. Vind het aan de ene kant wel jammer, want wil wel graag wat anders aan, maar die dingen zijn best duur.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik baal! Ik studeer in Amsterdam en naast het feit dat ze daar dus geen carnaval kennen en geen vrije dagen inplannen, hebben ze ook nog eens tentamens ingepland!
Maar ik ga het zeker wel vieren natuurlijk, twee dagen moet lukken! Ik wil als pinguin
Maar ik ga het zeker wel vieren natuurlijk, twee dagen moet lukken! Ik wil als pinguin
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha ja das balen als je daar studeert! Maar ik zou inderdaad gewoon lekker 2 dagen gaan. Ontspanning is ook erg belangrijk zo net voor je tentamens
En Lenthe, misshien is nog wel iemand z'n carnavalspak beu en kun je ruilen? Just an idea!
En Lenthe, misshien is nog wel iemand z'n carnavalspak beu en kun je ruilen? Just an idea!
SoCali- Fluisteraar
SoCali schreef:Haha ja das balen als je daar studeert! Maar ik zou inderdaad gewoon lekker 2 dagen gaan. Ontspanning is ook erg belangrijk zo net voor je tentamens
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht, maar ik heb zelf maat S en bijna al mijn vriendinnen hebben M of L. Het pakje wat ik heb is zeker niet groter dan een S, dus ik denk dat ik dezelfde houd als vorig jaar.
Ik vind hem nog wel leuk en heb er best wat complimenten over gehad, dus zo erg is het niet
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Over een maandje heb ik het eerste feest, een week later starten de echte dagen.
Ik heb vakantie genomen en ik ga 4 dagen los(vrijdag heb ik een avonddienst, misschien dat ik daarna nog ga)
Ik moet nog een pak gaan kopen, ik koop eigenlijk elk jaar wel iets nieuws. Heb laatst alles wat ik had aan een meisje gegeven waarvan haar ouders niks voor haar kunnen kopen ivm financiën.
Ik heb vakantie genomen en ik ga 4 dagen los(vrijdag heb ik een avonddienst, misschien dat ik daarna nog ga)
Ik moet nog een pak gaan kopen, ik koop eigenlijk elk jaar wel iets nieuws. Heb laatst alles wat ik had aan een meisje gegeven waarvan haar ouders niks voor haar kunnen kopen ivm financiën.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Leuk, carnaval . Ik denk niet dat ik dit jaar iets nieuws koop. Heb nog een aantal leuke jurkjes .
Gast- Gast
Ik koop toch ook ieder jaar weer wel wat nieuws..
Heb nog een vlinderpak, en een kattenpak liggen, maar ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee!
Ik denk dat ik dit jaar toch als zigeunerin ga, heb ik al jaren in mijn hoofd en dit jaar doe ik het gewoon!
Heb nog een vlinderpak, en een kattenpak liggen, maar ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee!
Ik denk dat ik dit jaar toch als zigeunerin ga, heb ik al jaren in mijn hoofd en dit jaar doe ik het gewoon!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb een hekel aan die standaard 'pakjes', vind dat echt drie keer niks en bovendien komen die niet eens over mn kont. Wij stellen altijd zelf een outfit samen en dat is de afgelopen jaren goed gelukt! Dit jaar gaan we als Inspector Gadget, foto plaats ik t.z.t. wel!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga a.s. donderdag even op pad voor een outfit en heb eigenlijk nog geen idee wat ik wil dus we zien wel.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Nou ik heb net even gekeken en ik wil mijn bijenpakje wel aanbieden voor ruil oid.
Het is maat XS. Ik heb zelf maat M. Het is zoiezo een kort jurkje maar hij zit bij mij bij mijn heupen niet meer zo mooi waardoor ik me er niet prettig in voel. Maar zou het nog best kunnen.
Ziet er nog erg goed uit en alles zit nog in de originele verpakking. Jurkje, beenwarmers, vleugels, en kroontje. (ik moet wel zeggen dat ik er een zwarte legging onder aan had. Voor een netpanty issie toch wel kort)
Het is maat XS. Ik heb zelf maat M. Het is zoiezo een kort jurkje maar hij zit bij mij bij mijn heupen niet meer zo mooi waardoor ik me er niet prettig in voel. Maar zou het nog best kunnen.
Ziet er nog erg goed uit en alles zit nog in de originele verpakking. Jurkje, beenwarmers, vleugels, en kroontje. (ik moet wel zeggen dat ik er een zwarte legging onder aan had. Voor een netpanty issie toch wel kort)
SoCali- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: