maat moederfiets bij lengte 1,68m
+2
Minx
Teddyaapje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
maat moederfiets bij lengte 1,68m
Hoi,
Ik ben opzoek naar een moederfiets maar vraag me eigenlijk af naar welke maat ik moet kijken...ik ben 1,68m.
En welke moederfiets hebben jullie en bevalt hij? Zijn er dingen die je mist of graag anders had gehad achteraf gezien?
Thanks!
xx teddy
Ik ben opzoek naar een moederfiets maar vraag me eigenlijk af naar welke maat ik moet kijken...ik ben 1,68m.
En welke moederfiets hebben jullie en bevalt hij? Zijn er dingen die je mist of graag anders had gehad achteraf gezien?
Thanks!
xx teddy
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: maat moederfiets bij lengte 1,68m
Ik zou denk ik gewoon ff bij de fietsenmaker langs gaan en proberen. Je kan altijd zeggen dat je nog twijfelt en er over na denkt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
zit er veel verschil in die maten dan?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
ik heb een 26 inch niet doen! ben 167 en 28 is inderdaad wat hoog maar kleinere maat moet je veel vaker trappen de fietsen zijn al zo zwaar..
ik heb een sparta amazone trendy en wil de volgende keer een lichtere sparta en een maatje groter.
ik heb een sparta amazone trendy en wil de volgende keer een lichtere sparta en een maatje groter.
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Ik ben ook 1.68 maar weet zo snel niet welke maat ik heb. Maar ik weet wel dat ik het het aller belacgrijkste vond dat ik met mijn voeten bij de grond kon.
Ik heb een motego liberty 7
Ik heb een motego liberty 7
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Hier kan je je framehoogte berekenen : http://www.fietseninfo.be/nuttigeinformatie/framehoogte/index.html
Ik ben zelf 1.61 maar ik heb echt geen idee welke framehoogte mijn fiets heeft.
Ik heb een Cortina Roots
Ik ben zelf 1.61 maar ik heb echt geen idee welke framehoogte mijn fiets heeft.
Ik heb een Cortina Roots
Gast- Gast
Ik ben rond de 165 en heb een frame maat van 28inch met kleinere banden geloof ik..(weet niet precies hoe de fietsenmaker het uitlegde)..
Het is Montego Liberty Shanghai nogwattes.. (Foto staat op de YES Hyves!)
Het is Montego Liberty Shanghai nogwattes.. (Foto staat op de YES Hyves!)
Gast- Gast
Denk dat het aan je beenlengte welke maat je best kan nemen. Ik ben 1,65 m en heb de kleinste damesfiets nodig en eigenlijk is deze ook net wat hoog. Maar ik heb dan ook echt gewoon korte beentjes. Ik zou dus eens langs gaan bij een goede fietsenmaker
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
moet je/ is het fijn trouwens op een moederfiets met je voeten goed bij de grond kunnen komen?
@ teddyaapje, heb je al een fiets gevonden? welke maat heb je genomen?
duckie- Ratel
duckie schreef:moet je/ is het fijn trouwens op een moederfiets met je voeten goed bij de grond kunnen komen?
Je moet met 1 voet (bal van de voet/tenen) bij de grond kunnen, tenminste, dat is mij verteld in de fietsenwinkel .
Gast- Gast
Ik heb een fiets gevonden:
* foto verwijderd*
Ik durf eigenlijk niet te zeggen hoe groot hij is, ik heb m van iemand overgenomen met dezelfde lengte als mij Je moet idd met de voeten aan de grond kunnen als je op het zadel zit.
* foto verwijderd*
Ik durf eigenlijk niet te zeggen hoe groot hij is, ik heb m van iemand overgenomen met dezelfde lengte als mij Je moet idd met de voeten aan de grond kunnen als je op het zadel zit.
Laatst aangepast door Teddyaapje op do 5 jan 2012 - 4:13; in totaal 1 keer bewerkt
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
mooie fiets,
ik ga morgenavond bij iemand kijken voor een fiets... even testen of ik er op pas zeg maar...
ben benieuwd, maar dan weet ik in ieder geval hoe het zit met bij de grond kunnen
ik ga morgenavond bij iemand kijken voor een fiets... even testen of ik er op pas zeg maar...
ben benieuwd, maar dan weet ik in ieder geval hoe het zit met bij de grond kunnen
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» lengte en kleding maat
» Lengte babyface broeken (maat 104/110)
» moederfiets
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Moederfiets.. een paar vragen!
» Lengte babyface broeken (maat 104/110)
» moederfiets
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Moederfiets.. een paar vragen!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: