Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke woorden moeten verboden worden?

+61
Poubelle
Charles
Carmen_
Sazzle
Fortissimo
SarahKey
Erin
Thunder
xxjojootjexx
Zora
Guus
_Lacey_
Pompoen
*Troela*
Printje
Susan
Bazinga
SoGood
Didi
Schaapke
Vino
Sanne
Aimee
Manderijn
Burn
Viva
sawasdee
Elliot
loura
Lenthe
Caroow
Jasmine
Lejow
Annemoontje
Minx
JD
Aletta
Starla
girli
Lady Starstruck
Mari
Parisienne
Bliss
Guusje
Sterrin_
Exogenesis
Muurvlindertje
Elin
Jade
Toet
Aardbei
Blond
Katrien
Gympie
June
Rosa
Ooh La La!
Sea of Trees
Kowalski
Orchidee
Shisha
65 plaatsers

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Ga naar beneden

Welke woorden moeten verboden worden?

Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn111014%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn1110 14% 
[ 51 ]
Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn111027%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn1110 27% 
[ 95 ]
Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn111016%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn1110 16% 
[ 58 ]
Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn111016%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn1110 16% 
[ 57 ]
Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn111010%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Lijn1110 10% 
[ 37 ]
[ 56 ]

Totaal aantal stemmen : 354

Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Empty Re: Welke woorden moeten verboden worden?

Bericht  Printje za 5 jan 2013 - 10:33

Hahahaha maar als het dan gelukt is kun je altijd wel een slokje troost geven Evil or Very Mad
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 Empty Re: Welke woorden moeten verboden worden?

Bericht  SarahKey za 5 jan 2013 - 10:35

ik snap opeens waar het 'slokje troost' vandaan komt Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Exogenesis za 5 jan 2013 - 10:36

En anders lekker tegen je hubby aankruipen op de bank en dromen over kiddies.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  SarahKey za 5 jan 2013 - 10:41

haha beter hubby dan manlief. En dan samen praten over dochterlief, zoonlief en nog ergens dochterlief 2 of zoonlief 2. En in blogland word het 9 van de 10 keer nog afgekort ook tot zl1, zl2 of dl2 pale
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Exogenesis za 5 jan 2013 - 10:44

SarahKey schreef:haha beter hubby dan manlief. En dan samen praten over dochterlief, zoonlief en nog ergens dochterlief 2 of zoonlief 2. En in blogland word het 9 van de 10 keer nog afgekort ook tot zl1, zl2 of dl2 pale

Dat vind ik echt vreselijk, zo onpersoonlijk Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 1371890812
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen za 5 jan 2013 - 10:47

Pompoen schreef:Nee, teveel kwijl is niet goed, krijgt ie kouwe ballen van en 't idee was geloof ikdat je wárme pap krijgt...

Zou dat ook vallen onder een 'slokje troost'?

Ik quote mezelf maar even...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  SarahKey za 5 jan 2013 - 10:47

Exogenesis schreef:
SarahKey schreef:haha beter hubby dan manlief. En dan samen praten over dochterlief, zoonlief en nog ergens dochterlief 2 of zoonlief 2. En in blogland word het 9 van de 10 keer nog afgekort ook tot zl1, zl2 of dl2 pale

Dat vind ik echt vreselijk, zo onpersoonlijk Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 1371890812

Inderdaad, dan stop ik al met lezen. Wat is er mis met de eerste letter of een hele andere naam.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 10:50

Pompoen schreef:
Pompoen schreef:Nee, teveel kwijl is niet goed, krijgt ie kouwe ballen van en 't idee was geloof ikdat je wárme pap krijgt...

Laughing
Ja, de rest van de dames mag zo te zien ook hun grappen herhalen!

Gast
Gast

Bericht  June za 5 jan 2013 - 10:56

Reva schreef:
Pompoen schreef:

Laughing
Ja, de rest van de dames mag zo te zien ook hun grappen herhalen!

laughcry
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Elliot za 5 jan 2013 - 11:01

Of andermans grappen!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Exogenesis za 5 jan 2013 - 11:02

Zal ik dan maar even lachen? HA HA HA! Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 3920004554
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 11:10

Poison schreef:Allemaal behalve manlief/zoonlief etc. Maar met stip me ipv mij omdat dat grammaticaal onjuist is.

+1

Gast
Gast

Bericht  Susan za 5 jan 2013 - 11:13

Wat ik nog stommer vind dan manlief en kindlief is een verbastering van de eigen forumnaam om de naam van man of kind aan te duiden. Dat zie je op het Vivaforum veel. Er was daar ook een tijdlang iemand die HoiPippiLangkous of zoiets heette en haar vriend Meneer Nilsson noemde, vreselijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 11:13

Ventje/mannetje/vrouwtje.

Een vriend van mijn vriend vroeg laatst hoe het met 'zijn vrouwtje' ging. Yuk! Ik ben gewoon de vriendin, niet zijn vrouwtje.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 11:14

SarahKey schreef:ik snap opeens waar het 'slokje troost' vandaan komt Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 561177

Daarover gesproken, dat vind ik echt verschrikkelijk: een 'slokje troost' of een 'troostslokje'. Alleen dat zou voor mij al bijna een reden zijn om geen borstvoeding te geven laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 5 jan 2013 - 11:15

Susan schreef:Wat ik nog stommer vind dan manlief en kindlief is een verbastering van de eigen forumnaam om de naam van man of kind aan te duiden. Dat zie je op het Vivaforum veel. Er was daar ook een tijdlang iemand die HoiPippiLangkous of zoiets heette en haar vriend Meneer Nilsson noemde, vreselijk.

Whahahaha dat is echt heel fout!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pompoen za 5 jan 2013 - 11:24

Aangezien ik een slokje troost met piemelpap associeer krijgt mijn toekomstige kind géén slokjes troost! Dan maar janken!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Fortissimo za 5 jan 2013 - 11:39

Nyah schreef:
SarahKey schreef:ik snap opeens waar het 'slokje troost' vandaan komt Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 561177

Daarover gesproken, dat vind ik echt verschrikkelijk: een 'slokje troost' of een 'troostslokje'. Alleen dat zou voor mij al bijna een reden zijn om geen borstvoeding te geven Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 18 394967

Ik kreeg er gewoon allemaal beelden bij. Even de lektietjes boven de box hangen ofzo?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Carmen_ za 5 jan 2013 - 22:28

Werdt. Al is dat niet eens een woord.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  SarahKey zo 6 jan 2013 - 0:11

Susan schreef:Wat ik nog stommer vind dan manlief en kindlief is een verbastering van de eigen forumnaam om de naam van man of kind aan te duiden. Dat zie je op het Vivaforum veel. Er was daar ook een tijdlang iemand die HoiPippiLangkous of zoiets heette en haar vriend Meneer Nilsson noemde, vreselijk.

Ja dat lees je daar veel, ook erg.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss zo 6 jan 2013 - 0:22

_Jackie schreef:lol! Waarom heb ik dit topic niet eerder gezien?

Op een ander forum waar ik kom (motor forum) hebben ze ook een lijst met andere benamingen voor sex:

* Bewegingen maken als zijnde getrouwd

Whahaha hier moest ik dus keihard om lachen, zo droog! (rest vd lijst ff weggehaald)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady Starstruck zo 6 jan 2013 - 0:41

Is de zin "uit de lul brullen" (ander woord voor mannen die zeggen dat ze moeten plassen) al voorbij gekomen? Ik vind hem echt verschrikkelijk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Susan zo 6 jan 2013 - 1:05

Er schiet me nog iets te binnen, niet een woord, maar een liedje dat ik zo fout vind: Samson en Gert die zingen: 'Wij zijn op elkaar.' Ik vind dat zo ranzig, een hond en een man die zingen dat ze op elkaar zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Charles zo 6 jan 2013 - 1:11

Lejow schreef:

Whahahaha dat is echt heel fout!

Ja of wanneer ik mijn man Charlesman zou noemen.

Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Charles zo 6 jan 2013 - 1:11

Pumpkin echt...piemelpap gebruiken in een zin waarin je beweert dat een slokje troost niet kan :nopompom: .

Laatst aangepast door Charles op zo 6 jan 2013 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: