Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Privé nummers - valt het te achterhalen?

+8
Caroow
SuzieQ
June
marjoleinnn
VeryCherry
Lady Starstruck
ijsjemeisje
Elliot
12 plaatsers

Ga naar beneden

Privé nummers - valt het te achterhalen? Empty Privé nummers - valt het te achterhalen?

Bericht  Elliot do 3 jan 2013 - 6:29

Ik heb een vaste telefoon met nummerherkenning. Elke dag als ik thuis kom uit mijn werk staat er een gemiste oproep op van een privénummer. Er wordt ook altijd rond dezelfde tijd gebeld (14.30 uur). Valt het op de één of andere manier te achterhalen wie dit is? Het is zeker al twee maanden lang, iedere dag.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Privé nummers - valt het te achterhalen? Empty Re: Privé nummers - valt het te achterhalen?

Bericht  ijsjemeisje do 3 jan 2013 - 6:30

Is het niet een bedrijf ofzo?
Die bellen mij ook weleens.
Ik heb dan ook een periode prive gesprekken gemist.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Privé nummers - valt het te achterhalen? Empty Re: Privé nummers - valt het te achterhalen?

Bericht  Lady Starstruck do 3 jan 2013 - 6:32

Dat heb ik ook gehad. Maanden achter elkaar. Ik heb toen gewoon een keer opgenomen en toen was het een enquête bureau. Meestal zijn het dus zulke mensen die bellen. Als je een keer vrij bent zou ik gewoon een keer opnemen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  VeryCherry do 3 jan 2013 - 6:32

Maar als het een bedrijf zou zijn en je neemt na twee maanden nog steeds niet op, dan gaat er bij hun toch ook wel een lampje branden? Tenminste, ik neem aan dat als het belangrijk is, ze wel een brief sturen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  marjoleinnn do 3 jan 2013 - 6:33

Bij mij was dat ook op mijn mobiele telefoon. Later bleek dat ze mij van de Lotto elke dag rond dezelfde tijd belden, ook anoniem.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot do 3 jan 2013 - 6:36

Ik denk ook dat het een bedrijf is hoor, maar ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig. En steeds als ik vrij ben wordt er niet gebeld. :nopompom:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  June do 3 jan 2013 - 7:00

Jouw nummer wordt dan waarschijnlijk door de machine in een callcenter elke dag gebeld. Daar staat dan verder niemand bij stil. Een medewerker voert alleen telkens in dat hij een voicemail heeft gekregen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  SuzieQ do 3 jan 2013 - 7:02

Dat kun je niet achterhalen. Ik heb het ook gehad en toen bleek het mijn provider te zijn, omdat mijn abonnement bijna afliep.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Elliot do 3 jan 2013 - 7:11

Bleeh irritant!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  ijsjemeisje do 3 jan 2013 - 7:27

VeryCherry schreef:Maar als het een bedrijf zou zijn en je neemt na twee maanden nog steeds niet op, dan gaat er bij hun toch ook wel een lampje branden? Tenminste, ik neem aan dat als het belangrijk is, ze wel een brief sturen.

Ik bedoel een enquete door een bepaald bedrijf.
Ik had dat van de kpn.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849

Bericht  Caroow do 3 jan 2013 - 7:29

Ik had dat van de postcode loterij! Na weken nieuwsgierig te zijn geweest kon ik eindelijk een keer opnemen. Wat een tegenvaller, ik had wat leukers verwacht dat een verkooppraatje :nopompom:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Catwoman79 do 3 jan 2013 - 8:07

Anders verbind je je vaste nummer 1 of 2 dagen door naar je mobiel en dan krijg je alsnog het telefoontje
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Exogenesis do 3 jan 2013 - 8:12

Ook gehad. Meermaals zelfs: een paar keer van de Lotto en een paar keer van reclame-bureaus. F*cking irritant!

Edit: en helemaal wanneer ze je voice-mail 'inspreken' en wanneer je dat dan terug luistert, hoor je alleen geroezemoes Mad
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Elliot do 3 jan 2013 - 8:26

Catwoman79 schreef:Anders verbind je je vaste nummer 1 of 2 dagen door naar je mobiel en dan krijg je alsnog het telefoontje
Jij bent mijn held! Wat een goed idee! :cheering:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne do 3 jan 2013 - 11:01

Ik had het ook, bleek de staatsloterij te zijn.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 11:04

Elliot schreef:
Catwoman79 schreef:Anders verbind je je vaste nummer 1 of 2 dagen door naar je mobiel en dan krijg je alsnog het telefoontje

Ja inderdaad, slim!

Gast
Gast

Bericht  Catwoman79 do 3 jan 2013 - 11:35

Carrie schreef:
Elliot schreef:

Ja inderdaad, slim!

Zo doe ik het zelf als ik een telefoontje verwacht en ik moet weg.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  SarahKey vr 4 jan 2013 - 22:28

Sanne schreef:Ik had het ook, bleek de staatsloterij te zijn.

Bij mij de postcodeloterij. En toen ik zei dat ik daar niet aan deed kreeg ik de vraag: Wilt u geen miljoenen winnen? Privé nummers - valt het te achterhalen? 1270000679
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: