Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na regen, komt zonneschijn....

+16
Weegschaal
Sanne
Flip Fluitketel
PapillonRose
Smaragdje
love
Annemoontje
Ella
Jasmine
Happydobby
Pien
Annemie
Lejow
duckie
Juutjepetuutje
Sweet33
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  Sanne do 3 jan 2013 - 2:00

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet daarvan, ook in deze tijd. Natuurlijk mag je blij zijn. Dat voelt misschien gek, maar het leven bestaat uit mooie en verdrietige dingen en je mag beide emoties voelen.

Veel sterkte ook in deze onzekere tijd met je moeder. Ik hoop dat ze met succes behandeld kan en zal worden. Mijn moeder heeft ook kanker, ik begrijp hoe je je voelt. Veel verdriet, maar ook blij met mijn lieve dochter.Zo'n lichtpuntje kan jou (en je moeder) er ook doorheen slepen.


Laatst aangepast door Sanne op do 3 jan 2013 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  Weegschaal do 3 jan 2013 - 6:23

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Maar ook heel veel sterkte met je moeder Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  Puggle do 3 jan 2013 - 6:48

Oh wat moet dat heftig zijn voor je, wat een dubbel gevoel zo!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En natuurlijk veel sterkte met je moeder.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  nillis do 3 jan 2013 - 7:55

gefeliciteerd en heel veel sterkte met je moeder
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 3:16

Jee..heftige dubbele gevoelens! Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel sterkte met je moeder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  Jezzie vr 4 jan 2013 - 4:43

Wat dubbel!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
En sterkte met je moeder.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  Sweet33 vr 4 jan 2013 - 22:30

He dames, ik heb vandaag weer voor de tweede keer een test gedaan. En hij was (geukkig) nog positief. Maar het was niet een duidelijkere plus ivm twee dagen geleden. Nu begin ik te twijfelen. Maak ik wel genoeg HCG aan of eindigt dit weer in een mk. Ja ook daar heb ik weer zorgen om, het kan er allemaal nog wel bij. Nou ja mijn vraag, kan het een poosje duren voordat de test echt van het scherm af spat??Very Happy
Sweet33
Sweet33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  Sanne vr 4 jan 2013 - 22:34

Heel cliché, maar dat verschilt natuurlijk per vrouw. Er zijn ook vrouwen die pas heel laat en positieve test in handen hebben en ik meen me te herinneren dat bij PC destijds ook steeds werd gezegd dat ze niet genoeg HCG aanmaakte en toch ligt haar zoon nu in de wieg. Je kunt echt niet veel meer doen dan afwachten.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  Filoria za 5 jan 2013 - 9:42

Ik duim enorm voor je meid! En gefeliciteerd Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Na regen, komt zonneschijn.... - Pagina 2 Empty Re: Na regen, komt zonneschijn....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum