Ik zoek een avondpapje !
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik zoek een avondpapje !
Ik ben nu met het laatste beetje rijstenbloem bezig (die van 4 maanden naturel) en aangezien S. nu 6 maanden is mag hij nu een andere. Ik zoek eigenlijk een papje waar opvolgmelk bij moet en geen water en ook mogen er geen suikers in zitten. Bestaat zo'n papje? In de winkel heb ik er al een aantal gezien waar je water enzo bij moet doen en die zoek ik dus juist niet. Ik weet dat baby's van 6 maanden in principe zonder pap kunnen in de avondfles maar ik merk dat hij het wel lekker vind en ik wil hem gewoon nog een paar weken pap geven zowel in de ochtend als in de avond.
Gast- Gast
Re: Ik zoek een avondpapje !
Bambix fijne granen? Is net zoiets als brinta. Ik geef het alleen wel gewoon van een bordje, weet niet of dat lekker drinkt uit een fles. Misschien als je het wel dun genoeg houdt. Soms doe ik er een beetje gepureerde banaan door.
En anders zou ik het gewoon bij rijstebloem houden. Maak ik ook vaak een papje van in een bordje.
Fijne granen is er ook met banaan zie ik net op de site, die is volgens mij nieuw, ben ik in de winkel nog niet tegengekomen, maar volgens de site zonder toegevoegde suikers.
En anders zou ik het gewoon bij rijstebloem houden. Maak ik ook vaak een papje van in een bordje.
Fijne granen is er ook met banaan zie ik net op de site, die is volgens mij nieuw, ben ik in de winkel nog niet tegengekomen, maar volgens de site zonder toegevoegde suikers.
Gast- Gast
Mijn moeder heeft gisteren pap gekocht van bonbebe.
Ik heb alleen geen idee of er veel suikers in zitten, het ging er gisteren even om dat ze vocht binnen kreeg en ik heb vanmorgen nog niet op het pak gekeken.
Volgens mij is die ook met 7 granen.
Mijn moeder had `m met gewone melk aangemaakt maar dat kan natuurlijk ook met opvolgmelk.
Ik heb alleen geen idee of er veel suikers in zitten, het ging er gisteren even om dat ze vocht binnen kreeg en ik heb vanmorgen nog niet op het pak gekeken.
Volgens mij is die ook met 7 granen.
Mijn moeder had `m met gewone melk aangemaakt maar dat kan natuurlijk ook met opvolgmelk.
Gast- Gast
Die van bonbèbè is volgens mij nog niet geschikt voor 6 maand, volgens mij pas vanaf 10 maand of 12 maand. Heb er met 6 maand ook bij staan kijken en hem daarom terug gezet. Maar weet het niet zeker.
Gast- Gast
Coco schreef:Die van bonbèbè is volgens mij nog niet geschikt voor 6 maand, volgens mij pas vanaf 10 maand of 12 maand. Heb er met 6 maand ook bij staan kijken en hem daarom terug gezet. Maar weet het niet zeker.
Oh, dat zou best kunnen!
daar heb ik vanmorgen ook nog niet naar gekeken vanmorgen
Gast- Gast
Ik zou gewoon rijstebloem blijven geven in een fles opvolgmelk.
Volgens mij ben ik dat tot de maand of 10 blijven geven. Toen heb ik een aantal keer melkpap van nutrilon gegeven (kreeg je toen gratis op de spaarzegels van de etos) en rond een jaar kreeg hij Brinta.
Volgens mij ben ik dat tot de maand of 10 blijven geven. Toen heb ik een aantal keer melkpap van nutrilon gegeven (kreeg je toen gratis op de spaarzegels van de etos) en rond een jaar kreeg hij Brinta.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gaf Bambix fijne granen, die is voor vanaf 6 maanden.
Is er niet iets van Biobim ofzo? (even googlen, ik heb nu even geen tijd meer)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hier ook de fijne granen van Bambix.
Wil je het uit een bordje geven of en fles?
Uit een fles is lastiger.. Daar kon ik ook niks in vinden zonder suikers...
Wil je het uit een bordje geven of en fles?
Uit een fles is lastiger.. Daar kon ik ook niks in vinden zonder suikers...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb altijd rijstenbloem gegeven totdat ze van de fles af waren.
Gast- Gast
Wat is het verschil eigenlijk tussen rijstebloem en die fijne granenpap?
Gast- Gast
Darius schreef:Ik gaf Bambix fijne granen, die is voor vanaf 6 maanden.
Ja zoiets bestaat wel geloof ik! Het is voor mij al even geleden dat ik de papjes moest aanschaffen, binnenkort mag ik weer .. Maar ik kocht Biobim altijd bij de natuurwinkel. Mijn oudste dochter heeft suikerallergie dus wij zijn daar toch vaak op aangewezen.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10
Rijstebloem is gemaakt van rijst en fijne granen is gewoon een soort brinta, maar dan vor baby's. Maar ik zou de rijstebloem gewoon lekker aanhouden als hij het daar goed op doet. 't Is onzin dat hij, nu hij 6 maanden is, van de rijstebloem af 'moet', natuurlijk
Gast- Gast
is het dan ook zo dat fijne granen wat meer vult dan rijstebloem?
Gast- Gast
ik gebruikte ook die van bambix en dan heb je per 2 maanden weer een nieuwe soort...
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Nou ik heb er eentje kunnen vinden !
Moet bereid worden met opvolgmelk, kan in een fles, zitten geen toegevoegde suikers in en het kan straks ook in de ochtend gegeven worden
Moet bereid worden met opvolgmelk, kan in een fles, zitten geen toegevoegde suikers in en het kan straks ook in de ochtend gegeven worden
Gast- Gast
Die gebruiken wij ook! En als ontbijt kan je ook de ontbijtgranen geven
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek...
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Ik zoek, ik zoek, ik zoek
» Wat zoek je?
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Ik zoek, ik zoek, ik zoek
» Wat zoek je?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: