Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zoek je?

+17
Lady4
Caro
Jasmine
Marsy28
SoGood
Pien
Pompoen
Mermaid
Antibes
SuperGrover
Rush
Stuiterbal
Sweety
Phileine
Bazinga
Marin
Yaelynn
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zoek je? Empty Wat zoek je?

Bericht  Yaelynn wo 29 feb 2012 - 10:34

Wat zoek je voor iemand?

Ik zoek een miljonair die mij in het geld laat zwemmen

..............

Nee, ff realistisch :p :

Ik zoek iemand die me als een prinses behandelt. Iemand die net als ik spontaniteit kan waarderen, dus altijd in voor iets spontaans. Iemand die gevoelens goed kan uiten, lief en trouw is, op z'n tijd lekker maf haha! Iemand die weet wanneer iets moet eindigen, gewoon op enkele minpunten na de perfecte partner...

Niet dat ik nu een relatie wil, ik zit nog in de modus: relatie = ellende!

X
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zoek je? Empty Re: Wat zoek je?

Bericht  Marin wo 29 feb 2012 - 10:44

Hoe zie je dat voor je, iemand die je als een prinses behandelt? Ik zie dan namelijk voor me dat iemand je altijd op handen draagt, maar daar zou ik eerlijk gezegd de kriebels van krijgen. Maar misschien zie jij het anders.

Ik zoek in een relatie iemand bij wie ik totaal mezelf kan zijn en die mij met name blij maakt, steunt en me de juiste prikkelingen in het leven geeft (en vice versa). Gelukkig heb ik zo iemand al gevonden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Yaelynn wo 29 feb 2012 - 10:56

Hihi ik bedoel dus een gentleman die de autodeur voor me open houdt enzo... Roosje, etc.
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  Bazinga wo 29 feb 2012 - 10:59

Ik zoek niemand... maar ik vind mijn vriend, een partner, een gelijke smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 11:01

Ik zoek een vriend, mijn beste vriend in deze. Die mij steunt, maar me ook tegengas durft te geven. Iemand die er is, maar ook weet wanneer hij onzichtbaar moet zijn als dat wordt gevraagd. Mijn intresses deelt of mij mijn eigen interesses laat ontdekken, zoals ik hem ook vrij laat.

En ik ken het grapje, een oude vent trouwen en met zijn geld overblijven. Maar dat gebeurd toch slechts in dromen en zo belangrijk is geld nu ook weer niet..

Gast
Gast

Bericht  Phileine wo 29 feb 2012 - 11:08

Ik zoek iemand met drive, die echt ergens voor wil gaan. Ook een beetje een levensgenieter, die kan genieten van de natuur en iemand die niet voor het grote geld gaat. Daarnaast vind ik eerlijkheid en trouw erg belangrijk. Tenslotte moet een man/vrouw lief zijn en mij soms ook bevestiging geven, aangezien ik dat af en toe nodig heb.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 11:13

Gisele schreef:Ik zoek een vriend, mijn beste vriend in deze. Die mij steunt, maar me ook tegengas durft te geven. Iemand die er is, maar ook weet wanneer hij onzichtbaar moet zijn als dat wordt gevraagd. Mijn intresses deelt of mij mijn eigen interesses laat ontdekken, zoals ik hem ook vrij laat.

En ik ken het grapje, een oude vent trouwen en met zijn geld overblijven. Maar dat gebeurd toch slechts in dromen en zo belangrijk is geld nu ook weer niet..

Is het net uit met zijn vriendin?

Ik zoek iemand die intelligent is, grappig (en vooral mij grappig vindt Wat zoek je? 166342) , geïnteresseerd, eerlijk en tot wie ik me aangetrokken voel.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 29 feb 2012 - 12:20

Ik zoek iemand waarbij ik mezelf kan zijn, die ervoor zorgt dat ik het beste uit mezelf kan halen maar ook dat ik het beste uit hem haal, iemand die heel graag bij me wilt zijn, mijn toekomstbeeld ook deelt (huisje, boompje, beestje), iemand die mij lief heeft zoals ik hem lief heb, die dezelfde interesses heeft of een gedeelte ervan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 20:14

June schreef:
Gisele schreef:Ik zoek een vriend, mijn beste vriend in deze. Die mij steunt, maar me ook tegengas durft te geven. Iemand die er is, maar ook weet wanneer hij onzichtbaar moet zijn als dat wordt gevraagd. Mijn intresses deelt of mij mijn eigen interesses laat ontdekken, zoals ik hem ook vrij laat.

Is het net uit met zijn vriendin?

Wat zoek je? 394967

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal wo 29 feb 2012 - 21:39

Wat zoek ik in een man.

Om te beginnen vind ik het belangrijk dat hij netjes en verzorgd eruit ziet. Verder zorgzaam, lief, sociaal, geen binnenvetter, iemand die zijn zaakjes netjes op orde heeft (qua financiën o.a.) eerlijk, en trouw. En vooral dat ik gewoon mezelf kan zijn en hij ook !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Rush wo 29 feb 2012 - 21:50

Stella_ schreef:Wat zoek ik in een man.

Om te beginnen vind ik het belangrijk dat hij netjes en verzorgd eruit ziet. Verder zorgzaam, lief, sociaal, geen binnenvetter, iemand die zijn zaakjes netjes op orde heeft (qua financiën o.a.) eerlijk, en trouw. En vooral dat ik gewoon mezelf kan zijn en hij ook !
Mee eens! M`n vriend is helaas wel een binnenvetter, maar het gaat steeds beter. Dat eerste vind ik ook heel belangrijk, er netjes en verzorgd uit zien. Een man hoeft niet rechtstreeks uit een Armani onderbroek reclame te komen, maar een beetje leuk eruit zien is zeker wel belangrijk. Daar doe ik als vrouw ook m`n best voor.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Stuiterbal wo 29 feb 2012 - 21:53

Rush schreef:
Stella_ schreef:Wat zoek ik in een man.

Mee eens! M`n vriend is helaas wel een binnenvetter, maar het gaat steeds beter. Dat eerste vind ik ook heel belangrijk, er netjes en verzorgd uit zien. Een man hoeft niet rechtstreeks uit een Armani onderbroek reclame te komen, maar een beetje leuk eruit zien is zeker wel belangrijk. Daar doe ik als vrouw ook m`n best voor.

Fijn dat hij steeds beter kan praten. Ik was zelf altijd een binnenvetter en een goede communicatie is gewoon heel belangrijk in een relatie.
En idd ik vind het echt een afknapper als een man geen moeite doet om er verzorgd uit te zien. Ik doe net als jou idd ook mijn best om er netjes en verzorgd uit te zien ! En niet te stinken hahaha
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush wo 29 feb 2012 - 21:54

Stinken! pale pale pale

Een collega van mij stinkt heel vaak naar zweet terwijl hij een hele nette, verzorgde vriendin heeft. Ik snap dat dan echt niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Stuiterbal wo 29 feb 2012 - 21:59

Rush schreef:Stinken! pale pale pale

Een collega van mij stinkt heel vaak naar zweet terwijl hij een hele nette, verzorgde vriendin heeft. Ik snap dat dan echt niet.

Ieeeuuuwwww
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 22:15

Ik denk als je een man sorteert op vaardigheden als roosjes uitdelen en deuren openhouden je op een totáál verkeerd niveau zoekt. Wat maakt dat nou uit? Als ie maar goed voor je is, een goed karakter heeft en dat soort zaken maken of breken een goede vent niet. Als ie het doet naast een leuke vent zijn, is dat extra meegenomen maar om zoiets als selectiecriteria te noemen vind ik volstrekt idioot.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 22:20

Charlie schreef:Ik denk als je een man sorteert op vaardigheden als roosjes uitdelen en deuren openhouden je op een totáál verkeerd niveau zoekt. Wat maakt dat nou uit? Als ie maar goed voor je is, een goed karakter heeft en dat soort zaken maken of breken een goede vent niet. Als ie het doet naast een leuke vent zijn, is dat extra meegenomen maar om zoiets als selectiecriteria te noemen vind ik volstrekt idioot.

Zo ontzettend eens. Dat zijn toch geen éigenschappen? Dat zegt niets over iemand. Zelfs de grootste gladjakker die nergens goed voor is kan roosjes uitdelen en autodeuren openhouden.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 29 feb 2012 - 22:21

Eucalypta schreef:
Charlie schreef:Ik denk als je een man sorteert op vaardigheden als roosjes uitdelen en deuren openhouden je op een totáál verkeerd niveau zoekt. Wat maakt dat nou uit? Als ie maar goed voor je is, een goed karakter heeft en dat soort zaken maken of breken een goede vent niet. Als ie het doet naast een leuke vent zijn, is dat extra meegenomen maar om zoiets als selectiecriteria te noemen vind ik volstrekt idioot.

Zo ontzettend eens. Dat zijn toch geen éigenschappen? Dat zegt niets over iemand. Zelfs de grootste gladjakker die nergens goed voor is kan roosjes uitdelen en autodeuren openhouden.

Waarschijnlijk is dat juist degene die dat soort slijmerige dingen doet Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 22:25

Et voilá, uw droomman:

Wat zoek je? 8968701-senior-man-with-a-shy-smiling-holding-a-bouquet-of-red-rose-flowers-on-white-background

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 22:26

Ik vind het belangrijk dat een man nadenkt, dat hij me accepteert zoals ik ben, dat hij openminded is, ambitie heeft, weet wat hij wil, zich kan openstellen voor andere mensen, dat hij het belangrijk vindt om elkaar te helpen ontwikkelen, dat ik heel hard met hem kan lachen en dat het gewoon leuk en relaxed is om samen te zijn. Oh, en goed in bed, dat ook.

Of hij al dan niet goed in het huishouden is of de deur voor me open houdt vind ik écht niet van belang. Of hij geld heeft ook niet, ik verdien mijn eigen geld wel, hij moet wel voor zichzelf kunnen zorgen.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover wo 29 feb 2012 - 22:30

Eucalypta schreef:Ik vind het belangrijk dat een man nadenkt, dat hij me accepteert zoals ik ben, dat hij openminded is, ambitie heeft, weet wat hij wil, zich kan openstellen voor andere mensen, dat hij het belangrijk vindt om elkaar te helpen ontwikkelen, dat ik heel hard met hem kan lachen en dat het gewoon leuk en relaxed is om samen te zijn. Oh, en goed in bed, dat ook.

Of hij al dan niet goed in het huishouden is of de deur voor me open houdt vind ik écht niet van belang. Of hij geld heeft ook niet, ik verdien mijn eigen geld wel, hij moet wel voor zichzelf kunnen zorgen.
+1, met als aanvulling: hij/zij moet ook nog aantrekkelijk zijn. Het hoeft geen topmodel te zijn, maar om de woorden van Kluun te gebruiken, je moet er wel mee over straat kunnen angel
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 22:31

Eucalypta schreef:Ik vind het belangrijk dat een man nadenkt, dat hij me accepteert zoals ik ben, dat hij openminded is, ambitie heeft, weet wat hij wil, zich kan openstellen voor andere mensen, dat hij het belangrijk vindt om elkaar te helpen ontwikkelen, dat ik heel hard met hem kan lachen en dat het gewoon leuk en relaxed is om samen te zijn. Oh, en goed in bed, dat ook.

Erg eens. Ik wil dat hij een eigen mening heeft en de mijne respecteert (kan zowel dezelfde mening zijn als tegengesteld, maar ik denk dat het qua politieke ideeen wel een béétje moet matchen), dat hij én intelligent is én ambitie heeft. Dat hij mijn soort humor heeft.

Het enige dat ik wel wil zien qua dingen ondernemen ofzo, wat ik van hem verwacht. Is dat hij toch wel ergens vergelijkbare interesses heeft (een boer die niet vreet wat hij niet kent of een man die zegt dat boeken saai zijn zou bij mij toch serieus best een belemmering zijn). Maar wel of geen stofzuiger pakken of bloemen meenemen, nee dat zal niet doorslaggevend zijn.

Overigens schijnt dit ook al ontzettend lastig te zijn, sterker nog een NIET leuke man vinden is al moeilijk.. pale
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 22:42

SuperGrover schreef:

+1, met als aanvulling: hij/zij moet ook nog aantrekkelijk zijn. Het hoeft geen topmodel te zijn, maar om de woorden van Kluun te gebruiken, je moet er wel mee over straat kunnen Wat zoek je? 166342

Oh, ik zeg altijd 'maar ik moet het er wel op kunnen', hoeft niet eens op straat Wat zoek je? 166342

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 22:43

Eucalypta schreef:
SuperGrover schreef:

+1, met als aanvulling: hij/zij moet ook nog aantrekkelijk zijn. Het hoeft geen topmodel te zijn, maar om de woorden van Kluun te gebruiken, je moet er wel mee over straat kunnen Wat zoek je? 166342

Oh, ik zeg altijd 'maar ik moet het er wel op kunnen', hoeft niet eens op straat Wat zoek je? 166342

lol!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  SuperGrover wo 29 feb 2012 - 23:40

Eucalypta schreef:
SuperGrover schreef:

lol!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mermaid wo 29 feb 2012 - 23:41

Die van mij geeft nooit bloemen en deuren open houden voor me doet ie ook amper.. Wat een rotvent heb ik toch :P

Ben het heel erg met de omschrijving van Eucalypta eens.

Grappig is wel dat ik blijkbaar in de frustratie nadat het uit was met mijn ex ik eens een lijstje heb geschreven met eigenschappen van mijn ideale man. Vond het laatst terug en mijn vriend voldoet er eigenijk wel aan.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud