Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jongensnaam, we komen er niet uit!

+25
Aimee
Ella
Charles
koNijntje
Caroow
Jade
mauwmauw
Starla
Bruintje Beer
Exogenesis
PiP
Ellebel
Highway
sanne-84
Sun88
Marin
Roos
Coco
Shisha
Flower_L
Printje
Penélope
Petteflet
mickey
Julia
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jongensnaam, we komen er niet uit! - Pagina 2 Empty Re: Jongensnaam, we komen er niet uit!

Bericht  Exogenesis do 3 jan 2013 - 1:23

Ik vind Bent wel erg leuk eigenlijk Very Happy

Caroow, zijn jullie er al helemaal uit? Zo ja, wist je dat voor je zwangerschap al?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jongensnaam, we komen er niet uit! - Pagina 2 Empty Re: Jongensnaam, we komen er niet uit!

Bericht  koNijntje do 3 jan 2013 - 1:34

Caroow schreef:Ik weet een hele leuke jongensnaam, maar die ga ik natuurlijk nog niet zeggen Razz
+1 Wink de naam die wij nu hebben komt hier ook het forum ook wel voor, de naam van onze zoon ook.
meisjesnaam die wij nu (en bij de oudste) hebben heb ik hier nog niet gehoord..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Caroow do 3 jan 2013 - 1:37

Exogenesis schreef:Ik vind Bent wel erg leuk eigenlijk Very Happy

Caroow, zijn jullie er al helemaal uit? Zo ja, wist je dat voor je zwangerschap al?

Ik vond de naam al voor de zwangerschap leuk, vanaf het moment dat we weten dat het een jongen is staat de naam vast.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Charles do 3 jan 2013 - 2:00

Benjamin vind ik geweldig. Was hier een serieuze optie.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Ella do 3 jan 2013 - 2:53

Benjamin is een leuke naam. Wat ik vooral een pluspunt is is dat die naam minder voorkomt dan die andere.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee do 3 jan 2013 - 2:56

Ik vind het alledrie leuke namen. Benjamin wordt hier de tweede naam voor als we ooit nog een jongetje krijgen Very Happy
In eerste instantie wilde ik geen populaire naam. Uiteindelijk is het wel een top 10 naam geworden, omdat we verder samen niets leuk vonden. Finn en Sam zijn wel namen die je vaak hoort, maar als het namen zijn die jullie écht leuk vinden...

Wat ik verder leuke namen vind:
- Julan
- Mats
- Stijn/ Sten
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lot do 3 jan 2013 - 5:15

Ik vind Finn leuk. Wat vind je van Sep, of Jens?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  SoGood do 3 jan 2013 - 6:11

Caroow schreef:Ik weet een hele leuke jongensnaam, maar die ga ik natuurlijk nog niet zeggen Jongensnaam, we komen er niet uit! - Pagina 2 1578173417

Bent doet me denken aan Bente, en das nou niet bepaald mannelijk. Ben vind ik leuker Jongensnaam, we komen er niet uit! - Pagina 2 561177

Bent. Over. Jongensnaam, we komen er niet uit! - Pagina 2 2441965372
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Highway do 3 jan 2013 - 6:54

Sogood schreef:
Caroow schreef:Ik weet een hele leuke jongensnaam, maar die ga ik natuurlijk nog niet zeggen Jongensnaam, we komen er niet uit! - Pagina 2 1578173417

Bent doet me denken aan Bente, en das nou niet bepaald mannelijk. Ben vind ik leuker Jongensnaam, we komen er niet uit! - Pagina 2 561177

Haha dat zei mijn man ook altijd, hij wilde wel graag mats voor een jongen.. Zodat ie later tgen de dames kan zeggen: ' zal ik je even lekker matsen?' Laughing
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Darius do 3 jan 2013 - 6:56

Balloon schreef:Ik vind Finn het leukst maar dat komt omdat mijn zoontje F.l.y.nn heet.

En aan andere namen kan ik je niet helpen, ik ben allang blij dat we dit keer een meisjesnaam moeten bedenken. Jongensnamen vind ik een stuk lastiger.

Leuk hoor, na twee jongens nu een meisje! Ik spreek uit ervaring!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Charles do 3 jan 2013 - 6:56

Highway schreef:
Sogood schreef:

Haha dat zei mijn man ook altijd, hij wilde wel graag mats voor een jongen.. Zodat ie later tgen de dames kan zeggen: ' zal ik je even lekker matsen?' Laughing

Even lekker matsen? Als in...batsen? Ik snap 'm niet geloof ik scratch .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Highway do 3 jan 2013 - 6:59

Dat bedoeld ie er wel mee ja... Hmm duidelijk een uitspraak die dus niet overkomt op internet Wink
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  ProudMom do 3 jan 2013 - 9:17

Siep schreef:Benjamin! Maar dan wel voluit en niet afkorten naar Ben

+1 smile
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  Ellebel vr 4 jan 2013 - 0:41

Highway schreef:
Sogood schreef:

Hahaha ja mijn man had in het begin ook wat moeite met 'Bent over'.Maar uiteindelijk geen reden om de naam niet te kiezen. Kinderen weten het niet en pubers zullen dat wellicht 2 a 3 keer zeggen dan is de lol er wel weer vanaf. Zó grappig is het nu ook weer niet. Daarbij als het net zo'n lolbroek als zijn vader wordt, dan zal ie wel eens even 'over benten' als het moet met blote billen Laughing
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 0:45

Van jullie namen vind ik Benjamin (voluit) en Finn het leukste. Als het echt Ben zou worden zou ik dus Finn kiezen.

Bent hormje hier best veel trouwens.

Ferre wat vinden jullie daarvan?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: