Erwt Attack
+11
smooch
Cheesegirl
Minx
ekiaam87
TGR
Guus
Jeanette
VeryCherry
Lejow
Roze Roos
snapple
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Erwt Attack
mijn huisgenootje heeft ooit de frituurpan die aan was bovenop de wasmachine gezet die ook aan was...
HUGE burning mess!
HUGE burning mess!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
CherrieLola schreef:Ah ok, whahahaha. Hoe hoog woonde je?
Twee
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh, dat scheelde wel schoonmaken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Ik denk doordat hij tegen het lampje aan lag en hij door de druk en de warmte gewoon was ontploft ofzo.
Als een frituurpan omvalt moet je er trouwens zout of zand over strooien, dan krijg je het makkelijker weg.
Die tip had ik 3 jaar geleden moeten hebben
Gast- Gast
Alex167 schreef:CherrieLola schreef:Ik denk doordat hij tegen het lampje aan lag en hij door de druk en de warmte gewoon was ontploft ofzo.
Als een frituurpan omvalt moet je er trouwens zout of zand over strooien, dan krijg je het makkelijker weg.
Dan weet je het nu voor de volgende keer. Je kan natuurlijk ook nu een frituurpan omgooien om te kijken of het echt werkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Waarom doe je die erwten in de blender? Als je ze gewoon kookt met wat water, dan "lossen" ze vanzelf op tot soep.
Wel een zootje zeg. Alsof iemand in en naast je blender heeft gekotst.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ow bah nee daar word je niet bij van!
Ik kneep gister een ei fijn :S
Die lag in de deur van de koelkast in zo'n vakje waar de eieren in horen, dus ik wilde hem pakken, kwam hij niet mee, ik met beleid proberen om 'onder' het ei te komen, maar dat lukte dus niet en was het krak.
Gelukkig alleen maar in 2 van die eiervakjes en niet door de hele koelkast ofzo!
Ik kneep gister een ei fijn :S
Die lag in de deur van de koelkast in zo'n vakje waar de eieren in horen, dus ik wilde hem pakken, kwam hij niet mee, ik met beleid proberen om 'onder' het ei te komen, maar dat lukte dus niet en was het krak.
Gelukkig alleen maar in 2 van die eiervakjes en niet door de hele koelkast ofzo!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
CherrieLola schreef:Sorry, ik moest hier wel heel hard om lachen
Voor jou is het natuurlijk minder.
hahaha, ik ook!
Gast- Gast
TGR schreef:Waarom doe je die erwten in de blender? Als je ze gewoon kookt met wat water, dan "lossen" ze vanzelf op tot soep.
duurt alleen een paar uur en je moet daar spliterwten voor hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
CherrieLola schreef:Alex167 schreef:CherrieLola schreef:Ik denk doordat hij tegen het lampje aan lag en hij door de druk en de warmte gewoon was ontploft ofzo.
Dan weet je het nu voor de volgende keer. Je kan natuurlijk ook nu een frituurpan omgooien om te kijken of het echt werkt
Whaha nou nee, daar bedank ik even voor
Gast- Gast
Ooooh wat een bende! Doet me denken aan de keer dat de frituurpan overstroomde bij mijn broer thuis. Overal lag vet, op de vloer, de ramen etc.
Gast- Gast
Zat er teveel vet in ofzo?!Megara schreef:Ooooh wat een bende! Doet me denken aan de keer dat de frituurpan overstroomde bij mijn broer thuis. Overal lag vet, op de vloer, de ramen etc.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Zat er teveel vet in ofzo?!Megara schreef:Ooooh wat een bende! Doet me denken aan de keer dat de frituurpan overstroomde bij mijn broer thuis. Overal lag vet, op de vloer, de ramen etc.
Dat hebben mijn schoonouders ook gehad, op de een of andere manier overstroomde dat ding iedere keer, terwijl er (volgens mij) niet teveel vet in zat..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dolcis_ schreef:CherrieLola schreef:Sorry, ik moest hier wel heel hard om lachen
Voor jou is het natuurlijk minder.
hahaha, ik ook!
+1
Frituurvet lijkt me helemaal een hel om schoon te maken! Goede tip CL, zal ik onthouden mocht mijn vloer een keer onder het frituurvet liggen
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Carola589 schreef:Zat er teveel vet in ofzo?!Megara schreef:Ooooh wat een bende! Doet me denken aan de keer dat de frituurpan overstroomde bij mijn broer thuis. Overal lag vet, op de vloer, de ramen etc.
Ik heb geen idee wat hij er mee had gedaan, maar prettig was anders haha.
Gast- Gast
Ai dat is niet fijn. Heb ik ook een keer gehad en dus wel een les van geleerd. Sindsdien doe ik eerst alles in de blender, deksel er op en vervolgens pas de stekker in het stopcontact.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Haha ik moest ook wel even lachen! Al is het voor jou natuurlijk wel even zuur inderdaad...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Oh haha wat een ellende zeg!
Ik heb dat een keer gehad met pannenkoekenmix, was bij mijn vriend thuis en die hebben een heel andere mixer dan wij, dus ik deed die mixer in die bak waar die poeder en melk enzo inzit en ik zet dat ding aan, stond hij op de hardste stand Mijn hemel het vloog ook overal de rondte in, hebben hard schoongemaakt maar een week later kwam je nog wel eens een aangekoekte klodder tegen.....
Ik heb dat een keer gehad met pannenkoekenmix, was bij mijn vriend thuis en die hebben een heel andere mixer dan wij, dus ik deed die mixer in die bak waar die poeder en melk enzo inzit en ik zet dat ding aan, stond hij op de hardste stand Mijn hemel het vloog ook overal de rondte in, hebben hard schoongemaakt maar een week later kwam je nog wel eens een aangekoekte klodder tegen.....
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ezra heeft wel eens een fles chilisaus uit de koelkast gepakt en op de keukenvloer stukgegooid.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb ooit ook een hele domme actie gehad.
Ik had olienbollen gebakken, en dacht de olie wel in een bak te kunnen doen. Wil het er ingieten, maar ja, hete olie en plastic, dat werkt niet samen natuurlijk. Wat een bende, en wat voelde ik me dom!
Ik had olienbollen gebakken, en dacht de olie wel in een bak te kunnen doen. Wil het er ingieten, maar ja, hete olie en plastic, dat werkt niet samen natuurlijk. Wat een bende, en wat voelde ik me dom!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik liet een keer de frituurpan uit mijn handen lazeren. Dat raad ik ook niemand aan. Frituurvet is een crime om op te ruimen
+1
Gast- Gast
Ik heb een keer gehad toen ik net op kamers woonde en een fles ketchup wilde pakken dat die ontplofte toen ik m openmaakte. Toen zat echt overal ketchup, en het meeste zat op mijn net wit geverfde muur!
Gast- Gast
Aahh.. dat is echt wel ff minder!Arden schreef:Ik heb een keer gehad toen ik net op kamers woonde en een fles ketchup wilde pakken dat die ontplofte toen ik m openmaakte. Toen zat echt overal ketchup, en het meeste zat op mijn net wit geverfde muur!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Heeft mijn man ook een keer gedaan. Gelukkig zaten we toen midden in de verbouwing en was de vloer er inmiddels al uit (en lag er nog geen nieuwe)Mammalin schreef:Alex167 schreef:Ik liet een keer de frituurpan uit mijn handen lazeren. Dat raad ik ook niemand aan. Frituurvet is een crime om op te ruimen
+1
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik liet een keer de frituurpan uit mijn handen lazeren. Dat raad ik ook niemand aan. Frituurvet is een crime om op te ruimen
Dat heeft mijn moeder een keer gedaan. Op de gladde tegels in de bijkeuken...
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: