Erwt Attack
+11
smooch
Cheesegirl
Minx
ekiaam87
TGR
Guus
Jeanette
VeryCherry
Lejow
Roze Roos
snapple
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Erwt Attack
Ik wilde gisteravond soep maken, maar helaas ging dat niet helemaal goed... Zette de kan erop en hij begon al gelijk te blenden... Wist niet dat dat kon...
Gevolg bijna een uur aan de schoonmaak, zucht!
[img][/img]
Gevolg bijna een uur aan de schoonmaak, zucht!
[img][/img]
snapple- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Erwt Attack
Ai dat is zuur!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Zo heb ik een keer een niet opgesteven kwarktaart uit mijn handen laten vallen
Geeft ook zo'n effect hehehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry, ik moest hier wel heel hard om lachen
Voor jou is het natuurlijk minder.
Heb je uiteindelijk wat anders gegeten?
Voor jou is het natuurlijk minder.
Heb je uiteindelijk wat anders gegeten?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha wat een bende idd! Jij kunt wss geen erwten meer zien.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ja dat kan ik begrijpen dat je hier om moet lachen... Wat een blunder... En mijn vriend heeft dat ook gewoon al een keer gehad, je zou toch denken dat je er wel van leert maar niet dus.
Maar goed uiteindelijk toch nog een soepje kunnen maken, die gaan we vanavond eten dus ben benieuwd of ik er nog wat heb kunnen maken...
Maar goed uiteindelijk toch nog een soepje kunnen maken, die gaan we vanavond eten dus ben benieuwd of ik er nog wat heb kunnen maken...
snapple- Fluisteraar
Jeanette schreef:Haha wat een bende idd! Jij kunt wss geen erwten meer zien.
Ik bedenk me nu dat ik ook een keer een akkefietje (schrijf je dat zo) heb gehad op een zomerkamp dat ik begeleid. We hadden in de eetzaal een erwten-foodfight... We konden uiteindelijk in de eetzaal soep trekken
Maar blijf het toch nog lekker vinden, erwtensoep
snapple- Fluisteraar
Ik heb ook een keer zoiets gehad. Wij hadden een fles mintsiroop in de koelkast liggen, die lag tegen het lampje aan. We waren een dagje weg en toen we terugkwamen zat alles onder de groene zooi. Bleek dat de deur van de koelkast al die tijd op een kiertje had gestaan en dat die fles was ontploft. Oh man, dat was zooo ranzig. Alles plakte.
CherrieLola schreef:Ik heb ook een keer zoiets gehad. Wij hadden een fles mintsiroop in de koelkast liggen, die lag tegen het lampje aan. We waren een dagje weg en toen we terugkwamen zat alles onder de groene zooi. Bleek dat de deur van de koelkast al die tijd op een kiertje had gestaan en dat die fles was ontploft. Oh man, dat was zooo ranzig. Alles plakte.
Dat is eigenlijk ook gevaarlijk!!!
Een ei laten vallen, dat is ook heeeeeeel vervelend...
Lejow- Lady Post-a-lot
CherrieLola schreef:Ik heb ook een keer zoiets gehad. Wij hadden een fles mintsiroop in de koelkast liggen, die lag tegen het lampje aan. We waren een dagje weg en toen we terugkwamen zat alles onder de groene zooi. Bleek dat de deur van de koelkast al die tijd op een kiertje had gestaan en dat die fles was ontploft. Oh man, dat was zooo ranzig. Alles plakte.
Ik denk dat je dan nog wel wat langer bezig bent geweest met schoonmaken of niet...?
Heb trouwens een tijdje terug ook een tas gehad die helemaal onder de suikerzooi zat. Mijn vriend had me naar mijn werk een koude pannenkoek met suiker (wel heel lekker) meegegeven, maar die was door het aluminiumfolie gaan lekken, alles zat onder van mijn portemonnee, paspoort, agenda, tot telefoon aan toe...
Heb er wel van geleerd dat het bij mij voortaan in plastic bakjes of zakjes gaat.
snapple- Fluisteraar
Oooh nee, erg!!
Gast- Gast
Ik liet een keer de frituurpan uit mijn handen lazeren. Dat raad ik ook niemand aan. Frituurvet is een crime om op te ruimen
Gast- Gast
Mijn vriend was zo lief om alles op te ruimen, de moed was me in de schoenen gezakt
Ik ben nu alleen wel panisch wat betreft de koelkastdeur, ik kijk 80x per dag of hij wel goed dichtzit.
Ik ben nu alleen wel panisch wat betreft de koelkastdeur, ik kijk 80x per dag of hij wel goed dichtzit.
Maar hoe was ie nou uiteindelijk ontploft? Door de warmte van het lampje? Ik lees altijd wel op flessen siroop dat je ze koel moest bewaren, maar dacht dat dat meer voor de smaak was. Niet dus...
En frituurpan, dat lijkt me ook echt een drama... Heb een keer een frituurpan gehad met kreeg er met geen mogelijkheid de binnenpan eruit, uiteindelijk de pan weg moet gooien omdat ik vet zo niet kon vervangen... Nu gaan we gewoon veilig frietjes halen:)
En frituurpan, dat lijkt me ook echt een drama... Heb een keer een frituurpan gehad met kreeg er met geen mogelijkheid de binnenpan eruit, uiteindelijk de pan weg moet gooien omdat ik vet zo niet kon vervangen... Nu gaan we gewoon veilig frietjes halen:)
snapple- Fluisteraar
Alex167 schreef:Ik liet een keer de frituurpan uit mijn handen lazeren. Dat raad ik ook niemand aan. Frituurvet is een crime om op te ruimen
Ik bedacht een keer om frituurvet te legen in een vuilniszak, aangezien ik de oude flessen niet meer had... (woonde toen net in mn oude huisje). Expres al een extra vuilniszak omheen gedaan en voor de deur neer gezet om de volgende ochtend weg te gooien.
De volgende ochtend toen ik aardig haast had..... Tilde ik de zak snel op en voelde ineens wat nattigs bij mijn benen. Keek ik naar de zak was die echt enorm aan het lekken.
Dus in een soort blinde paniek rende ik heel snel de trappen af met die zak (een enorm frituurvetspoor achterlatend). Toen snel terug naar boven om wat anders aan te doen (al m'n kleding zat onder grrrr) en snel gaan werken.
Ik hoopte dat als ik thuis kwam dat het opgedroogd zou zijn, maar helaas, het waren echt enorme vlekken geworden.. Toen heb ik 's avonds met een emmer met heet water en sop op mijn knieën gelegen om de trappen schoon te maken.
Het is nooit meer helemaal weggegaan
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik denk doordat hij tegen het lampje aan lag en hij door de druk en de warmte gewoon was ontploft ofzo.
Als een frituurpan omvalt moet je er trouwens zout of zand over strooien, dan krijg je het makkelijker weg.
Als een frituurpan omvalt moet je er trouwens zout of zand over strooien, dan krijg je het makkelijker weg.
Lol, ik dacht eerst dat het een "Earth Attack" was. Door attack probeerde mijn hoofd erwt ook Engels te maken, wat een bende zeg! pfff kan me voorstellen dat opruimen even kostte!
Gast- Gast
Dan heb je in ieder geval wel daar een blijvende herinnering achter gelatenLejow schreef:Alex167 schreef:Ik liet een keer de frituurpan uit mijn handen lazeren. Dat raad ik ook niemand aan. Frituurvet is een crime om op te ruimen
Ik bedacht een keer om frituurvet te legen in een vuilniszak, aangezien ik de oude flessen niet meer had... (woonde toen net in mn oude huisje). Expres al een extra vuilniszak omheen gedaan en voor de deur neer gezet om de volgende ochtend weg te gooien.
De volgende ochtend toen ik aardig haast had..... Tilde ik de zak snel op en voelde ineens wat nattigs bij mijn benen. Keek ik naar de zak was die echt enorm aan het lekken.
Dus in een soort blinde paniek rende ik heel snel de trappen af met die zak (een enorm frituurvetspoor achterlatend). Toen snel terug naar boven om wat anders aan te doen (al m'n kleding zat onder grrrr) en snel gaan werken.
Ik hoopte dat als ik thuis kwam dat het opgedroogd zou zijn, maar helaas, het waren echt enorme vlekken geworden.. Toen heb ik 's avonds met een emmer met heet water en sop op mijn knieën gelegen om de trappen schoon te maken.
snapple- Fluisteraar
snapple schreef:Dan heb je in ieder geval wel daar een blijvende herinnering achter gelatenLejow schreef:Alex167 schreef:Ik liet een keer de frituurpan uit mijn handen lazeren. Dat raad ik ook niemand aan. Frituurvet is een crime om op te ruimen
Ja en ik woonde ook nog eens helemaal bovenin, dus het was over alle trappen
Lejow- Lady Post-a-lot
Had je die zak niet gewoon naar beneden kunnen gooien Lejow?
CherrieLola schreef:Had je die zak niet gewoon naar beneden kunnen gooien Lejow?
Tussen de trappen door bedoel je? Dan wastie misschien wel ontploft hahah
Ik had hem veel beter gewoon kunnen laten staan en binnen nog een extra zak gaan halen.
Maar ik raak dan altijd in een blonde domme paniek en ga dan rare dingen doen hahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:CherrieLola schreef:Had je die zak niet gewoon naar beneden kunnen gooien Lejow?
Tussen de trappen door bedoel je? Dan wastie misschien wel ontploft hahah
Ik had hem veel beter gewoon kunnen laten staan en binnen nog een extra zak gaan halen.
Maar ik raak dan altijd in een blonde domme paniek en ga dan rare dingen doen hahahaha
Volgens mij is dat echt een vrouwending, heb het idee dat mannen dan toch altijd iets nuchterder en rustiger reageren...
snapple- Fluisteraar
Nee, gewoon van de reling naar beneden
CherrieLola schreef:Nee, gewoon van de reling naar beneden
Nee, het is een portiek, dus stond vanuit de voordeur gelijk binnen. Niet op de galerij.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ah ok, whahahaha. Hoe hoog woonde je?
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3