Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op jezelf.. Hoe?

+17
Jeanette
Fortissimo
Susan
Marin
Starla
Pompoen
Moonlight
Blond
Coco
Sam
GreenGrass
Fayebella
Monte
madam
TukTuk
Bay
Feline
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  madam di 22 jan 2013 - 23:41

Ik heb inderdaad ook gekeken voor anti-kraak.
Ik ben door een vriendin voorgedragen bij HOD, maar tot nu toe nog niks.
Bij Camelot kijk ik ook geregeld op hun site, maar helaas nog niks tegen gekomen,
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 23:49

loura schreef:Als het een site is met veel aanbod zou ik dat wel doen denk ik hoor? Is het erg duur dat inschrijven?

Loura woon jij in een huurhuis? Hoe kom je er aan? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  Blond di 22 jan 2013 - 23:57

madam schreef:De prijzen verschillen per site. Vanaf 15 euro tot 35 euro per maand.
Ik heb altijd het idee dat als ik mij dan inschrijf en betaal, allemaal huizen krijg te zien die dan al verhuurd zijn,
en het lang duurt voor er nieuwe huizen op die site geplaatst worden en dat mijn inschrijftermijn dan verlopen is.
Ik ga even goed naar het aanbod kijken en er eentje uitkiezen.

@mezzoforte: hebben jullie via die makelaar ook een huisje gevonden?

Ik zou dan gewoon de verhuurmakelaar bellen. Het uitleggen, dat je je wel wilt inschrijven, maar dat het huis dan nog wel beschikbaar moet zijn. Zodra je je hebt ingeschreven meteen een afspraak maken voor een bezichtiging.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  loura wo 23 jan 2013 - 0:05

Harrison schreef:
loura schreef:Als het een site is met veel aanbod zou ik dat wel doen denk ik hoor? Is het erg duur dat inschrijven?

Loura woon jij in een huurhuis? Hoe kom je er aan? Very Happy

Ja maar ik heb geluk gehad met mijn vriend zijn oom.. Want hij is makelaar. Hij had toevallig deze woning leegstaan toen ik mijn huis uit moest. Het stomme is alleen dat dit huis al 3 maanden leeg stond en niemand er in wilde wonen ivm geluidsoverlast. Het is wel een beetje rumoerig maar ja ik heb daar geen last van!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 0:09

Ja, je woont ook in een drukke straat maar ik vind dat juist leuk. Ik wil ook zo graag! Als je nog iets weet.. ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  madam wo 23 jan 2013 - 2:56

@Loura, wat een mazzel!
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 3:01

Madam voor je je inschrijft bij van die woningsites zou ik even ervaringen googlen, veel sites lichten je op waar je bij staat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  loura wo 23 jan 2013 - 8:50

Harrison schreef:Ja, je woont ook in een drukke straat maar ik vind dat juist leuk. Ik wil ook zo graag! Als je nog iets weet.. ;-)

Ben je op zoek naar iets anders? Jij woont toch super groot nu? Helaas is er nu niks aan leuke huurwoningen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  mezzoforte wo 23 jan 2013 - 20:18

@Madam, ja via hun hebben wij toen een woning gevonden. Was mijn eerste ervaring met makelaars en huizen zoeken zeg maar, maar moet zeggen dat ze in dit geval ook echt hun best deden om mee te denken om iets passends voor ons te vinden. Ook als het huis/appartement niet in hun eigen aanbod zat. Ken je interveste al? Volgensmij is dat de organisatie waar iemand die ik ken via huurt, geloof ook een soort anti-kraak, en hij woont echt heel goedkoop in ene relatief groot huis.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  mii_joyce do 24 jan 2013 - 4:14

Pff bij mij kriebelt het ook hoor.. zit nu op een kamertje van 10m2 in Groningen, zou graag wat meer ruimte willen... Het liefst ook eigen keuken/toilet/douche, maar ik weet dat je daar als student ongeveer alleen maar van mag dromen... met zo'n €800 per maand red je het niet om je zoiets te veroorloven, eten te kopen, je zorgverzekering te betalen én om ook nog leuke dingen te kunnen doen.. helaas!
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  madam do 28 feb 2013 - 23:46

Bah, wat kom je veel oplichters tegen bij het zoeken naar een huis.

@mezzoforte:
Thanks voor de tip, ik heb mij ingeschreven bij interveste.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  mezzoforte za 2 maa 2013 - 5:38

Lees toevallig je update, hoop dat je nu ook echt wat vindt smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  Roos' za 2 maa 2013 - 6:24

Dat probleem heb ik ook een beetje, ik verdien net teveel om huurtoeslag te krijgen, kopen kan ik niet omdat ik geen vast contract heb. Ik sta wel ingeschreven maar nog te kort. Mijn ouders zijn nu aan het kijken of zij een appartement kunnen kopen en ik het van ze huur. Wanneer ik vertrek ze het weer aan iemand anders verhuren. Is dat misschien een optie?
Ook vertrouw ik die vrije sector niet zo, voor mijn werk heb ik regelmatig met makelaars te maken, altijd gezeur..

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  mezzoforte za 2 maa 2013 - 6:48

Roos' schreef:Dat probleem heb ik ook een beetje, ik verdien net teveel om huurtoeslag te krijgen, kopen kan ik niet omdat ik geen vast contract heb. Ik sta wel ingeschreven maar nog te kort. Mijn ouders zijn nu aan het kijken of zij een appartement kunnen kopen en ik het van ze huur. Wanneer ik vertrek ze het weer aan iemand anders verhuren. Is dat misschien een optie?
Ook vertrouw ik die vrije sector niet zo, voor mijn werk heb ik regelmatig met makelaars te maken, altijd gezeur..

De optie van je ouders zal kunnen natuurlijk, maar wel een dure c.q. risicovolle voor hen op zich. Heb je wel voldoende inkomen gemiddeld over de laatste 3 jaar of een intentieverklaring om een hypotheek te krijgen? Ben je echt eens vrijblijvend met een adviseur gaan praten om te kijken wat jouw mogelijkheden zijn? Je ouders zouden ook voor een deel van een hypotheek garant kunnen staan. Wat vrije sector betreft, is het denk ik ook net mazzel hebben dat je een correcte makelaar en verhuurder treft, daar hebben wij het indertijd allebei mee getroffen.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  Roos' za 2 maa 2013 - 7:11

Ik ben net afgestudeerd, ik kan momenteel geen werk krijgen in de sector waarin ik werk zoek, werk nu op uitzendbasis. Zelf kan ik dus geen hypotheek krijgen smile Mijn ouders zouden zonder problemen een hypotheek kunnen krijgen. Zij kopen een appartementje en ik huur het van ze. Stel dat ik na een jaar ga verhuizen dan kunnen ze het weer verkopen of het verhuren aan iemand anders. Ik woon in een provincie waar de huizen niet megaduur zijn. Maar dit moet dan natuurlijk ook maar net een optie zijn dat je ouders dit financieel kunnen, maar anders is het misschien waard om eens in gesprek gaan met je ouders daarover? Ik denk dat als je iets koopt op een goede locatie het wel te verhuren is opzich..

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op jezelf.. Hoe? - Pagina 3 Empty Re: Op jezelf.. Hoe?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum