wie is de mol 2013
+87
Suus
Derpy
madam
Razz
Silke
iloverocknroll1984
Taeda
Manderijn
ixis
silly-one
Sterre
Lenthe
PrimaBella
Jeanette
boekenwurm83
Punk'd
Jerry
Miccie
Zonnetje
Viva
tuttebel
Krullebol
Printje
Pompoen
Stranger
Orchidee
sawasdee
Verde
Fortissimo
Bolleke
Jezzie
Liadan
meisje
Suusie
PeperMunt
Tazz
luisa
Juvia
Filoria
Caramba
Gympie
Liz
Pommes
Tamagotchi
Aagje!
Starla
June
Mis(s)poes
Ilovethe90s
Ooh La La!
_Femme
_Lacey_
Arwyn
Blond
Minx
Burn
Green_Pepper
Katrien
SarahKey
Phileine
Highway
JD
May
Noortje
Vino
Snirp
Penny Blossom
Inge
Siem
Fayebella
L!ND@
Frappuccino
SnowWhite
smurfie
Sam
blondje1313
Mees
Guusje
Mizz_S
Tania
Bliss
Atelier Madame
Parisienne
Toet
Marin
Elin
Summerlovin
91 plaatsers
Pagina 4 van 15
Pagina 4 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15
Re: wie is de mol 2013
June schreef:Arwyn schreef:Maar ja, Joep is wel weer heel lief.
Die wil alle info delen, deelt vrijstellingen uit.. Tsja, als Mol heb je die toch niet nodig!
Ja, maar als Mol had hij ook geweten dat er ook geld verdiend zou kunnen worden met die vrijstellingen en dat komt een Mol al helemaal niet goed uit!
Daarom denk ik dat Kees het is. Hij was de enige van het groepje die het eigenlijk niet zag zitten om de vrijstellingen weg te geven.. + datgene wat ik eerder vermeld heb over die enveloppen maakt hem voor mij de mol op dit moment.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ja, vrijstellingen weggeven niet zien zitten is niet zo vreemd toch?
Als ik daar zou zitten, zou ik die ook niet weggeven als ik er zelf niet een had gekregen hoor.
Als ik daar zou zitten, zou ik die ook niet weggeven als ik er zelf niet een had gekregen hoor.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Nou ja, vrijstellingen weggeven niet zien zitten is niet zo vreemd toch?
Ik ook niet. Haha zeker niet als de andere groep het mij ook niet gunde. Maar als ik mol zou zijn zou ik al helemaal geen vrijstellingen weg willen geven. Daarom is er meer kans dat Kees de mol is dan een van de anderen in zijn groepje.
Summerlovin- Kletskop
Ik vind het altijd zo knap dat iedereen overal hints en complotten ziet, ik let volgens mij gewoon niet goed genoeg op ofzo want ik mis dat soort dingen altijd. Ook nu heb ik weer geen flauw idee. Ik weet wel dat ik Kees een erg leuke en vooral grappige toevoeging aan het programma vind. Mister New Kids (hoe heet hij ook alweer) vind ik uhm... minder zeg maar.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Ja, hier ook een WIDM fan! Die 82 hint lijkt mij juist te simpel om naar een geboortejaar te linken. Ik ga de dagboeken van de mol ook weer bijhouden, daar kun je ook het eea uit halen.
Gast- Gast
Was weer leuk vandaag! Jammer dat Joep eruit is. Ik verdenk Tim momenteel, kan hem niet echt peilen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hè jammer, Joep er uit.
Verbaast me niet echt, hij stond er wel een beetje naïef in. Vorige week iig, met die vrijstellingen-theorie.
Ik ga nou voor Tim of Carolien. Daniël niet, die is zo enthousiast! Kees ook behoorlijk. Sarayda en euh.. die opera zangeres zie ik er niet voor aan..
Verbaast me niet echt, hij stond er wel een beetje naïef in. Vorige week iig, met die vrijstellingen-theorie.
Ik ga nou voor Tim of Carolien. Daniël niet, die is zo enthousiast! Kees ook behoorlijk. Sarayda en euh.. die opera zangeres zie ik er niet voor aan..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb het ook weer gevolgd maar kon vandaag eigenlijk geen aanwijzingen en molstreken ontdekken. Wel vind ik het jammer dat joep eruit is, gunde hem wel langere tijd in het spel
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
En op facebook lees ik nu nog dat in 1982 daniel 13 was en we zoeken nu de 13e mol.
Pommes- Prater
Bliss schreef:Was weer leuk vandaag! Jammer dat Joep eruit is. Ik verdenk Tim momenteel, kan hem niet echt peilen.
Wat jij met Tim hebt, heb ik met Kees.. Heb gewoon zo'n gevoel dat hij het is. Maar goed dat had ik vorig jaar vanaf het begin bij Liesbeth
Summerlovin- Kletskop
Kees mag het van mij ook zijn hoor, lijkt me lachen! Heb sowieso het gevoel dat het een man is, dat is al zo lang geleden! (toch? )
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Na vorige week had ik een vermoeden bij Daniel en die verdenk ik nog steeds. Dat enthousiasme kan ook gewoon een masker zijn. Ik kon ook geen mollenstreken ontdekken, maar dit is ook mijn eerste seizoen dus ik moet nog oefenen . Ik vind het wel jammer dat Joep eruit is.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Pommes schreef:En op facebook lees ik nu nog dat in 1982 daniel 13 was en we zoeken nu de 13e mol.
In het theater zat hij achter/op stoel 28. Maar Zarayda ook.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Bliss schreef:Kees mag het van mij ook zijn hoor, lijkt me lachen! Heb sowieso het gevoel dat het een man is, dat is al zo lang geleden! (toch? )
in 2011 was Patrick Stoof de mol. Er zijn wel meer vrouwlijke mollen geweest dan mannelijke.
mijn moeder zei dat Kees het geld uit de enveloppen pakte en dit in zijn zak stopte. Iemand dit ook gezien? (ik zelf niet). Dan is het niet zo moeilijk om een briefje in je zak te houden als je het geld uit je zak pakt
Summerlovin- Kletskop
Ja! Kees stopte het geld in zijn broekzak!! Dat heb ik ook gezien
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Daniel stopte ook geld in zijn zak.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Maar het kan natuurlijk ook weggepakt zijn toen er een aantal in het veld waren, een aantal deelnemers om zich heen aan het kijken waren en slechts 1 persoon naar de Ipad keek (met de enveloppen langs zich)
Pommes- Prater
Mijn gevoel zegt Paulien. Ze is een beetje een stil, onhandig muisje, maar ik denk dat daar veel meer achter schuil gaat.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het is mij wel weer duidelijk, er heerst een flinke vloek over de penningmeesters.
Ik ben nog steeds van mening dat Daniël er nog lang in zal zitten.
Maar ik vind het nog te vroeg om alles op Daniël te zetten.
Ik ben nog steeds van mening dat Daniël er nog lang in zal zitten.
Maar ik vind het nog te vroeg om alles op Daniël te zetten.
- Spoiler:
- En volgende week gaat volgens mij het ongeluk met Janine gebeuren. De voorstukjes van volgende liet ook zien dat ze naar beneden gaan springen, het water in. Tijdens die opdracht is het fout gegaan met Janine. Tijdens de 'evaluatie' met Art zie je Janine er ook niet meer bij staan, op het eind.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
maar joep heeft er 2 afleveringen ingezeten, vaak gaan ze er na de eerste aflevering toch al uit.
Pommes- Prater
Bij de tweede aflevering eruit gaan is nog snel.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Zarayda betkent in het Zuid afrikaans Mol.
Maar zal ook wel weer te voor de hand liggend zijn.
Maar zal ook wel weer te voor de hand liggend zijn.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Euh ja, ze had die naam al voordat het programma begon hoor
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Euh ja, ze had die naam al voordat het programma begon hoor
Zie ik de lol er nu niet van in?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik geloof het eigenlijk niet zo dat Zarayda mol betekent. Dat is vast een hint die heel het internet over gaat (heb 'm al overal gelezen, maar nergens met bron). Vind dat best wel een rare betekenis voor een naam, en wel héél toevallig Als dat wel zo is, hebben ze haar hoe dan ook uitgekozen op die naam, voor de serie, of ze nou mol is of niet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 4 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15
Pagina 4 van 15
Permissies van dit forum: