Zangfestijn 2013
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zangfestijn 2013
Ik ben benieuwd of er hier meiden zijn die (net als ik) naar het Zangfestijn gaan! En zo ja, met wie ga je er heen? Ga je het hele weekend of een enkele dag?
Voor degenen die zich afvragen wat het is: het is een conferentie van de Stichting Opwekking (christelijke organisatie). Tijdens deze conferentie (wat altijd een weekend duurt), wordt de nieuwe opwekking cd opgenomen. Onwijs gezellig, inspirerend en mooi om mee te maken ...
Ik keek net wanneer het in 2013 is en toen dacht ik .. zouden er meiden zijn op YES die ook gaan.. vandaar mijn vraag / topic
SE
(als het warrig over komt, ben ik onder invloed van pijnstillers!)
Voor degenen die zich afvragen wat het is: het is een conferentie van de Stichting Opwekking (christelijke organisatie). Tijdens deze conferentie (wat altijd een weekend duurt), wordt de nieuwe opwekking cd opgenomen. Onwijs gezellig, inspirerend en mooi om mee te maken ...
Ik keek net wanneer het in 2013 is en toen dacht ik .. zouden er meiden zijn op YES die ook gaan.. vandaar mijn vraag / topic
SE
(als het warrig over komt, ben ik onder invloed van pijnstillers!)
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Zangfestijn 2013
Dat klinkt erg leuk! Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord Is dat net zoiets als Nederland zingt-dag / eo jongerendag?
Ben jij wel eens eerder geweest?
Ben jij wel eens eerder geweest?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: