wie is de mol 2013
+87
Suus
Derpy
madam
Razz
Silke
iloverocknroll1984
Taeda
Manderijn
ixis
silly-one
Sterre
Lenthe
PrimaBella
Jeanette
boekenwurm83
Punk'd
Jerry
Miccie
Zonnetje
Viva
tuttebel
Krullebol
Printje
Pompoen
Stranger
Orchidee
sawasdee
Verde
Fortissimo
Bolleke
Jezzie
Liadan
meisje
Suusie
PeperMunt
Tazz
luisa
Juvia
Filoria
Caramba
Gympie
Liz
Pommes
Tamagotchi
Aagje!
Starla
June
Mis(s)poes
Ilovethe90s
Ooh La La!
_Femme
_Lacey_
Arwyn
Blond
Minx
Burn
Green_Pepper
Katrien
SarahKey
Phileine
Highway
JD
May
Noortje
Vino
Snirp
Penny Blossom
Inge
Siem
Fayebella
L!ND@
Frappuccino
SnowWhite
smurfie
Sam
blondje1313
Mees
Guusje
Mizz_S
Tania
Bliss
Atelier Madame
Parisienne
Toet
Marin
Elin
Summerlovin
91 plaatsers
Pagina 12 van 15
Pagina 12 van 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Re: wie is de mol 2013
Ik blijf toch maar bij Kees, al vind ik Paulien toch ook wel steeds verdachter worden. Carolien verdenk ik eigenlijk niet.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Yeah, mijn mol, Kees, zit er nog in! Over 2 weken zien we pas hoe en wat.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Shit, daar ging mijn mol wederom! Nu ga ik voor Paulien. Ze zei duidelijk dat ze nu zulu spreekt, dus het was Zarayda of Paulien en tja... Denk ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Shit, daar ging mijn mol wederom! Nu ga ik voor Paulien. Ze zei duidelijk dat ze nu zulu spreekt, dus het was Zarayda of Paulien en tja... Denk ik.
Als je 30 woorden zulu spreekt, wil nog niet zeggen dat je heel goed zulu spreekt. Misschien hebben kees en carolien wel met dat jongetje geoefend buiten de camera en wordt daarop gedoeld...
Er wordt trouwens gezegd "mol in het zulu is (....), grappig heh? Ik spreek dus heel goed zulu"...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn gevoel zegt gewoon echt dat Carolien de mol is, zou Paulien echt niet leuk vinden. Dan ligt het er weer zo dicht bovenop.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik denk nu Kees, dat zou ik echt leuk vinden
Jerry- Ratel
Ik weet het nu niet meer...
Ik vind Carolien een hele goede winnaar, maar goede winnaars zouden ook vaak goede mollen zijn. Dus tsjah
Ik vind Carolien een hele goede winnaar, maar goede winnaars zouden ook vaak goede mollen zijn. Dus tsjah
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Uitspraken van de mol in de film (Van FOK afkomstig):
1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat 'ie
zat.
2. Ah Joep. Die Joep heeft niet Ă©Ă©n keer gelijk gehad.
3. Jammer
dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim
zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3.
4. Weet je wie er in
aflevering 4 er eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een
groene kaart had getrokken? Tania.
5. Het Wie is de Mol-spel in het
Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij
dan.
6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of
herkende, bedoel ik. Echt niet?
7. 7 kokers, beste medekandidaten. 7. Ik heb
er 3 opengemaakt.
8. Mol in het Zulu is dus Infusai, grappig he? Ik spreek
dus heel goed Zulu.
Ik blijf op Kees zitten. Paulien werd deze aflevering wel erg verdacht gemaakt, maar ik denk dat dat alleen maar is om verwarring te zaaien vlak voor de finale.
1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat 'ie
zat.
2. Ah Joep. Die Joep heeft niet Ă©Ă©n keer gelijk gehad.
3. Jammer
dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim
zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3.
4. Weet je wie er in
aflevering 4 er eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een
groene kaart had getrokken? Tania.
5. Het Wie is de Mol-spel in het
Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij
dan.
6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of
herkende, bedoel ik. Echt niet?
7. 7 kokers, beste medekandidaten. 7. Ik heb
er 3 opengemaakt.
8. Mol in het Zulu is dus Infusai, grappig he? Ik spreek
dus heel goed Zulu.
Ik blijf op Kees zitten. Paulien werd deze aflevering wel erg verdacht gemaakt, maar ik denk dat dat alleen maar is om verwarring te zaaien vlak voor de finale.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ja, als t Kees is, zou ik ook niet raar opkijken hoor!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik blijf bij Paulien. Ik vind haar verdacht, ze brengt weinig geld in de pot en ze had gewoon wéér iets roods aan bij de executie.
Volgende week kan ik de finale niet zien, dan zit ik zelf in Afrika.
Volgende week kan ik de finale niet zien, dan zit ik zelf in Afrika.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Noo, daar ging mijn nr 1 suspect! Ik hoopte het dit jaar eindelijk eens goed te hebben.
Nu zit ik volledig op Paulien. Ik denk dat ze stiekem Ă©Ă©n van die touwen heeft vastgebonden. Maar bij de auto opdracht zat zij wel goed met het overtuigen van de rest dat ze moesten vragen naar of het geld in een 'zilveren' auto zat.
Nu zit ik volledig op Paulien. Ik denk dat ze stiekem Ă©Ă©n van die touwen heeft vastgebonden. Maar bij de auto opdracht zat zij wel goed met het overtuigen van de rest dat ze moesten vragen naar of het geld in een 'zilveren' auto zat.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik mag niet meer switchen van mezelf. Bijna elk jaar heb ik het in de eerste aflevering goed. Ik moet bij Carolien blijven om die reden. Paulien vind ik heel verdacht, maar bij Carolien zijn het typische mollendingen. Ze komt telkens met een oplossing die dan goed lijkt, maar net niets is. Vorige week met die ladder dacht ik: als ze nu met een te kleine ladder komt, moet ze de mol zijn. En even later vond Paulien wel een ladder die lang genoeg was. Carolien wilde gisteren op het laatste moment ook nog die goede auto wegsturen. En voor Kees zou ik het gewoon leuk vinden als hij wint en ik zou echt verdrietig zijn als hij de mol is.
Oké, ik heb dus ook geen idee
Oké, ik heb dus ook geen idee
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik vond dat er deze aflevering flink gemold is ook door carolien en paulien. Net als dat paulien in de auto zegt dat ze hoopt iets van zulu leren en dit erna ook gebeurt. En dat ze de porto`s niet zag en bij de bios nogal traag was met vragen stellen. Ook carolien had diverse acties waar ik mijn vraagtekens bijzet. Begin nu te twijfelen of het toch niet paulien is maar denk dat ze nu verwarring proberen te zaaien.
En ik heb geen verstand van verdraaide stemmen terugdraaien maar het klinkt wel als een vrouw. Ook heeft Kees een accent en een aanwezige G die je in het filmpje niet hoort.
En ik heb geen verstand van verdraaide stemmen terugdraaien maar het klinkt wel als een vrouw. Ook heeft Kees een accent en een aanwezige G die je in het filmpje niet hoort.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik heb eigenlijk het idee dat de mol dit jaar helemaal niet zo veel molt of dit niet hoeft te doen. Geen idee waarom hoor, we worden natuurlijk ook enorm gemanipuleerd door de redactie. Nou ja, binnenkort zullen we het zien.
Overigens hebben alle overgebleven kandidaten toch al wel voor geld in de pot gezorgd. Van kees weet ik het niet meer precies, maar Carolien in die laseropdracht en Paulien bij het springen voor jokers.
Overigens hebben alle overgebleven kandidaten toch al wel voor geld in de pot gezorgd. Van kees weet ik het niet meer precies, maar Carolien in die laseropdracht en Paulien bij het springen voor jokers.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Pommes schreef:
Ik vind dat de verdraaide stem klinkt als iemand die een andere 'ABN-stem' opzet en normaal niet zo correct de woorden uit zou spreken... En hoe vind jij het als een vrouw klinken? Omdat ie hoog gepitcht is?
Jerry- Ratel
Hebben jullie ook Kees gezien op het bioscoopscherm?
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Is vanavond nu de laatste of enerlaatste aflevering?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Vanavond is de finale. Volgende week worden alle mollenstreken onthuld
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wordt er vanavond dan ook al verteld wie de mol is? Ik dacht dat dat pas volgende week verteld wordt.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Vanavond kan ik het niet zien, maar ik blijf toch bij Kees, ook al heb ik soms nog twijfels. Bepaalde aanwijzingen van de stem van de mol kunnen op Carolien wijzen. Maar ik vind het ook wel leuk om bij mijn mol vanaf de eerste aflevering te blijven.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Sylke schreef:Wordt er vanavond dan ook al verteld wie de mol is? Ik dacht dat dat pas volgende week verteld wordt.
Afgelopen jaren werd dat inderdaad pas in de laatste aflevering verteld. Na het stellen van de vraag draait de presentator z'n hoofd naar de camera en zegt: "dat ziet u volgende week". En dan zit ik altijd van "Argggh". Ze weten die spanning altijd zo goed op te bouwen, en ondanks dat ik van tevoren weet dat het zo gaat, blijf ik zo zitten, haha.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ik denk Carolien!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Verde schreef:Sylke schreef:Wordt er vanavond dan ook al verteld wie de mol is? Ik dacht dat dat pas volgende week verteld wordt.
Afgelopen jaren werd dat inderdaad pas in de laatste aflevering verteld. Na het stellen van de vraag draait de presentator z'n hoofd naar de camera en zegt: "dat ziet u volgende week". En dan zit ik altijd van "Argggh". Ze weten die spanning altijd zo goed op te bouwen, en ondanks dat ik van tevoren weet dat het zo gaat, blijf ik zo zitten, haha.
Haha hier hetzelfde. Ik heb vanaf het begin gedacht dat Kees de mol is, nu denk ik eerder Pauline (of Carolien ) en hoop ik dat Kees de winnaar is.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Carolien is het dus niet, maar dat verbaasd me niks.
Heb de afgelopen weken steeds op Paulien gezeten, dus ik hou dat maar vast... Maar als Kees het is, zou ik dat ook niet erg vinden.
Heb de afgelopen weken steeds op Paulien gezeten, dus ik hou dat maar vast... Maar als Kees het is, zou ik dat ook niet erg vinden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik blijf ook bij kees.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 12 van 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Pagina 12 van 15