wie is de mol 2013
+87
Suus
Derpy
madam
Razz
Silke
iloverocknroll1984
Taeda
Manderijn
ixis
silly-one
Sterre
Lenthe
PrimaBella
Jeanette
boekenwurm83
Punk'd
Jerry
Miccie
Zonnetje
Viva
tuttebel
Krullebol
Printje
Pompoen
Stranger
Orchidee
sawasdee
Verde
Fortissimo
Bolleke
Jezzie
Liadan
meisje
Suusie
PeperMunt
Tazz
luisa
Juvia
Filoria
Caramba
Gympie
Liz
Pommes
Tamagotchi
Aagje!
Starla
June
Mis(s)poes
Ilovethe90s
Ooh La La!
_Femme
_Lacey_
Arwyn
Blond
Minx
Burn
Green_Pepper
Katrien
SarahKey
Phileine
Highway
JD
May
Noortje
Vino
Snirp
Penny Blossom
Inge
Siem
Fayebella
L!ND@
Frappuccino
SnowWhite
smurfie
Sam
blondje1313
Mees
Guusje
Mizz_S
Tania
Bliss
Atelier Madame
Parisienne
Toet
Marin
Elin
Summerlovin
91 plaatsers
Pagina 8 van 15
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Re: wie is de mol 2013
Ik blijf toch een beetje hangen op Paulien, hoewel Zarayda ook wel eens verdacht is voor mij.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit al vanaf aflevering 1 op Zarayda...
Dat Tim er uit gaat verbaast me weinig, mijn vriend baalt want het was zijn mol. Wij houden samen een competitie, we schrijven iedere week (voor de test) op wie we denken dat mol, verliezer en winnaar gaat worden. Wel grappig
Dat Tim er uit gaat verbaast me weinig, mijn vriend baalt want het was zijn mol. Wij houden samen een competitie, we schrijven iedere week (voor de test) op wie we denken dat mol, verliezer en winnaar gaat worden. Wel grappig
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Tania en Zarayda vind ik verdacht, dit vanaf de eerste aflevering.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hebben jullie in het voorstukje ook gezien wat de foto's zijn uit de kokers?
- Spoiler:
- In het voorstukje zag je dat ze geld aan het ontwikkelen waren. Dus ik denk dat de papieren uit de kokers, geld is wat ze nog kunnen ontwikkelen en zo pot verhogen. Helaas dat er al zoveel "bekeken" zijn
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dat zei ik twee weken geleden al... Er komt een briefje van 500 tevoorschijn.
Juvia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 05-12-12
Ik vond het vandaag opvallend dat Art iets zei als: normaal is er 1 mol in het spel, maar vanavond zijn dit er 2. Als Paulien of Daniël niet de mol is, dan zouden er tijdens dat spel 3 mollen zijn... Ik denk dan ook dat Daniël de mol is.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Ik denk nu wel een beetje richting Paulien. Ze speelde het molspel best goed en die gezichtsuitdrukking (als in het molspel) heeft ze vaker, zo'n beetje quasi verbaasd/nieuwsgierig. Maar het is een gevoel, echt mollen zie ik haar niet doen. Al heb ik ook het idee dat het programma weinig van haar laat zien.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
ik zag dit gisteren bij iemand op facebook voorbij komen:
- Spoiler:
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik kan zo niet beoordelen of ik die spoiler wil openen of niet aangezien ik niet weet waar het over gaat!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
opzich is het gewoon een aanwijzing die iemand heeft, maar dacht zet het in een spoiler voor wie het niet wil weten.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Klinkt wel heel interessant die aanwijzing in de spoiler, al heb ik het niet gezien of nagekeken dus ik vraag me af of het een betrouwbare is.
Pompoen ,het is een aanwijzing over wie de drie finalisten zouden zijn.
Pompoen ,het is een aanwijzing over wie de drie finalisten zouden zijn.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ik blijf bij Paulien als mijn mol. Ik vind haar echt zo'n kandidate die het goed zou kunnen zijn terwijl ze dus helemaal niet zo opvalt.
Maar als je kijkt nav de test van Tania, zij zegt helemaal op Tim te zitten maar hij is eruit en zij is door...dus of het is een andere man/ iemand die veel met Tim gedaan heeft of zij is de mol, maar dan zouden ze eht toch niet zo duidelijk allemaal in beeld brengen wat zij over de test zegt.
Maar als je kijkt nav de test van Tania, zij zegt helemaal op Tim te zitten maar hij is eruit en zij is door...dus of het is een andere man/ iemand die veel met Tim gedaan heeft of zij is de mol, maar dan zouden ze eht toch niet zo duidelijk allemaal in beeld brengen wat zij over de test zegt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik zit al vanaf het begin op Kees, en ik vind het dan ook wel logisch dat de mensen zijn die vol op Tim ingezet hebben bij de test door zijn, want zij doen redelijk wat dingen samen. Heb mijn mol nog nooit goed gehad, zou het dan eindelijk?
Gast- Gast
Printje schreef:Ik blijf bij Paulien als mijn mol. Ik vind haar echt zo'n kandidate die het goed zou kunnen zijn terwijl ze dus helemaal niet zo opvalt.
Of iemand anders (Tim) heeft gewoon de test nóg slechter ingevuld natuurlijk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Of te monteren de filmpje zo alsof het dan lijkt dat Tania steeds op Tim zat. En Tania kan voor de camera ook zoveel zeggen. Niets is wat het lijkt he? Trust nobody
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Even van de 2e pagina af. Die spoiler is een zeer goede aanwijzing..
Mijn mol is nu Tania, dit was eerst Tim trouwens. Maar Tania zei in een tussen stukje ' ik natuurlijk zie alle details' of iets in die trant. En een mol ziet dat ook. Ook heeft ze vaak wat groens of zwarts aan..
Ze zat helemaal op Tim, hij is eruit en zij erin.
Kben benieuwd naar volgende week
Mijn mol is nu Tania, dit was eerst Tim trouwens. Maar Tania zei in een tussen stukje ' ik natuurlijk zie alle details' of iets in die trant. En een mol ziet dat ook. Ook heeft ze vaak wat groens of zwarts aan..
Ze zat helemaal op Tim, hij is eruit en zij erin.
Kben benieuwd naar volgende week
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
ik zit ook op tania. Ook omdat ze een tunnelvisie op Tim had en er was laatst een aflevering die tunnelvisie heeft. ook vond ik het bij haar apart dat toen ze zei dat tim M-O-L op zijn voorhooft heeft staan dat ze naar haar eigen voorhoofd wees. het hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar het zou natuurlijk wel kunnen.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ik vind dit seizoen eigenlijk helemaal niet zo leuk. Een beetje saai en geen leuke opdrachten. Veel opdrachten draaien ook om jokers of geld, dan gaan ook de kandidaten voor jokers en is het dus minder mollen.
Nou ja, ik ga het natuurlijk wel gewoon afkijken. Ik zit op Tania, maar hoop eigenlijk dat zij er snel uit vliegt want vind haar irritant.
Nou ja, ik ga het natuurlijk wel gewoon afkijken. Ik zit op Tania, maar hoop eigenlijk dat zij er snel uit vliegt want vind haar irritant.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik vind dit seizoen juist leuk. Ik lag vorige aflevering echt dubbel van het lachen steeds. "NIJLPAARDEN NIET GEVAARLIJK? Die eten je gewoon op voor de hobby!"
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik zeg nog steeds Kees.
Niet echt met reden...
Volgende week is spannend, dat ze de mol vragen mogen stellen..
Niet echt met reden...
Volgende week is spannend, dat ze de mol vragen mogen stellen..
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wij (man en ik) hebben het idee dat Kees het is. Bij het begin, als alle kandidaten langskomen is het muziekje anders bij Kees, licht is rood, (zie je ook "de mol" tussendoor geloof ik, van die joker dingen), en lijkt het alsof ze wat in het muziekje dan zeggen, maar wat weet ik niet.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik blijf nog steeds bij Kees als mol, maar heb in het begin ook gedacht aan Zarayda...maar hoop het niet, want ik vind haar niet zo leuk. Ik vind wel dat ze het dit seizoen goed doen, want ik heb bij de meeste wel verdenkingen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Vanavond gaat kees weer goed mollen.
- Spoiler:
- hoop ik, anders moet ik een andere mol zoeken
Viva schreef:Wij (man en ik) hebben het idee dat Kees het is. Bij het begin, als alle kandidaten langskomen is het muziekje anders bij Kees, licht is rood, (zie je ook "de mol" tussendoor geloof ik, van die joker dingen), en lijkt het alsof ze wat in het muziekje dan zeggen, maar wat weet ik niet.
Dat klinkt als: graven, graven, graven. Ik denk ook dat Kees de mol is..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Wat mij bij Paulien opvalt is dat ze vaak bij de executies iets roods of groens draagt. Soms zelfs over elkaar heen. Ik vind dat vrij opvallende kleuren, zeker om bij de executie te dragen. Zou dat betekenen dat het niet uitmaakt welke kleur ze ook draagt (groen of rood), dat ze er toch niet uit gaat? Maar de keer dat er niemand uit ging, droeg ze iets neutraals. Ook een hint? Vorige week droeg ze weer iets groens overigens, en toen ging er wel iemand uit. En nu weer rood (wel met blauw). Valt niet echt iets aan vast te knopen dus maar t valt me wel elke week op. Ik blijf in elk geval op haar kleding letten. Vanaf aflevering 1 zit ik al op haar.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Pagina 8 van 15
Permissies van dit forum: