Natte iPhone
+2
Rush
nina
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Natte iPhone
Ik heb m'n telefoon in de wc laten vallen, zo dom!
Op zich deed ie niet heel raar, had er wel een hoesje om heen (niet waterdicht).
Nu was alleen ook net de accu bijna leeg dus heb 'm uitgedaan alleen nu tikt ie de hele tijd, kan ik 'm wel gewoon aan de oplader doen?
Het geluid deed het zo net, toen ik 'm nog heel even aan kon hebben, niet.
Wat kan ik nu het beste doen?
Op zich deed ie niet heel raar, had er wel een hoesje om heen (niet waterdicht).
Nu was alleen ook net de accu bijna leeg dus heb 'm uitgedaan alleen nu tikt ie de hele tijd, kan ik 'm wel gewoon aan de oplader doen?
Het geluid deed het zo net, toen ik 'm nog heel even aan kon hebben, niet.
Wat kan ik nu het beste doen?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Natte iPhone
Een week in een bak met rijstkorrels. Die nemen al het vocht op!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dus verder niet opladen ofzo, gewoon uitdoen (volgens mij wil ie niet uit, want ik zie steeds het lege batterijtje in het scherm) en dan een week in een bak met rijstkorrels doen?Rush schreef:Een week in een bak met rijstkorrels. Die nemen al het vocht op!
nina- Kletskop
Een paar dagen in een bak met droge rijst leggen en hem níet aanzetten. Ik zou hem ook even niet opladen. Mocht je toch problemen houden, stuur hem dan niet op, maar laat hem maken bij zo'n Turkse telecomwinkel. Veel sneller en helemaal niet duur.
Ik heb over de mijne een glas thee laten vallen, waarna hij steeds in headspeaker stand sprong en hij niet meer aan en uit kon. Voor zestig euro is dot gemaakt door zo'n telecomwinkel.
Ik heb over de mijne een glas thee laten vallen, waarna hij steeds in headspeaker stand sprong en hij niet meer aan en uit kon. Voor zestig euro is dot gemaakt door zo'n telecomwinkel.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
ok, alleen hij is helemaal niet nat meer en kan 'm ook niet zelf opmaken.Lady4 schreef:Een paar dagen in een bak met droge rijst leggen en hem níet aanzetten. Ik zou hem ook even niet opladen. Mocht je toch problemen houden, stuur hem dan niet op, maar laat hem maken bij zo'n Turkse telecomwinkel. Veel sneller en helemaal niet duur.
Maar toch gewoon in een bak met rijst?
nina- Kletskop
Van binnen is hij zeker nog wel nat. Ga hem niet zelf openmaken, daar sloop je hem waarschijnlijk helemaal mee.
Lady4- Ratel
en dan helpt het gewoon door een bak met rijstkorrels? Of kan ik beter morgen gelijk naar zo'n telecomwinkeltje?Lady4 schreef:Van binnen is hij zeker nog wel nat. Ga hem niet zelf openmaken, daar sloop je hem waarschijnlijk helemaal mee.
nina- Kletskop
Zo'n bak met rijst kan zeker helpen, en dan zou ik desnoods overmorgen naar zo'n telecomwinkel gaan. Heeft het in elk geval goed de tijd om te drogen.
Gast- Gast
Ik heb een paar maanden terug mijn Ipod gewassen op 60 graden. Ding was helemaal doorweekt, water drupte eruit toen ik hem uit de wasmachine haalde. Ik heb hem een week op een washandje gelegd, later nog in de vensterbank in de zon. Niet aanzetten, niet opladen en pas als hij weer goed droog is (na een week ofzo) opladen en aanzetten. Mijn Ipod doet het nu nog steeds, behalve de camera, die hapert af en toe.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had ooit een HTC die doorweekt was, heb 'm in een luchtdicht trommeltje rijst gedaan en lekker laten liggen. Daarna deed-ie 't weer perfect! Geen idee voor hoe lang, heb 'm nu niet meer Misschien is-ie nu overleden, maar toen was 't witte plaatje aan de binnenkant niet helemaal rood, dus helemaal waterdefect was-ie niet. (HTC heeft een wit plaatje in 't toestel, geen idee of 't alleen van HTC is, hoor, maargoed, daar kan je aan zien hoe erg de schade is. Helemaal rood is ernstig, wit is clean)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Dat heeft iphone inderdaad ook. Er zit een twee indicatoren in, die rood kleuren bij waterschade. Handig bedacht, want een roze tot rode indicator, betekent geen garantie.
Lady4- Ratel
Serieus, wat slim van de telefoonmakers zeg. Wist ik echt niet!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iphone 4 of 4s?
» Wat doe jij met je iphone?
» help hoe doe ik dit nu, iphone
» iphone 3 of 4
» iPhone 4 of iPhone 4S?
» Wat doe jij met je iphone?
» help hoe doe ik dit nu, iphone