Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie kindjes al wakker?

+48
-Ieniemienie-
Dolphinne
sabje
Susan
Shopaholic
Parisienne
tweeling
Liadan
Aagje!
Clapperdie
Kat1980
Sterrin_
Parel
Lejow
Muppetje
Amber-
xxjojootjexx
Urban Naked
Annemie
Happydobby
Rumble
Purpleflower
Coco
Mida4you
Tiara
Aimee
Puggle
Sylvana
maiadebij
Charles
miss22
Schism
L!ND@
PiP
Smaragdje
Mom-Of-3
Fiwen
Mamsie
Linda
Sanne
Jezzie
SarahKey
PapillonRose
kwak
Theeleut
Lonely Goatherd
teletascha
Tania
52 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  Shopaholic ma 31 dec 2012 - 23:27

Mijn vriendin kwam met man en kind (3mnd). De jongste en haar zoon sliepen overal doorheen. En onze oudste was om stipt 00.00 niet wakker te krijgen, maar om 00.15 ofzo werd ze toch even wakker en hebben we samen naar de "lampjes" staan kijken. Ze ging vrij makkelijk slapen en sliep net als ons uit tot 10.30.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  Susan ma 31 dec 2012 - 23:38

Hier hebben ze heerlijk feest gevierd vannacht. Het was een geweldige Oud en Nieuw, de kinderen hebben zoveel plezier gehad. Mijn familie had van die crackers meegebracht waar glitterconfetti uitkomt en dat vindt Ezra helemaal geweldig, hij stond te dansen van plezier en gooide handenvol over zichzelf en anderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  sabje ma 31 dec 2012 - 23:52

M.ax wilde gisteren zelf om half 8 naar bed. Hij is meteen in slaap gevallen in toch een vreemde omgeving en een groot bed (slaapt thuis in zijn ledikant). Hij heeft overal doorheen geslapen. En het ging toch flink tekeer. Om half 2 heb ik hem wakker gemaakt om naar huis te gaan. Hij is thuis lekker verder gaan slapen. Hij was vanmorgen om half 10 wakker. Erg fijn!
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 0:07

Mijn oudste heeft overal doorheen geslapen en was vanochtend om 5 uur wakker. Mijn jongste is de hele avond een beetje aan het mopperen geweest, die heb ik om 23 uur bij me in bed genomen en om 00.15 uur teruggelegd, en die heeft tot 8 uur geslapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  Dolphinne di 1 jan 2013 - 0:29

Mijn zoontje lag rond half 8 in bed. Om 23.45 heb ik hem wakker gemaakt (wat flink wat moeite kostte, net toen ik hem wilde laten liggen werd hij toch wakker).
We hebben even buiten en later voor het raam naar het vuurwerk gekeken. Hij vond het echt super!
Rond 1uur is hij en wij ook gaan slapen.
Vanochtend werd hij 8.15 wakker. Ik ben toen met hem gaan ontbijten. Hem gedoucht en daarna naar zijn vader gebracht. Rond 10 uur was ik weer thuis. Mn vriend ligt nog steeds in bed.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  -Ieniemienie- di 1 jan 2013 - 0:36

T heeft overal doorheen geslapen.
M schrok om half1 wakker. Dus even eruit gehaald, vuurwerk gekeken en weer lekker verder geslapen smile
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  SarahKey di 1 jan 2013 - 0:54

S heeft ook overal doorheen geslapen en werd pas 7 uur wakker.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 1:03

S heeft overal doorheen geslapen, maar J was de hele dag en avond maar aan het stuiteren. Die lag er om 2 uur pas in....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  *Lookie* di 1 jan 2013 - 2:54

H werd wakker om 00.00 uur van het vuurwerk, we hebben toen maar even op zijn kamertje naar het vuurwerk gekeken. Daarna ging hij gelukkig weer vrij gemakkelijk slapen, tot 8.45 dus ik klaag niet :-)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  Annie24 di 1 jan 2013 - 2:57

Y. heeft netjes doorgeslapen ondanks het vuurwerk en een paar buren die 'gezellig' een partytent buiten hadden gezet met een muziekinstallatie die klonk alsof hij uit het Gelredome kwam Rolling Eyes
Hij was om 8.20 uur wakker. Héél fijn, want normaal slaapt hij nooit zo lang. Het scheelde hier wel denk ik dat hij gister gewoon heel de dag naar het kdv geweest is en daar geen middagslaapje meer doet.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  Slakje di 1 jan 2013 - 4:53

Louise en haar tante sliepen lekker verder (haar tante is een jaar ouder). Ze hebben niks gemerkt van vuurwerk.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  Flower_L wo 2 jan 2013 - 8:32

Tijdens de jaarwisseling vond hij het ptachtig...maar gister en vandaag...
Hij gaat naar boven s avonds en zegt al meteen "bambam moe weg"
bij elk knalletje keihard gehuil. Nu is het weer rustig maar daarnet waren wat buurkinderen nog aan het afsteken. :nopompom:

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie kindjes al wakker? - Pagina 4 Empty Re: Zijn jullie kindjes al wakker?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum