Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand nog een (gebruikte) kvtest liggen?

+17
Lejow
shadow
M@niek
mzcharlotte
SDL
Flower_L
Pien
Ella
Tania
Muppetje
Samantha
Stokstaartje
Parel
Linda
Steep
maiadebij
Coco
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand nog een (gebruikte) kvtest liggen? Empty Heeft iemand nog een (gebruikte) kvtest liggen?

Bericht  Coco zo 30 dec 2012 - 10:09

Ik heb een hele lichte test streep en nog een hele lichte streep ongeveer een halve cm naast de controlestreep. Omdat ik het zo vaag vond ben ik in het vlakje gaan krassen om te kijken wat eronder zat Laughing maar dat was gewoon hard plastic en niks geen lijntjes meer te zien. De andere test van het pakje later ook nog maar gedaan en daar lijkt ook een hele lichte streep te zitten op de teststreep maar er zitten ook allemaal krasjes/scheurtjes op het testvlak waardoor het niet zo goed te zien is.
Ik denk dat ik er dus maar vanuit moet gaan dat ik een verkeerd pakje te pakken heb gehad.

Heeft iemand toevallig nog een pas gebruikte test liggen en veilig opgeborgen, die wil kijken of daar ook krasjes/scheurtjes in zitten? Mijn nod is namelijk sowieso pas over een dag en wil dus eigenlijk niet eerder weer testen dan dan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand nog een (gebruikte) kvtest liggen? Empty Re: Heeft iemand nog een (gebruikte) kvtest liggen?

Bericht  maiadebij zo 30 dec 2012 - 10:13

Coco wat spannend!! Ook voor een derde! En Tsja, een streep is een streep, kv testen vind ik daarin ook heel duidelijke, dus alvast een voorzichtige felicitatie! Ik had voor mijn NOD ook een héle vage streep, moest hem echt in het licht houden. En die maanden er voor was hij echt wit-wit.

Ik duim voor je!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Heeft iemand nog een (gebruikte) kvtest liggen? Empty Re: Heeft iemand nog een (gebruikte) kvtest liggen?

Bericht  Steep zo 30 dec 2012 - 10:18

Ik heb er 1 liggen (negatief) en die scheurtjes die jij beschrijft heb ik overdwars (van links naar rechts) dus niet van boven naar beneden. Misschien toch een voorzichtige felicitatie?!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 10:19

Spannend Coco!!

Ik dacht dat je nog ff wilde wachten met een derde.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco zo 30 dec 2012 - 10:23

We doen eigenlijk meer aan hobbyen dan aan een derde maken Maia. silent
Ik vind ze normaal ook overduidelijk maar die derde streep lijkt mij een goede reden om aan te nemen dat de test niet werkt zoals hij moet werken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 30 dec 2012 - 10:24

Heeft iemand nog een (gebruikte) kvtest liggen? Foto-GWDAYMXG-D

Dit was die van mij, misschien heb je er wat aan?
Toch (bewust) voor een 3de gegaan?
Wat spannend!

Laatst aangepast door Parel op zo 30 dec 2012 - 10:27; in totaal 2 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Stokstaartje zo 30 dec 2012 - 10:25

Coco misschien kun je een foto van de test plaatsen?
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Samantha zo 30 dec 2012 - 10:27

Krasjes verticaal of horizontaal? Ik heb er nog een liggen (negatief) op mijn nachtkastje
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Muppetje zo 30 dec 2012 - 10:31

Foto!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania zo 30 dec 2012 - 10:35

Spannend! Ik heb wel is horizontale streepjes/krasjes gehad op kv testen maar dat is alweer een tijd geleden dus weet niet of ze veranderd zij inmiddels.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Ella zo 30 dec 2012 - 10:37

Ik had bij mijn positieve test ook een halve streep. Ipv een hele
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Coco zo 30 dec 2012 - 10:39

Horizontaal zijn ze. En de streep verticaal.
De laatste test zie echt helemaal niks op met de foto. En die met de streep zie ik het nauwelijks op de foto en de testtreep al helemaal niet, zo licht is het, maar zal die even uploaden. Nu heeft mijn tel weg echt een piepcamera.

Parel, op een foto zijn de scheurtjes niet tot nauwelijks te zien denk ik. Bij mij niet in ieder geval.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Tania zo 30 dec 2012 - 10:41

Ik heb even voor je gekeken maar op mijn positieve test van M. staan ook horizontale krasjes/streepjes. Dat was dus gewoon een goede test.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 10:41

Met een kv test kan je heel vroeg positief testen. En een streep is echt een streep hoe licht die ook is.

Duss... gefeliciteerd!!

Gast
Gast

Bericht  Coco zo 30 dec 2012 - 10:47

Haha het is zo licht dat ik het scherm van mijn laptop naar achteren moet doen om de derde streep te zien. Heb er even grijze streepjes boven gezet. De teststreep zie ik uberhaupt niet op de foto.

Heeft iemand nog een (gebruikte) kvtest liggen? Kv1_zps55565fb3
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Pien zo 30 dec 2012 - 10:49

Ow wat een rare test.... Onduidelijk! Ik kan er ook eigenlijk niks over zeggen.....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Flower_L zo 30 dec 2012 - 10:50

Dit is idd een rare....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  SDL zo 30 dec 2012 - 10:50

Maar er staat ook nog een derde streepje, heel licht, helemaal rechts? Dan ben je volgens mij zwanger...
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 10:52

Ik zou morgen gewoon een nieuwe test kopen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Stokstaartje zo 30 dec 2012 - 10:52

Dit worden spannende dagen. Ene moment zie ik niets en andere moment 2 streepjes en idd bij de grijze streepjes een begin van een derde rozestreep
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Flower_L zo 30 dec 2012 - 10:54

Stokstaartje schreef:Dit worden spannende dagen. Ene moment zie ik niets en andere moment 2 streepjes en idd bij de grijze streepjes een begin van een derde rozestreep

Ja...nu zie ik het ook!

Idd, morgenvroeg naar kv!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  mzcharlotte zo 30 dec 2012 - 10:57

Ik zou deze als ongeldig zien. Hetgeen wat als 'teststreep' wordt aangeduid (met het grijs) ligt wel heel dicht bij de controlestreep. Morgen gewoon nog een keer testen (houdt de spanning erin).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Tania zo 30 dec 2012 - 10:59

Hm die is wel raar inderdaad, ik zou ook morgen opnieuw testen.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  M@niek zo 30 dec 2012 - 11:04

oee spannend!

Ik had dus ook altijd van die gekke testen (ook van kv) heb toen maar een digitale gehaald.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Coco zo 30 dec 2012 - 11:05

mzcharlotte schreef:Ik zou deze als ongeldig zien. Hetgeen wat als 'teststreep' wordt aangeduid (met het grijs) ligt wel heel dicht bij de controlestreep. Morgen gewoon nog een keer testen (houdt de spanning erin).

Oh nee, die grijze duidde ik aan als niet bijhorende streep, niet als de teststreep. De teststreep zelf is nog wat lichter en zie ik op de foto niet.

Ik wacht dan maar gewoon nog even af want morgen zal die vast niet veel donkerder als nu zijn, als die uberhaupt al verkleurt en dan ga ik dinsdag weer testen en woensdag weer etc etc. laughcry
Ik testte ook alleen maar omdat ik vanacht droomde dat ik een dreumes uit de gracht had gehaald die onder water verdween en ik daarna op mijn kop kreeg dat ik als zwangere vrouw dat niet had mogen doen. En toen we wakker werden zei mijn zoontje uit het niets "mama heeft baby in de buik" en de vorige keer toen ik droomde dat ik zwanger was ben ik gaan testen en was ik idd zwanger haha.

Laatst aangepast door Coco op zo 30 dec 2012 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: