Fototopic
+29
Blueschick
Flippin' Bitch
PapillonRose
mickey
Vlinderjoy
Oasis
Tsjip
Merai
Chocoholic
Jeanette
TNMN
Zwerver
GeKKiE
Sugarfall
Cheesegirl
Snoes
Chocolate Cookie
JD
CCC
M_as
Raindrop
Guus
Zora
Lejow
pantuf
Nathalie
VeryCherry
_Lacey_
Sarah1985
33 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Fototopic
Alex167 schreef:We zijn er afgelopen zaterdag geweest en ze vond het geweldig! Vooral het Sprookjesbos vond ze leuk. Ze zwaaide naar alle zingende paddestoelen en Langnek vond ze ook superleuk. En ze had dikke pret in het carnavalfestival. Echt zo gaaf.
Leuk is dat he, kleine kinderen kijken echt hun ogen uit
Gast- Gast
Aww dank je wel, BA De 3d foto is ook echt onwijs gaaf en mooi en bijzonder om te zien! Heb ik nooit gehad, maar misschien dat ik dat bij de volgende wel wil.
Auxo, ze heeft inderdaad haar ogen uitgekeken. Af en toe zat ze met open mond heel gefascineerd te kijken, echt zo mooi om te zien
Auxo, ze heeft inderdaad haar ogen uitgekeken. Af en toe zat ze met open mond heel gefascineerd te kijken, echt zo mooi om te zien
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Aaahw Nathalie, wat ziet Bailey er goed uit! Dikke knuffel voor haar!
Ze bedankt je voor de dikke knuffel.
Het gaat echt heel goed met haar, ze komt nu zelfs regelmatig op schoot liggen. Dat heeft ze de eerste weken niet gedaan. Ook met tippie gaat het er goed, zijn dikke vriendinnen. Ted laat ze links liggen want die is te ruw naar haar zin. Die wil spelen/vechten en dat vindt madam niks. Het is echt een lieve en gezellige kwebbel
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Wil deze ook nog ff laten zien haha, met mijn nichtje van tijdje terug alweer.
https://2img.net/h/oi52.tinypic.com/15dm5b8.jpg
https://2img.net/h/oi52.tinypic.com/2qk1amb.jpg
https://2img.net/h/oi52.tinypic.com/15dm5b8.jpg
https://2img.net/h/oi52.tinypic.com/2qk1amb.jpg
Laatst aangepast door Anousch op do 10 feb 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex167 schreef:Auxo, ze heeft inderdaad haar ogen uitgekeken. Af en toe zat ze met open mond heel gefascineerd te kijken, echt zo mooi om te zien
Ik kan dat echt helemaal voor me zien
Gast- Gast
Leuke foto's Anoush! Je nichtje lijkt op een kindje van mijn kinderdagverblijf!
Gast- Gast
Woei, lekker groot Anousch! Hoe lang is het geleden dat je dat korte haar had joh?
Gast- Gast
Ik ben blij dat het zo goed gaat! Voor mijn gevoel een happy ending, een hele mooie. Volgens mij komt Bailey nu meer tot haar recht, ze kwam nooit echt knuffelen bij ons. BamBam is ook heel happy volgens mij, en de jonge poes die daar al woonde is ineens helemaal opgebloeid en heel lief geworden. Een betere afloop had ik me niet kunnen wensen!
Gast- Gast
Mooie/lieve foto's iedereen!
Thanx! Het is inderdaad een prachtig land. Ben er 19 dagen geweest (minus 2 dagen Chili).wolletjes schreef:Oeeeeeh, Lacey, Argentina! Wat een prachtig land is dat! Mooie plaatjes! hoe lang ben je geweest?
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Kort? mijn haar is nu nog steeds zo lang hoor haha.
Foto's zijn in november gemaakt.
En @auxo: wat leuk
Foto's zijn in november gemaakt.
En @auxo: wat leuk
Gast- Gast
aaaah die pinguïns!!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik zie toch echt een foto met kort haar op de achtergrond?Anousch schreef:Kort? mijn haar is nu nog steeds zo lang hoor haha.
Gast- Gast
+100!! Jij bent echt zo mooi he..._Leaf_ schreef:Alex, ik vind je echt een beauty, dat meen ik oprecht! Hele mooie uitstraling!
Gast- Gast
Purple schreef:Ik zie toch echt een foto met kort haar op de achtergrond?Anousch schreef:Kort? mijn haar is nu nog steeds zo lang hoor haha.
oooh daar hahaha (dat je dat ziet )
daar was mijn haar opgestoken, was in 2003 ofzo denk ik
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:+100!! Jij bent echt zo mooi he..._Leaf_ schreef:Alex, ik vind je echt een beauty, dat meen ik oprecht! Hele mooie uitstraling!
Doe ik er nog een + 1000tje bij
Gast- Gast
Jajajaja genoeg!! Ik zit hier zwaar te blozen achter mijn bureau (met een dikke smile op m'n gezicht )
Gast- Gast
Haha nou goed zo Mag wel eens toch
Ben je trouwens al weer drie jaar getrouwd? Jeetje, die tijd vliegt!
Ben je trouwens al weer drie jaar getrouwd? Jeetje, die tijd vliegt!
Gast- Gast
Ja, drie jaar alweer! Gaat hard, he? Mijn man zei laatst ook dat we 2 jaar getrouwd waren, hij begreep niet waarom ik hem schopte.
Gast- Gast
Weer een boel foto's gemist, jammer! Maar Efteling rules!
Bijzondere echofoto's BA!
Ik kwam vandaag een oude foto van mij met m'n nichtje tegen, toen ze nog maar drie weken oud was:
En nu wordt ze over een week alweer vier! Time flies.
Bijzondere echofoto's BA!
Ik kwam vandaag een oude foto van mij met m'n nichtje tegen, toen ze nog maar drie weken oud was:
En nu wordt ze over een week alweer vier! Time flies.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ja, drie jaar alweer! Gaat hard, he? Mijn man zei laatst ook dat we 2 jaar getrouwd waren, hij begreep niet waarom ik hem schopte.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: