Fototopic
+29
Blueschick
Flippin' Bitch
PapillonRose
mickey
Vlinderjoy
Oasis
Tsjip
Merai
Chocoholic
Jeanette
TNMN
Zwerver
GeKKiE
Sugarfall
Cheesegirl
Snoes
Chocolate Cookie
JD
CCC
M_as
Raindrop
Guus
Zora
Lejow
pantuf
Nathalie
VeryCherry
_Lacey_
Sarah1985
33 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Fototopic
Wat lief haha. Ja zo af en toe heb ik wel mijn maffe buien haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Een foto van mij (rechts) en een goede vriendin van me (IrmaLaPoes) gemaakt op vorig jaar Koninginnedag, 't was toen een kei gezellige dag!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
whoaaa Chocoholic, wat heeft ILP blauwe ogen! Gezellige foto trouwens, Koninginnedag is altijd leuk
ik kom later vandaag terug in dit topic, maar moet ff onderstaande showen, vind 'm erg gaaf geworden
ik kom later vandaag terug in dit topic, maar moet ff onderstaande showen, vind 'm erg gaaf geworden
Gast- Gast
wc-eend schreef:Wat een heerlijke meid Hazeltje!
+1, wat een plaatje!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Onze oude auto en daarvoor onze nieuwe auto! Gisteren konden we de nieuwe eindelijk ophalen Wat duurt zo'n week dan lang haha!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
wolletjes schreef:whoaaa Chocoholic, wat heeft ILP blauwe ogen! Gezellige foto trouwens, Koninginnedag is altijd leuk
Dankjewel
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
wolletjes schreef:whoaaa Chocoholic, wat heeft ILP blauwe ogen! Gezellige foto trouwens, Koninginnedag is altijd leuk
Maastricht?
Gast- Gast
wc-eend schreef:Jeetje TNMN, ik had jou zo totaal anders voorgesteld! Maar wat ben jij leuk!TNMN schreef:Wat een mooi meisje heb je Hazeltje
Mijn vriend vind het leuk om foto's te maken en vaak word ik als proefkonijn gebruikt
*FOTO*
Zat jij trouwens ook al op het oude forum?
Dankjewel! Je hebt PM!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
mozzarella schreef:wolletjes schreef:whoaaa Chocoholic, wat heeft ILP blauwe ogen! Gezellige foto trouwens, Koninginnedag is altijd leuk
**Foto**
Maastricht?
ja, we waren even een weekendje naar mijn studiestad en hadden allebei onze camera mee, dus zaten een beetje te klooien daarmee!
Gast- Gast
Storm schreef:Wat leuk, ik herkende IrmaLaPoes meteen.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Vandaag wedstrijd gehad
[img][/img]
[img][/img]
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Wat ben jij mooi zeg, mooi lijntje heb je.
Hier een foto van M.ara tijdens het avondeten vanavond, ze is gek op pasta met spinazie en spekjes
Hier een foto van M.ara tijdens het avondeten vanavond, ze is gek op pasta met spinazie en spekjes
Gast- Gast
dank je
Wat een super schattige foto:) echt een knap kindje!
Wat een super schattige foto:) echt een knap kindje!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
@ Marin, thx!
@ Mozz, ja ik ben ook gek op Maastricht! Mis die stad echt! Maar, mijn foto's zijn niet allemaal goed gelukt, helaas Zal straks ff verder kijken!
@ Anousch, ziet er leuk uit, je vriend en nichtje! Allebei flink blond zeg!
@ Mozz, ja ik ben ook gek op Maastricht! Mis die stad echt! Maar, mijn foto's zijn niet allemaal goed gelukt, helaas Zal straks ff verder kijken!
@ Anousch, ziet er leuk uit, je vriend en nichtje! Allebei flink blond zeg!
Gast- Gast
Ma.ra is lief! Wat een poppetje als ze er zo uit ziet zeg. Hoe maak jij die pasta?
Gast- Gast
Ahwww leuke foto Mamavan2!!
Wol, vind die foto's ook erg mooi!
Wol, vind die foto's ook erg mooi!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Isabella schreef:Ma.ra is lief! Wat een poppetje als ze er zo uit ziet zeg. Hoe maak jij die pasta?
Heeeel makkelijk, ik kook gewoon penne of spagetti in water met een beetje olijfolie. In een wok bak ik spekjes in olijfolie, daarna voeg ik verse spinazie toe en bak dat zachtjes mee, daarna doe ik er een bakje creme fraiche bij en schep ik wat uit de pan voor M.ara en doe dat in de blender. Voor ons voeg ik nog wat peper en 3 teentjes knoflook toe en ik meng alles door elkaar , binnen 15 minuten staat het op tafel
Wol, mooie foto's heb je gemaakt, heel sfeervol.
Gast- Gast
Ik dacht het ook al te herkennen, maar dacht "Nee, daar woont zij toch niet?". Daar had ik in ieder geval gelijk inwolletjes schreef:mozzarella schreef:wolletjes schreef:whoaaa Chocoholic, wat heeft ILP blauwe ogen! Gezellige foto trouwens, Koninginnedag is altijd leuk
**Foto**
Maastricht?
ja, we waren even een weekendje naar mijn studiestad en hadden allebei onze camera mee, dus zaten een beetje te klooien daarmee!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
mickey schreef:Ik dacht het ook al te herkennen, maar dacht "Nee, daar woont zij toch niet?". Daar had ik in ieder geval gelijk inwolletjes schreef:mozzarella schreef:wolletjes schreef:whoaaa Chocoholic, wat heeft ILP blauwe ogen! Gezellige foto trouwens, Koninginnedag is altijd leuk
**Foto**
Maastricht?
daar woon ik niet meer nee, helaas Maar was fijn om ff terug te zijn, 't was gister zulk mooi weer! Lunch in de zon op het terras (had gelijk Acda & de Munnik in mijn hoofd.. herman in de zon op het terras, wist meteen...
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: