Tongpiercing
+9
Blond
aniet
Joli86
Fiebje
Zora
Alias
Beachgirl
Dawn
Cheesegirl
13 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Tongpiercing
Ik zou dan ook niet weten waarom ik met het balletje tussen mijn tanden moet en ik durf het geneens te proberen, haha!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen steeds met hun piercing moeten spelen. Alleen moet ik wel zeggen dat in het begin steeds heb geprobeerd of ik mijn piercing tussen mijn lippen kon houden, was helemaal 'trots' toen ik het eindelijk kon. Maar daarna vond ik er niks meer aan.
Gast- Gast
Die opdracht heb ik altijd voltooid Auxo!
Ik vind dat spelen er ook stom uitzien en nou niet echt nuttig..
Ik vind dat spelen er ook stom uitzien en nou niet echt nuttig..
Cheesegirl- Ratel
Het ziet er ook stom uit. Een beetje van 'Kijk mij eens met mijn tongpiercing'. Zo denk ik in ieder geval.
Gast- Gast
Haha ja idd!
Het zijn vaak ook wel bepaalde types die dit doen...
Het zijn vaak ook wel bepaalde types die dit doen...
Cheesegirl- Ratel
Dat ben ik inderdaad met je eens, denk dat ik hetzelfde type als jij voor me heb..
Gast- Gast
Haha
Ik heb elke keer 's avonds zo'n droge mond, overdag veel minder. Echt heel apart vind ik dat.
Ik heb elke keer 's avonds zo'n droge mond, overdag veel minder. Echt heel apart vind ik dat.
Cheesegirl- Ratel
Vandaag eindelijk een nieuwe piercing in!
Nog wel gewoon een standaard saaie, maar iig een veel kleinere!
Nog wel gewoon een standaard saaie, maar iig een veel kleinere!
Cheesegirl- Ratel
Inmiddels heb ik mijn tongpiercing alweer ruim 2 maanden, maar ik ben toch erg aan het twijfelen of ik hem hou! Ik vind het opzich wel leuk, maar ik merk aan mezelf dat als ik een beetje stress of spanning in mijn lijf heb continu met de piercing bezig ben. Ook kan ik niet echt het juiste staafje vinden, op dit moment heb ik 14 mm maar dat vind ik eigenlijk te lang. Het 12 mm staafje is te kort en dat gaat irriteren. Ik zei pas 'ik kijk het een weekje aan en dan beslis ik', maar eigenlijk twijfel ik nog steeds..
Niet dat jullie iets aan deze info hebben, maar moest het even van mij afschrijven!
Niet dat jullie iets aan deze info hebben, maar moest het even van mij afschrijven!
Cheesegirl- Ratel
ik heb mijn tongpiercing ook al een aantal jaren. geloof nu zo'n jaar of 7. dinsdag moet hij er jammergenoeg uit omdat ik geopereerd ga worden ik ben bang dat daarna het gaatje alweer dichtgegroeid is. want dat groeit zo snel dicht zeggen ze. hebben jullie weleens je tongpiercing er een tijdje uit gehad? en kregen jullie hem er daarna weer in??
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb meen ik ook een staafje van 14 mm 12 mm is voor mij ook te kort. ik zou het wel afleren om met de piercing te gaan spelen. dit heb ik mezelf ook nooit aangeleerd en is natuurlijk ook beter voor je gebit.Carola589 schreef:Inmiddels heb ik mijn tongpiercing alweer ruim 2 maanden, maar ik ben toch erg aan het twijfelen of ik hem hou! Ik vind het opzich wel leuk, maar ik merk aan mezelf dat als ik een beetje stress of spanning in mijn lijf heb continu met de piercing bezig ben. Ook kan ik niet echt het juiste staafje vinden, op dit moment heb ik 14 mm maar dat vind ik eigenlijk te lang. Het 12 mm staafje is te kort en dat gaat irriteren. Ik zei pas 'ik kijk het een weekje aan en dan beslis ik', maar eigenlijk twijfel ik nog steeds..
patjuhhh- Prater
@ Patjuhhh; ik speel er niet mee, maar ik zit op dit moment gewoon in een niet zo'n lekkere periode waardoor de kleinste dingen al irriteren. Zo heb ik veel last van eczeem en is mijn weerstand heel schommelend. Ik probeer er ook bewust niet mee te 'spelen', maar op dit moment is het misschien gewoon niet zo goed. Uiteindelijk doe je het voor jezelf en niet voor een ander, dus je moet er zelf wel 'lol' van hebben zeg maar.
Cheesegirl- Ratel
Jij hebt hem natuurlijk al langer, maar ik merkte dat toen ik hem 1.5 uur uit had ik al wat harder moest prikken om hem weer in te krijgen. Ik weet van mijn schoonzus (die had hem ook al een jaar of 5) dat zij hem na 1.5 jaar weer ingedaan heeft. Dit deed op het moment van doorprikken wel behoorlijk pijn, maar het kont dus wel.patjuhhh schreef:ik heb mijn tongpiercing ook al een aantal jaren. geloof nu zo'n jaar of 7. dinsdag moet hij er jammergenoeg uit omdat ik geopereerd ga worden ik ben bang dat daarna het gaatje alweer dichtgegroeid is. want dat groeit zo snel dicht zeggen ze. hebben jullie weleens je tongpiercing er een tijdje uit gehad? en kregen jullie hem er daarna weer in??
Cheesegirl- Ratel
Zou wel zonde zijn als je hem eruit gaat halen. Maar je moet zelf weten natuurlijk.
Gast- Gast
Ik vind het aan de ene kant ook onwijs jammer, maar ik wil niet dat mijn tanden beschadigen. Ook vind ik het vervelend dat ik niet het juiste staafje kan vinden.Auxo schreef:Zou wel zonde zijn als je hem eruit gaat halen. Maar je moet zelf weten natuurlijk.
Cheesegirl- Ratel
Groeit echt niet zo snel dicht hoor. Ik heb het nooit lang geprobeerd, maar een paar dagen kan prima.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Als je hem nog niet zo lang hebt, gaat het best snel hoor.
Ik twijfel toch nog steeds.. Het vervelende is, dat iedereen zegt 'Je moet het zelf weten'. Dit is ook wel zo, maar dan moet ik nog zelf kiezen en laat ik daar nou niet zo goed in zijn...
Ik twijfel toch nog steeds.. Het vervelende is, dat iedereen zegt 'Je moet het zelf weten'. Dit is ook wel zo, maar dan moet ik nog zelf kiezen en laat ik daar nou niet zo goed in zijn...
Cheesegirl- Ratel
Ik heb de mijne 2 jaar in gehad en nooit uitgehaald.. Tot ik naar de tandarts moest; 't kreng is er een uur uit geweest en deed verdomde pijn om 'm weer door te prikken; was dus mooi al dicht gegroeid....
Gast- Gast
Ik heb in het begin ook een tijdje twijfels gehad of ik hem zou houden of niet. Maar heb hem toen toch gehouden.
Ik wist namelijk voor 90% zeker dat ik er na verloop van tijd spijt van zou krijgen als ik hem eruit zou halen, en dan zou ik hem niet meer opnieuw durven zetten.
Dus ik heb hem nog steeds, en ben er nu gewoon blij mee.
Ik wist namelijk voor 90% zeker dat ik er na verloop van tijd spijt van zou krijgen als ik hem eruit zou halen, en dan zou ik hem niet meer opnieuw durven zetten.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Misschien toch nog maar even aankijken dan?Beachgirl_24 schreef:Ik heb in het begin ook een tijdje twijfels gehad of ik hem zou houden of niet. Maar heb hem toen toch gehouden.
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Misschien toch nog maar even aankijken dan?Beachgirl_24 schreef:Ik heb in het begin ook een tijdje twijfels gehad of ik hem zou houden of niet. Maar heb hem toen toch gehouden.
Ik heb die van mij eruit gehaald en heb er tot op de dag van vandaag spijt van. Zou zo weer een nieuwe willen!
Gast- Gast
aha nou dan wacht ik gewoon af. heb m al zo'n 7 jaar dus als ik de verhalen hier zo lees denk ik dattie dan niet zo snel dichtgroeid. ik zie het van de week wel.
patjuhhh- Prater
Toch eruit gehaald. Doorslaggevend was dat het voor mijn nieuwe baan moet. Ik ging proberen na 12 uur te prikken en toen lukte het al niet meer. Maar goed, ik heb het geprobeerd en het is gewoon niets voor mij denk ik.
Cheesegirl- Ratel
ohh zonde zeg!
patjuhhh- Prater
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6