Tongpiercing
+9
Blond
aniet
Joli86
Fiebje
Zora
Alias
Beachgirl
Dawn
Cheesegirl
13 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Tongpiercing
Volgens mij zijn er hier op het forum wel wat meiden met een tongpiercing en ik wil wel wat ervaringen weten.
Ik wil echt al jaren een tongpiercing maar vind het nog steeds eng.
Kan iemand met een tongpiercing iets vertellen over het 'schieten' van en de pijn daarna etc?
Ik wil echt al jaren een tongpiercing maar vind het nog steeds eng.
Kan iemand met een tongpiercing iets vertellen over het 'schieten' van en de pijn daarna etc?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Tongpiercing
Powerbabe heeft er een maar ze is hier niet meer zo vaak. Misschien kun je haar pm-en
Gast- Gast
Tnx!Darcy schreef:Powerbabe heeft er een maar ze is hier niet meer zo vaak. Misschien kun je haar pm-en
Cheesegirl- Ratel
Ik heb er 2..
Een tong piercen doen ze met een naald, haha..
Pijn is voor iedereen anders, maar over het algemeen doet het zetten geen pijn. Het is even een prikje..
Daarna zwelt je tong op en is eten pijnlijk.. Na 2/3 dagen kan je doorgaans wel weer fatsoenlijk eten..
Pijn is voor iedereen anders, maar over het algemeen doet het zetten geen pijn. Het is even een prikje..
Daarna zwelt je tong op en is eten pijnlijk.. Na 2/3 dagen kan je doorgaans wel weer fatsoenlijk eten..
Gast- Gast
[left]
Ik vond het zetten persoonlijk een eitje.
Heb er niks van gevoeld.
De tongpiercing schijnt ook de minst pijnlijke piercing te zijn om te laten zetten.
Ik heb wel wat last van zwelling gehad, maar niet echt veel en ook niet heel pijnlijk.
Waar ik wel wat last van heb ik dat ik bij het eten vaak op het balletje bijt met mijn kiezen...
Heb er niks van gevoeld.
De tongpiercing schijnt ook de minst pijnlijke piercing te zijn om te laten zetten.
Ik heb wel wat last van zwelling gehad, maar niet echt veel en ook niet heel pijnlijk.
Waar ik wel wat last van heb ik dat ik bij het eten vaak op het balletje bijt met mijn kiezen...
Dawn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10
Dan heb je een heel smal gebit of is je staafje te lang.Dawn schreef:Waar ik wel wat last van heb ik dat ik bij het eten vaak op het balletje bijt met mijn kiezen...
Gast- Gast
Ik heb er een gehad en vond het wel meevallen. Ik kreeg eens soort van verdoving op mijn tong en daarna werd de naald er doorheen geschoven. Je kan idd wel wat moeilijker eten doordat je tong dikker wordt. Ik heb mijn tong ook veel gekoeld met ijs. Na een weekje had ik bijna nergens last meer van.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb er 2..
Ik wist niet zo goed hoe ik het moest beschrijven, maar nu weet ik het weer haha!
Ze zetten toch een soort klem op je tong en dan prikken ze?
Oke, jouw verhaal klinkt opzich wel oke!
Maar je moet toch ook een bepaald balletje nemen dat beter is voor je tanden ofzo..?
Cheesegirl- Ratel
Oke jij bent dan echt een bikkel of het valt gewoon mee!Dawn schreef:[left]
Heb er niks van gevoeld.
Dat lijkt mij zo eng, dat je op het balletje bijt tijdens het eten..
Cheesegirl- Ratel
Ik heb een tongpiercing gehad in 't verleden. Prikken zelf deed totaal niet pijn! Zelf heb ik bijna geen last gehad van een opgezwollen tong, maar de kans dat 't gebeurt is wel groot. 3 dagen appelmoes en vla helpt dan wel Daarna moet je wel staafje verwisselen voor een kleinere! Ik heb te lang gewacht met 't wisselen van staafje en heb toen dus ook een keer op 't balletje gebeten met m'n kiezen en dat deed wel ff pijn...
Gast- Gast
Jaa, zetten, piercen, prikken het zijn allemaal benamingen..Carola589 schreef:_Donnaa schreef:Ik heb er 2..
Ik wist niet zo goed hoe ik het moest beschrijven, maar nu weet ik het weer haha!
Ze zetten toch een soort klem op je tong en dan prikken ze?
Oke, jouw verhaal klinkt opzich wel oke!
Maar je moet toch ook een bepaald balletje nemen dat beter is voor je tanden ofzo..?
Ze bepalen de plaats, dan komt er een klem op je tong (dat voelt meestal niet zo lekker, door de druk zeg maar) dan gaat de naald er doorheen. Dan gaat de naald eruit en blijft er een canule (hol buisje) zitten, hier wordt het sieraad ingeschoven en vervolgens trekken ze de canule eruit en blijft het sieraad zitten. Daarna moet het balletje er nog op .. Het klinkt zo alsof het heel lang duurt, maar het is echt zo gebeurd..
Sowieso is het voor de onderkant aan te raden om acryl te dragen en als je piercing vaak tegen je tanden komt is acryl aan beide kanten aan te raden.. Als je op stalen balletjes bijt is dat nadelig voor je tanden. Het ergste wat er met een acryl balletje kan gebeuren is dat je het doormidden bijt..
Gast- Gast
Tnx voor je uitleg Donnaa!
Als ik het zo lees, ben ik al doodsbang haha..
Werd bij jou ook je tong eerst een beetje verdoofd?
En hoelang duurde het zetten ongeveer dan?
Ik denk dat ik hem het betse in de voorjaarsvakantie kan laten zetten, dan heb ik geen problemen met school etc
Als ik het zo lees, ben ik al doodsbang haha..
Werd bij jou ook je tong eerst een beetje verdoofd?
En hoelang duurde het zetten ongeveer dan?
Ik denk dat ik hem het betse in de voorjaarsvakantie kan laten zetten, dan heb ik geen problemen met school etc
Cheesegirl- Ratel
Ik heb mijn tongpiercing ook alweer bijna 7 jaar. Het zetten was vrijwel pijnloos. Voor ik me druk kon gaan maken om de pijn zat hij er al in. Ik heb wel een gezwollen tong gehad een paar dagen, maar heb daar niet heel veel last van gehad. Heb ijswater gedronken en met eten wilde ik perse zo normaal mogelijk eten. Heb dus niet dagen aan de pap gezeten, maar gewoon normaal meegegeten.
Gast- Gast
Nee geen verdoving en dat is ook totaal onnodig.. De tong verdoven is gevaarlijk en dat is dan ook verboden.
De prik zelf is gebeurd voordat je in je hoofd tot 2 kan tellen.. Daarna duurt het nog een seconde of 20 voor het afknippen van de canule, het sieraad en het aandraaien van het balletje..
De prik zelf is gebeurd voordat je in je hoofd tot 2 kan tellen.. Daarna duurt het nog een seconde of 20 voor het afknippen van de canule, het sieraad en het aandraaien van het balletje..
Gast- Gast
Oke, jullie verhalen vallen mij ontzettend mee!
En na hoeveel tijd mag je de piercing verwisselen?
En na hoeveel tijd mag je de piercing verwisselen?
Cheesegirl- Ratel
Eerst krijg je een heel lang staafje omdat je tong gaat zwellen, die moet je meestal 2 weken inhouden en daarna mag er een korter staafje in.. Dan kan je er ook andere balletjes op doen
Gast- Gast
Oke, bedankt voor al je antwoorden!
Ik ga me maar eens orienteren wat er allemaal in de buurt zit en kijken of ik de stap durf te wagen..
Wat heb jij trouwens in die tijd betaald?
Ik ga me maar eens orienteren wat er allemaal in de buurt zit en kijken of ik de stap durf te wagen..
Wat heb jij trouwens in die tijd betaald?
Cheesegirl- Ratel
€45 inclusief een korter staafje en 2 balletjes naar keuze erbij..
Al heb ik nooit daadwerkelijk iets betaald, maar dat is de prijs die ze hanteert..
Al heb ik nooit daadwerkelijk iets betaald, maar dat is de prijs die ze hanteert..
Gast- Gast
Dan ben ik destijds volgens mij een beetje genaaid, heb er €60 of €70 voor betaald.
Gast- Gast
Ik ga straks naar de shop voor een tongpiercing, haha!
Ben echt super zenuwachtig en bang, maar ik wil het wel!
Cheesegirl- Ratel
Het schijnt dat in het noorden de prijzen redelijk laag liggen.. :-)Auxo schreef:Dan ben ik destijds volgens mij een beetje genaaid, heb er €60 of €70 voor betaald.
Gast- Gast
Succes!!!Carola589 schreef:Ik ga straks naar de shop voor een tongpiercing, haha!
Gast- Gast
Succes Carola, het valt echt mee!
Donnaa, dan zal het daar misschien aan liggen, ik woon redelijk ver in het zuiden.
Donnaa, dan zal het daar misschien aan liggen, ik woon redelijk ver in het zuiden.
Gast- Gast
Ik begin steeds zenuwachtiger te worden haha!
Ik hoop alleen dat ik wel een beetje fatsoenlijk kan praten ook al is je tong gezwollen..
Ik hoop alleen dat ik wel een beetje fatsoenlijk kan praten ook al is je tong gezwollen..
Cheesegirl- Ratel
Mensen zullen wel aan je horen dat je 'iets' hebt, tenminste dat was bij mij wel.
Hoelaat ga je 'm laten zetten?
Hoelaat ga je 'm laten zetten?
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: