Buik(jes) topic
+115
red rose
Stokstaartje
Steep
Dolphinne
Coco
Razz
_Mashimaro_
Balloon
Annemie
Taeda
Funk
Tummy
Earane
Stitch
Aardbei
Samantha
Muppetje
catgirl85
RioolSpook
Printje
Monnie
Rush
Parel
Pien
Marin
Zonneschijn
Clapperdie
Mida4you
Kalishi
Floor
Filoria
Twellie
June
Mysterious
Nana
Happydobby
Pink!
kwebbeltje
lente
Blue flower
Pompoen
bolus26
Siamsa
nillis
Annie24
Novalee
Lady4
Mamsie
Mom-Of-3
Dora
LDJ
Shy
_Lana_
Lejow
MissD
maiadebij
Ezzer
Dikkie Dik
Slakje
Exogenesis
Mizzie
Susan
Minx
Puggle
studiebol
sanne-84
mezzoforte
Zenna
koNijntje
Caroow
MamaDaan
Snoes
Highway
Linda
Silver
mzcharlotte
Jezzie
Kruidkoek
Fortissimo
Suus
Arwyn
TukTuk
Laced
Ayla
Amber-
kwak
Luce
Star007
CCC
Sanne
slaatje
Aimee
joyce0606
JD
Limburg85
Burn
holaagirl
Pussycat
L!ND@
Smaragdje
Travelgurly
Jelin
Juutjepetuutje
Bimbam
Creabea_28
tweeling
Jasmine
Océane
Paper Crown
Jade
Shisha
Ella
Shopaholic
Flower_L
Flip Fluitketel
119 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Buik(jes) topic
Mooie buik, Linda!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie buik Linda. En al weer bijna 39 weken, wat gaat dat hard!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pompoen schreef:Nu ik weer thuis ben gelijk maar weer eens foto's gemaakt:
Zo raar, dit was gewoon mijn laatste buikfoto! Ik ben in die tijd tot aan de bevalling ook nauwelijks nog gegroeid. Ik vind het jammer dat ik niet heb kunnen ervaren hoe het is zo'n grote toeter te hebben. Maar het is maar goed dat hij er uit is, hij is buiten mijn buik beter af en ik ben beter af niet meer zwanger. Trouwens, mijn buik is ok beter af want zelfs hiermee had ik al behoorlijk striae.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
mijn buik was bij N ook niet veel groter op het einde! Ik vind dat je best een behoorlijke buik had hoor, duidelijk zichtbaar dat je zwanger was in ieder geval!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Mooie buik Maia!
Star, ik heb ook in het begin last gehad van een opgezette buik, maar tot de dag van vandaag wacht ik nog steeds op mijn buikje.
Linda, ook al zo'n mooie toeter!
Pompoen, ik vind het toch nog wel een behoorlijke buik. En hij is in ieder geval zichtbaar!
Ik begin het wat hopeloos te vinden, alle zwangerschapsshirtjes zijn me nog te groot, en mijn eigen shirtjes worden me allemaal te kort. Heb nu wel een buikband om maar dat is het ook niet helemaal.
Shisha, hoe heb jij dat gedaan dan bijv? (aangezien wij qua groei wel erg op elkaar lijken)
Star, ik heb ook in het begin last gehad van een opgezette buik, maar tot de dag van vandaag wacht ik nog steeds op mijn buikje.
Linda, ook al zo'n mooie toeter!
Pompoen, ik vind het toch nog wel een behoorlijke buik. En hij is in ieder geval zichtbaar!
Ik begin het wat hopeloos te vinden, alle zwangerschapsshirtjes zijn me nog te groot, en mijn eigen shirtjes worden me allemaal te kort. Heb nu wel een buikband om maar dat is het ook niet helemaal.
Shisha, hoe heb jij dat gedaan dan bijv? (aangezien wij qua groei wel erg op elkaar lijken)
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@ Silver: Ik verwacht niet dat ik nu een bescheiden buikje krijg. Ik had met de vorige zwangerschap best een flinke buik ( en benen,armen en billen ), dus ben benieuwd
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Silver, als mijn eigen shirts te kort waren deed ik een buikband onder het shirt. Maar ik had veel strakkere zwangerschapstshirts dus die zaten niet te los.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
heel erg mooi Linda!
Ik ga deze week ook weer even een foto maken van mijn buik! Ik heb mijn eerste striae-streepje (0,5 cm) ontdekt . Hij zit op mijn heup, dus ik hoop dat het daarbij blijft.
Ik ga deze week ook weer even een foto maken van mijn buik! Ik heb mijn eerste striae-streepje (0,5 cm) ontdekt . Hij zit op mijn heup, dus ik hoop dat het daarbij blijft.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Zo heb ik het nu eerst ook opgelost, maar dat staat niet onder elke shirtje even leuk.Floor schreef:Silver, als mijn eigen shirts te kort waren deed ik een buikband onder het shirt. Maar ik had veel strakkere zwangerschapstshirts dus die zaten niet te los.
Jade, wat balen, hopelijk blijft het bij dat ene kleine streepje.
Silver- Ratel
Mooie buik, Linda!
Hebben jullie een gipsafdruk gemaakt van jullie buik? En waar heb je die dan gezet/gehangen?
Floor en Silver: ik kocht van die hele lange tops van de H&M bij Louise. Maar nu vind ik die te strak. En ik vind het niet meer leuk. Heb daarstraks mijn bestelling van Zalando binnen gekregen; een wikkelbloesje van JojoMamablablabla. Ik ben er al helemaal dol op!
Hebben jullie een gipsafdruk gemaakt van jullie buik? En waar heb je die dan gezet/gehangen?
Floor en Silver: ik kocht van die hele lange tops van de H&M bij Louise. Maar nu vind ik die te strak. En ik vind het niet meer leuk. Heb daarstraks mijn bestelling van Zalando binnen gekregen; een wikkelbloesje van JojoMamablablabla. Ik ben er al helemaal dol op!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Bedankt allemaal!
Ik draag veel effen basic shirts van the sting. Die zitten nog steeds erg lekker en zijn ook lang genoeg. Straks kan ik ze ook nog gewoon aan.
Ik draag veel effen basic shirts van the sting. Die zitten nog steeds erg lekker en zijn ook lang genoeg. Straks kan ik ze ook nog gewoon aan.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:Bedankt allemaal!
Dat is ook een goeie, daar maar weer eens online kijken.
Silver- Ratel
Mooie buik Linda!
Ik heb met 38 weken een gipsafdruk van mijn buik gemaakt. En met mozaiek beplakt.
Voor in het nieuwe huis komt deze aan de muur.
Ik heb met 38 weken een gipsafdruk van mijn buik gemaakt. En met mozaiek beplakt.
Voor in het nieuwe huis komt deze aan de muur.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Ooooooo ik mis mijn buik. Ik wil weer. Is dat erg na een klein maandje alweer?
Mooie buiken meiden. Ik heb tijdens de weeen echt 'afscheid' genomen van mijn buik. Ben thuis voor de spiegel gaan staan en heb echt nog even 'genoten' van mijn buik. Dus krijg je die kans, pak hem.
Mooie buiken meiden. Ik heb tijdens de weeen echt 'afscheid' genomen van mijn buik. Ben thuis voor de spiegel gaan staan en heb echt nog even 'genoten' van mijn buik. Dus krijg je die kans, pak hem.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Slakje schreef:Mooie buik, Linda!
Jaaa!!!!! Ik heb 2x buikgips gedaan!!!!! Bij y. Hangt hij op haar kamer. Die van e.moet ik nog bewerken.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Silver schreef:
Ik draag nog steeds mijn eigen shirtjes. Sommige zijn wel te kort nu maar ik heb er wel een aantal die van zichzelf al wat langer waren en dat kan nog steeds prima!
Shisha- Ratel
Hoiii dames, ik kom ook mijn buikje even showen
Edit: haha ik zie net een foto bij mijn kaptafel van mijn vorige zwangerschap ( fotoshoot )
Edit: haha ik zie net een foto bij mijn kaptafel van mijn vorige zwangerschap ( fotoshoot )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mooi Mida!
Ik zag gisteren je bericht op fb en had echt zoiets van.. huh, dat is toch allang bekend.
Ik zag gisteren je bericht op fb en had echt zoiets van.. huh, dat is toch allang bekend.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Mooi Mida!
Ja maar voor de buiten wereld hadden we het nog geheim gehouden omdat het toen nog zo pril was. Hier op het forum had ik het inderdaad al verteld. Nu ik 16 weken ben en meer zekerheid heb mag iedereen het weten!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
En we zijn weer een weekje verder.
Mooi Mida!
Shisha, ik snap het, ik heb alleen niet zoveel van die extra lange shirtjes vandaar dat ik al nu tegen het probleem aanloop. Nouja met buikbanden is het ook mooi op te lossen.
Mooi Mida!
Shisha, ik snap het, ik heb alleen niet zoveel van die extra lange shirtjes vandaar dat ik al nu tegen het probleem aanloop. Nouja met buikbanden is het ook mooi op te lossen.
Silver- Ratel
Mooi Silver! Het kleine bolletje groeit langzaam verder. Ik ben benieuwd of jij ook ineens net zo'n groeispurt als mij krijgt.
Mijn moeder heeft van de week wat foto's gemaakt:
Mijn moeder heeft van de week wat foto's gemaakt:
Shisha- Ratel
Shisha, wat mooi! Wat een verschil ook!
Ik ben ook erg benieuwd, wanneer kreeg jij ineens een groeispurt? Ik blijf mijn buik vergelijken met die van jouw. Dat geeft mij hoop.
Ik ben ook erg benieuwd, wanneer kreeg jij ineens een groeispurt? Ik blijf mijn buik vergelijken met die van jouw. Dat geeft mij hoop.
Silver- Ratel
Dank je! Groeispurt was met ongeveer 28 weken.
Shisha- Ratel
22w4d
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
M'n aller laatste buikfoto. 12 uur later is m'n kleine prins geboren.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: