Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand die veel weet van voeding/dietist?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand die veel weet van voeding/dietist? Empty Iemand die veel weet van voeding/dietist?

Bericht  Herfstblaadjes do 27 dec 2012 - 23:22

Ik ben veel misselijk en wil kijken of ik wat kan veranderen in mijn voeding. Ik wil sowieso helemaal gaan stoppen met snoepen en misschien ook geen suiker meer gebruiken. Alleen wat eet ik dan op mijn brood?
Van vet eten en te veel kruiden en vooral knoflook word ik misselijk...zo ver ben ik al. Iemand nog ideeen wat ik beter wel en niet kan eten?
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die veel weet van voeding/dietist? Empty Re: Iemand die veel weet van voeding/dietist?

Bericht  Happinaz do 27 dec 2012 - 23:41

Laat ik even voorop stellen; ik heb er eigenlijk weinig verstand van.
Maar als je zegt dat je veel misselijk bent wil stoppen met suiker niet altijd de oplossing zijn! Je lijf kan ook juist vragen om suiker dan!
Ik heb een intake gedaan bij een diëtist omdat ik mijn eetpatroon niet in balans kreeg. Dat kostte mij 'maar' 60 euro. Misschien kun je dat eens overwegen?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Iemand die veel weet van voeding/dietist? Empty Re: Iemand die veel weet van voeding/dietist?

Bericht  Amber- vr 28 dec 2012 - 10:37

Ik ben dietist, je mag me wel een pm sturen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 11:36

Op je brood kun je nog heel veel.
Mosterd (je hebt mosterd zonder suiker) met kipfilet, gekookte ham.
Filet american met een uitje en augurkje.
Lust je vis? Gerookte zalm met een blaadje sla, mosterd, tomaat en pijnboompitjes. Hmmmm.

Ik ben nu sinds september bezig en heb afgelopen maand een dip gehad (veel feestjes, etentjes en de feestdagen) en ben nu 9 kilo afgevallen. En ik mag nog steeds superlekker eten!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 28 dec 2012 - 19:33

Mijn maag raakt absoluut van streek van suiker en vettigheid. Verder kan ik slecht tegen uien.

Mijn ervaring is dat stoppen met suiker werkte als een tierelier en dat het verder helpt om te luisteren naar je lijf. Als ik ui ruik en ik word acuut misselijk dan moet ik het echt niet eten, ruik ik het en krijg ik er trek van dan kan ik het mits goed gebakken en met mate prima eten.

Ik at al nooit zoetigheid op brood, ik eet gewoon hartig beleg waar ik trek in heb. Bij mij gaat dat prima, worst of kaas kan ik prima eten. En als dat niet wil kun je kipfilet of kalkoenfilet proberen, dat is niet zo vet en licht verteerbaar.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: