Kaasdoek kopen? Waar?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kaasdoek kopen? Waar?
Aangezien hier in deze pijler de meeste creatievelingen zitten, stel ik mijn vraag hier.
Ik ben op zoek naar wit grof kaasdoek, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan eigenlijk niet zo snel en god vinden wat ik zoek. Ik wil de stof gaan gebruiken voor mijn New Born fotografie. Je kan de doeken kant en klaar in een kleur kopen. Maar dan betaal je echt de hoofdprijs b.v. €13,- voor één doekje. Ik wil dus een aantal meter kopen en doormiddel van textielverf zelf de stof verven zodat ik straks veel doeken heb in verschillende kleuren.
Wie weet waar ik online deze stof kan kopen?
Ik ben op zoek naar wit grof kaasdoek, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan eigenlijk niet zo snel en god vinden wat ik zoek. Ik wil de stof gaan gebruiken voor mijn New Born fotografie. Je kan de doeken kant en klaar in een kleur kopen. Maar dan betaal je echt de hoofdprijs b.v. €13,- voor één doekje. Ik wil dus een aantal meter kopen en doormiddel van textielverf zelf de stof verven zodat ik straks veel doeken heb in verschillende kleuren.
Wie weet waar ik online deze stof kan kopen?
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Re: Kaasdoek kopen? Waar?
Online heb ik geen idee, ik haal kaasdoek altijd op de markt. Bij ons in Amersfoort is op vrijdag altijd stoffenmarkt en dan staat er ook een kraam met allerlei verschillende soorten kaasdoek.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kaasdoek kopen? Waar?
Hier verkopen ze ongebleekt kaasdoek. €3.95 per meter.
Lapjesschuur
En hier ook:
NNStoffen €1.75 per meter
Stofnodig €2.20 per meter
Je komt uit Eindhoven toch? Dan zou je in Veldhoven eens bij de Greef kunnen kijken.
die zullen het ook wel hebben. Let wel op de structuur. Je hebt diverse soorten.
Lapjesschuur
En hier ook:
NNStoffen €1.75 per meter
Stofnodig €2.20 per meter
Je komt uit Eindhoven toch? Dan zou je in Veldhoven eens bij de Greef kunnen kijken.
die zullen het ook wel hebben. Let wel op de structuur. Je hebt diverse soorten.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kan ik dit kopen?
» Waar schoenen kopen?
» Waar kun je een haarbloem kopen?
» Waar zomerjurkjes kopen?
» Nieuw bed, waar kopen??
» Waar schoenen kopen?
» Waar kun je een haarbloem kopen?
» Waar zomerjurkjes kopen?
» Nieuw bed, waar kopen??
Pagina 1 van 1