Nieuw bed, waar kopen??
+5
Kreeftje
Mandy
Jerry
Zora
JD
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nieuw bed, waar kopen??
Wij moeten hoognodig aan een nieuw bed. We hebben op dit moment deze van Ikea, maar die valt echt uit elkaar en kraakt als een gek...maar goed, heb hem nu ook al een jaar of 10...
Nu willen we dus een boxspring..
Alleen schrik ik zo van de bedragen die ik hier om me heen hoor... collega heeft er laatst 1 gekocht die was 3000 euro kwijt, mn broer dit weekend 2200 euro.. zijn die dingen echt zo duur?
Ik zie ze ook vaak bij leenbakker staan, weet iemand of dat een beetje kwaliteit is?
Ik vind kwaliteit wat betreft mn bed zeker belangrijk, maar had niet gedacht dat die dingen zó duur waren eigenlijk...
Iemand goede ervaringen met een bepaalde winkel? of juist slechte? en wat waren jullie gemiddeld kwijt?
Nu willen we dus een boxspring..
Alleen schrik ik zo van de bedragen die ik hier om me heen hoor... collega heeft er laatst 1 gekocht die was 3000 euro kwijt, mn broer dit weekend 2200 euro.. zijn die dingen echt zo duur?
Ik zie ze ook vaak bij leenbakker staan, weet iemand of dat een beetje kwaliteit is?
Ik vind kwaliteit wat betreft mn bed zeker belangrijk, maar had niet gedacht dat die dingen zó duur waren eigenlijk...
Iemand goede ervaringen met een bepaalde winkel? of juist slechte? en wat waren jullie gemiddeld kwijt?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Nieuw bed, waar kopen??
Tja, boxsprings zijn duur inderdaad. Ik wil er ook heel graag één. Dit is volgens mij een goed voorbeeld van 'als je het doet, dan moet je het ook goed doen'. Als je een goedkope boxspring koopt, kun je volgens mij nog beter een duur 'gewoon' bed kopen. Althans, dat zou ik doen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben nu 2 losse van de Ikea.
Waren ook erg duur (wij hebben ze gekregen) maar ik (wij) vinden ze helemaal niet fijn hahaha.
Wij gaan voor een gelbed waarschijnlijk.
Waren ook erg duur (wij hebben ze gekregen) maar ik (wij) vinden ze helemaal niet fijn hahaha.
Wij gaan voor een gelbed waarschijnlijk.
Gast- Gast
Eens met Zora. Je kunt beter nu een goed bed kopen, wat betekent dat je er een hoop geld voor betaalt, dan nu een goedkoop en iets minder goed bed kopen en over een paar jaar wéér een nieuw bed kopen omdat het bed 'op' is. Nu hoeft de ombouw niet zo duur te zijn, als je maar goede matrassen koopt.
Gast- Gast
Nou dat bedoelde ik ook met mn topic eigenlijk.. dat ik het dus wel heel belangrijk vind om een goed bed, en vooral een goed matras te hebben. Ik vroeg me alleen af of die bedragen normaal zijn, of dat er hier iemand is die bijvoorbeeld wel een boxspring in een goedkopere winkel heeft gehaald, en ook tevreden is. Kijk ik hoef niet persé een auping ofzo...
JD- Ratel
Wij hebben een boxspring van €1000-, alleen het bedzelf was het goedkoopste, wij hebben een duur matras, en op een goed matras moet je niet bezuinigen..
Gast- Gast
Wil je een boxspring omdat je ze mooi vindt of omdat je de manier van vervaardigen en dus slapen aanspreekt? Als het dat laatste is, weet je waarvoor je betaalt.
Gast- Gast
Ik kan je alleen een winkel echt AFraden: Beter Bed. Wat een drama winkel met leugenachtig personeel!
Gast- Gast
Puuc schreef:Ik kan je alleen een winkel echt AFraden: Beter Bed. Wat een drama winkel met leugenachtig personeel!
Hm... Geldt dat voor alle Beter Bed winkels in Nederland? Ik ben benieuwd wat er in de vacature staat als ze nieuw personeel zoeken
Boxpring-bedden zijn duur ja. Ik las laatst dat Matras Direct failliet is en dat ze alles nu 'kwijt' moeten. Misschien kun je eens op die website kijken. Heb er zelf nooit een bed gekocht (wel een kussen), maar kreeg wel de indruk dat dat goede kwaliteit was...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
De Beter Bed winkel waar ik het over heb: Naaldwijk. Brrrr.
Haha, ik denk dat er dan idd staat personeel gezocht wat ten koste van alles wil verkopen
Haha, ik denk dat er dan idd staat personeel gezocht wat ten koste van alles wil verkopen
Gast- Gast
Wij zijn eerst wezen kijken bij Beter Bed, omdat ze daar een aanbieding hadden van €899,- (160x200). Wij wisten al dat er nog wel een bedrag bij bovenop kwam, omdat mijn vriend 2.06m is en dus een bed van 180x220 moet hebben, maar waren daar rond de € 2900,- kwijt en dan was die nog niet eens elektrisch. En eigenlijk vond ik het bed ook niet zo mooi en Beter Bed vind ik ook niet echt wat. (mede door de verkopers daar).
Toevallig kwamen wij bij Swiss Sense in de buurt, dus dachten ook even hier kijken. Hier hebben wij dus precies heb bed gekocht wat wij mooi vinden 180x220, extra hoog en elektrisch verstelbaar en kostte €3800,-.
Erg goed geholpen bij Swiss Sense! Alleen jammer dat de levertijd 16 weken is.
Toevallig kwamen wij bij Swiss Sense in de buurt, dus dachten ook even hier kijken. Hier hebben wij dus precies heb bed gekocht wat wij mooi vinden 180x220, extra hoog en elektrisch verstelbaar en kostte €3800,-.
Erg goed geholpen bij Swiss Sense! Alleen jammer dat de levertijd 16 weken is.
Mandy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 37
Registratiedatum : 19-11-10
Jerry schreef:Puuc schreef:Ik kan je alleen een winkel echt AFraden: Beter Bed. Wat een drama winkel met leugenachtig personeel!
Boxpring-bedden zijn duur ja. Ik las laatst dat Matras Direct failliet is en dat ze alles nu 'kwijt' moeten. Misschien kun je eens op die website kijken. Heb er zelf nooit een bed gekocht (wel een kussen), maar kreeg wel de indruk dat dat goede kwaliteit was...
hmmm ja maar als ze failliet zijn vind ik t niet zo fijn om mn bed daar te kopen. straks is er iets mis met dat bed, en dan kan ik dus niet meer terug naar de winkel....
JD- Ratel
wij hebben een boxspring gekocht bij beter bed, een goed matras en zijn er super tevreden over! alles bij elkaar 1100 euro kwijt. gekocht in helmond en de service was gewoon goed!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Wij hebben een showroom electrisch boxpring 160>200 met twee n8kastjes,
met ingepakte matrassen en een traagschuim broektopper.
Voor 1600 euro bij "het slaaphuis" bij hun outlet.
Hiervoor een boxpring van ikea en die was na 5 jaar op, kreeg last van mijn schouders en mijn man van zijn rug. Sinds het nieuwe bed slapen we beidde stukke beter.
met ingepakte matrassen en een traagschuim broektopper.
Voor 1600 euro bij "het slaaphuis" bij hun outlet.
Hiervoor een boxpring van ikea en die was na 5 jaar op, kreeg last van mijn schouders en mijn man van zijn rug. Sinds het nieuwe bed slapen we beidde stukke beter.
Sunny87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10
Puuc schreef:Ik kan je alleen een winkel echt AFraden: Beter Bed. Wat een drama winkel met leugenachtig personeel!
Ach, is dat niet persoonlijke ervaring? Ik heb ook ooit een bed gekocht daar en was prima tevreden. Ze hebben het zelfs in elkaar gezet toendertijd, echt fijn! Was een extra breed en extra lang bed omdat mijn ex zo lang is. Heb er jaren heerlijk op geslapen. Jammer dat mijn ex het bed kreeg . Ik heb nu een bed van Ikea. Wel een duur bed (voor een gewoon bed vind ik dan, hij was 1200 euro ofzo) maar ligt heerlijk
Gast- Gast
[quote="Jerry. Ik las laatst dat Matras Direct failliet is en dat ze alles nu 'kwijt' moeten. Misschien kun je eens op die website kijken. Heb er zelf nooit een bed gekocht (wel een kussen), maar kreeg wel de indruk dat dat goede kwaliteit was...[/quote]
Volgens mij krijg ik al zeker een jaar folders van hun in de bus met de opmerking dat ze dicht gaan, failliet zijn en wat dan ook en dat ze alles "kwijt" moeten.
Volgens mij krijg ik al zeker een jaar folders van hun in de bus met de opmerking dat ze dicht gaan, failliet zijn en wat dan ook en dat ze alles "kwijt" moeten.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
wij hebben geen boxspring, maar een "gewoon" ikea-bed onderstel met lattenbodems en 1 matras van BeterBed (prima service hier in Den Haag) en een matras van mij van vroeger. Niks mis mee.
En daar slapen we prima op!
Gast- Gast
wolletjes schreef:wij hebben geen boxspring, maar een "gewoon" ikea-bed onderstel met lattenbodems en 1 matras van BeterBed (prima service hier in Den Haag) en een matras van mij van vroeger. Niks mis mee.
ja die heb ik nu dus ook, maar dit bed is inmiddels 3x meeverhuisd en 10 jaar oud, en Ikea is top, maar 3x meeverhuizen is zwaar geweest voor mn bedje, hij is echt op...
JD- Ratel
rapa nui schreef:[quote="Jerry. Ik las laatst dat Matras Direct failliet is en dat ze alles nu 'kwijt' moeten. Misschien kun je eens op die website kijken. Heb er zelf nooit een bed gekocht (wel een kussen), maar kreeg wel de indruk dat dat goede kwaliteit was...
Volgens mij krijg ik al zeker een jaar folders van hun in de bus met de opmerking dat ze dicht gaan, failliet zijn en wat dan ook en dat ze alles "kwijt" moeten. [/quote]
Dan verkoopt 't zeker niet zo best
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik zag laatst een boxspring staan in de folder van woonboulevard poortvliet. Dit zou ik wel als volgend bed willen.
Er staat prijs op aanvraag dus ik denk allemaal dat het niet goedkoop zal zijn.
Er staat prijs op aanvraag dus ik denk allemaal dat het niet goedkoop zal zijn.
Gast- Gast
Uit welke regio kom je? In een dorpje vlakbij Den Bosch heb je een hele fijne winkel met vriendelijk personeel, veel keus en de prijzen vallen ook wel mee. Wij hebben 1,5 jaar geleden daar onze boxspring gekocht en we zijn erg erg tevreden over ! We hebben ook een gratis dekbedovertrek + laken mogen uitzoeken. En ze komen bij je thuis bezorgen
Gast- Gast
Razz_ schreef:Uit welke regio kom je? In een dorpje vlakbij Den Bosch heb je een hele fijne winkel met vriendelijk personeel, veel keus en de prijzen vallen ook wel mee. Wij hebben 1,5 jaar geleden daar onze boxspring gekocht en we zijn erg erg tevreden over ! We hebben ook een gratis dekbedovertrek + laken mogen uitzoeken. En ze komen bij je thuis bezorgen
ik woon in de regio alkmaar....dus den bosch is net ietsje te ver;)
JD- Ratel
*Marietje* schreef:Razz_ schreef:Uit welke regio kom je? In een dorpje vlakbij Den Bosch heb je een hele fijne winkel met vriendelijk personeel, veel keus en de prijzen vallen ook wel mee. Wij hebben 1,5 jaar geleden daar onze boxspring gekocht en we zijn erg erg tevreden over ! We hebben ook een gratis dekbedovertrek + laken mogen uitzoeken. En ze komen bij je thuis bezorgen
ik woon in de regio alkmaar....dus den bosch is net ietsje te ver;)
Helaas
Gast- Gast
Ik ben wel tevreden met Beter Bed. Wij hebben een jaar geleden een boxspring gekocht en een beter matras dan dat er standaard op ligt. We waren iets van 1400,- kwijt. De service was super en tot nu toe bevalt het bed echt heel erg goed.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben de Boxspring bij Swiss-sense gehaald, maar ik heb zo'n spijt, ik slaap veel lekkerder in een ''gewoon bed''. Maar dit bed was zo duur dat ik er van mezelf op moet slapen. Dus ga echt een paar keer terug en weer liggen, om te kijken of het goed ligt.
Nog een tip van mijn kant, ga niet op zaterdag een bed zoeken, onze ervaring is, het is veel te druk in de winkels, je krijgt geen advies en het wachten duurt uren.
Nog een tip van mijn kant, ga niet op zaterdag een bed zoeken, onze ervaring is, het is veel te druk in de winkels, je krijgt geen advies en het wachten duurt uren.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw bed....waar kopen?
» Waar kan ik dit kopen?
» Waar schoenen kopen?
» Waar kun je een haarbloem kopen?
» Waar kan ik Winecoolers kopen?
» Waar kan ik dit kopen?