Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

All You Need Is Love Kerstspecial

+24
Shy
ProudMom
Starla
Snoopy
Lientje
Fearie
JD
Mida4you
Tiara
Manderijn
Tania
Coco
Aimee
Inge
myloon
Parisienne
Lejow
Arwyn
Ella
Burgemeester Esmee
Kaboutertje
Ibbeltje
May
Chocoholic
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Lientje wo 26 dec 2012 - 2:13

We hebben al besloten om vanavond de rest maar op de laptop te kijken.... Konden het ook nergens vinden op tvgids, dus dan maar zo...
Lientje
Lientje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
Woonplaats : In de buurt van Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Ella wo 26 dec 2012 - 3:31

Lientje schreef:We hadden All you need is love opgenomen, maar helaas niet lang genoeg, dus nu vroeg ik me af of deze aflevering nog een keer herhaald wordt...? En anders kijken we het terug met rtlgemist...

Het liep ook absurt lang uit hoor
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Starla wo 26 dec 2012 - 11:52

Hahaha die kus van dat eerste stelletje :cheering:
Ik zat te gillen op de bank, wat een genant moment Razz
Deed me een beetje denken aan zo'n filmpje van 2 mensen die niet kussen voor het huwelijk, en dan gaan ze voor het eerst kussen en ziet het er nogal bijzonder uit :P Van mtv geloof ik.
Ik vond het wel weer een heel leuke show, kijk er elk jaar naar uit.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  ProudMom wo 26 dec 2012 - 13:34

Die man in z'n badjas was ook erg charmant. laughcry

Vorig jaar zat ik steeds te janken tijdens All You Need Is Love, maar deze keer heb ik bijna alleen maar in een deuk gelegen van 't lachen. Laughing Sommige mensen.. Hahaha!
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Shy wo 26 dec 2012 - 19:16

Starla schreef:Hahaha die kus van dat eerste stelletje :cheering:
Ik zat te gillen op de bank, wat een genant moment Razz
Deed me een beetje denken aan zo'n filmpje van 2 mensen die niet kussen voor het huwelijk, en dan gaan ze voor het eerst kussen en ziet het er nogal bijzonder uit :P Van mtv geloof ik.
Ik vond het wel weer een heel leuke show, kijk er elk jaar naar uit.
Dat vond ik ook erg ja Laughing
Heb maar een kussen gepakt en voor mijn gezicht gehouden, roepend gadverdamme en euhl ze gaan gewoon door, oh nee nog een keer?!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Fortissimo wo 26 dec 2012 - 21:49

Dat stukje heb ik schijnbaar gemist (schakelde in na SR12). Volgens mij moet ik dat even zien Laughing
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Gast wo 26 dec 2012 - 22:06

Hahaha ik heb het even teruggekeken en het is inderdaad enorm genant hahaha. Arm meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Rush wo 26 dec 2012 - 22:06

Lejow schreef:Vandaag komt het in ieder geval niet op RTL 4 t/m 8
Gisterenmiddag was het op RTL 5 en eergisteren op RTL8.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Ella do 27 dec 2012 - 2:45

Shygirl85 schreef:
Starla schreef:Hahaha die kus van dat eerste stelletje All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 281626781
Ik zat te gillen op de bank, wat een genant moment All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 1578173417
Deed me een beetje denken aan zo'n filmpje van 2 mensen die niet kussen voor het huwelijk, en dan gaan ze voor het eerst kussen en ziet het er nogal bijzonder uit All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 253468018 Van mtv geloof ik.
Ik vond het wel weer een heel leuke show, kijk er elk jaar naar uit.
Dat vond ik ook erg ja Laughing
Heb maar een kussen gepakt en voor mijn gezicht gehouden, roepend gadverdamme en euhl ze gaan gewoon door, oh nee nog een keer?!

Ik kwam ook echt niet meer bij, het zag er niet uit haha
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  girli do 27 dec 2012 - 3:00

Ik heb het net opgezet met rtlgemist.nl All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 281626781
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Bliss zo 30 dec 2012 - 3:22

Ella schreef:
Shygirl85 schreef:
Starla schreef:Hahaha die kus van dat eerste stelletje All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 281626781
Ik zat te gillen op de bank, wat een genant moment All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 1578173417
Deed me een beetje denken aan zo'n filmpje van 2 mensen die niet kussen voor het huwelijk, en dan gaan ze voor het eerst kussen en ziet het er nogal bijzonder uit All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 253468018 Van mtv geloof ik.
Ik vond het wel weer een heel leuke show, kijk er elk jaar naar uit.
Dat vond ik ook erg ja Laughing
Heb maar een kussen gepakt en voor mijn gezicht gehouden, roepend gadverdamme en euhl ze gaan gewoon door, oh nee nog een keer?!

Ik kwam ook echt niet meer bij, het zag er niet uit haha

Ik ben het nu terug aan het kijken (bijna klaar al), maar dat eerste stel idd: genant!! :shock: Ik keek echt met plaatsvervangende schaamte! Volgens mij had die jongen überhaupt nog nooit eerder gezoend :O

En idd die man in zijn badjas, je zag zn zaakje net niet hangen! Verder echt een leuke aflevering, had het al jaren niet gezien, maar ik kijk in t vervolg toch weer. Ontroerend en mooi programma vind ik het!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 4:53

Ik dacht dat het steeds over het stel met die jongen uit India ging... Ik had deze ff gemist. Nondeju...hij kleed haar nog net niet uit! Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

All You Need Is Love Kerstspecial   - Pagina 3 Empty Re: All You Need Is Love Kerstspecial

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum