Leuk in Utrecht
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk in Utrecht
Ik ga binnenkort samen met mijn vriend een kort weekendje Utrecht doen. Hebben jullie nog leuke tips voor Utecht?
Zoals:
Wat moeten we gezien hebben?
Waar kan je heerlijk eten?
Waar kan je gezellig ontbijten?
Wat is er voor leuks te doen (behalve shoppen )?
Nog andere tips?
Zoals:
Wat moeten we gezien hebben?
Waar kan je heerlijk eten?
Waar kan je gezellig ontbijten?
Wat is er voor leuks te doen (behalve shoppen )?
Nog andere tips?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Leuk in Utrecht
Wat moeten we gezien hebben? De dom en de hofjes er omheen, verder gewoon lekker langs de oude en nieuwe gracht lopen.
Waar kan je heerlijk eten? Met z'n 2'en zou ik Blauw aanraden, een HEERLIJK Indonesisch en toch redelijk hip restaurantje. Verder staan er veel tips in een ander topic hier over restaurantjes in Utrecht.
Waar kan je gezellig ontbijten? Bij de Bakkerswinkel! www.debakkerswinkel.nl
Wat is er voor leuks te doen (behalve shoppen )? Je hebt verschillende musea, van Speelklok tot Pirement is wel grappig, verder heb ik hier nog geen musea van binnen gezien . Verder kan je als het lekker weer is in één van de parken chillen en picknicken, of bijvoorbeeld naar de bios of filmhuis. Theater 't Hoogt is leuk!
Nog andere tips?
Waar kan je heerlijk eten? Met z'n 2'en zou ik Blauw aanraden, een HEERLIJK Indonesisch en toch redelijk hip restaurantje. Verder staan er veel tips in een ander topic hier over restaurantjes in Utrecht.
Waar kan je gezellig ontbijten? Bij de Bakkerswinkel! www.debakkerswinkel.nl
Wat is er voor leuks te doen (behalve shoppen )? Je hebt verschillende musea, van Speelklok tot Pirement is wel grappig, verder heb ik hier nog geen musea van binnen gezien . Verder kan je als het lekker weer is in één van de parken chillen en picknicken, of bijvoorbeeld naar de bios of filmhuis. Theater 't Hoogt is leuk!
Nog andere tips?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Geen idee of je al geweest bent, zo niet misschien dat je hier nog wat aan hebt.
Wat moeten we gezien hebben? Je zou de dom kunnen beklimmen of een rondvaart door de gracht kunnen doen.
Waar kan je heerlijk eten? Genoeg leuke tentjes, El mundo als je van tapas houdt, Gauchos is ook errug lekker en erg gezellig, zit aan de oudegracht.
Waar kan je gezellig ontbijten? Ook genoeg leuke tentjes, bijv. de rechtbank...
Wat is er voor leuks te doen (behalve shoppen )? Zie vraag 1. Verder is er niet veel bijzonders in Utrecht volgens mij. Als je in het weekend gaat kun je misschien ook gaan stappen, is erg gezellig!
Wat moeten we gezien hebben? Je zou de dom kunnen beklimmen of een rondvaart door de gracht kunnen doen.
Waar kan je heerlijk eten? Genoeg leuke tentjes, El mundo als je van tapas houdt, Gauchos is ook errug lekker en erg gezellig, zit aan de oudegracht.
Waar kan je gezellig ontbijten? Ook genoeg leuke tentjes, bijv. de rechtbank...
Wat is er voor leuks te doen (behalve shoppen )? Zie vraag 1. Verder is er niet veel bijzonders in Utrecht volgens mij. Als je in het weekend gaat kun je misschien ook gaan stappen, is erg gezellig!
Smurf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11
Caresses schreef:Ik ga binnenkort samen met mijn vriend een kort weekendje Utrecht doen. Hebben jullie nog leuke tips voor Utecht?
Zoals:
Wat moeten we gezien hebben? De Dom, de kleine straatjes, het NeudeWaar kan je heerlijk eten? Op het Neude kan je gezellig lunchen. Eten bij Habana, El Mundo (tapas), Konnichiwa (sushi).Waar kan je gezellig ontbijten? Weet ik niet, op het Neude wellicht?Wat is er voor leuks te doen (behalve shoppen )? rondlopen sowieso, of een tochtje over de grachten.Nog andere tips? Ja! Pas op voor alle fietsers. Levensgevaarlijk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ja de fietsers, goede tip!
Smurf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11
Thanks voor de tips Ga ik zeker wat mee doen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk lunchen in binnenstad Utrecht?
» Utrecht
» sneltram utrecht?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Utrecht
» sneltram utrecht?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: