Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

+8
Annemoontje
Caramba
Arwyn
Carra
Linnie1985
Highway
Lejow
Silver
12 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Silver za 22 dec 2012 - 10:01

Vanavond rond half 9 kreeg ik een whatsapp van mijn broertje dat ie zich verveelde. Dus ik ouwehoerde weer terug waar ben je dan, bleek ie in het ziekenhuis te zitten. Ik denk 1 van z'n maten weer met 1 of andere stunt. Nee mijn vader had een scheve lip en was op de S.E.H. Ik schrok daar zo van. Ik ben er nog steeds van overstuur. Ik dacht beroerte, hersenbloeding, TIA of CVA? Het kan allemaal.
Ondertussen verschillende onderzoeken verder kwam de neuroloog net weer bij hun. Hij heeft gezichtsverlamming vermoedelijk door het roken. Hij stuurde nog iets van, iets met bloed en hersentak. Maar hoe en wat is nog niet duidelijk. Hij moet nu vannacht blijven voor observatie en morgen gaan ze weer testjes doen en kijken hoe en wat.

Bah, ik ben hier nu zo overstuur onder. Het kan allemaal meevallen. Maar toch het is toch mijn vader. Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update 1371890812. We kunnen nu niet zoveel doen, mijn moeder gaat zo na het ziekenhuis. En wij zijn van plan om er morgen heen te gaan.
Ik moest het even van me af schrijven.... Wat een leuke gezellige zaterdagavond had moeten zijn, veranderd in een droevige zaterdagavond... Cry

*edit* Het was dus wel een TIA


Laatst aangepast door Silver op ma 24 dec 2012 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Lejow za 22 dec 2012 - 10:04

He wat naar meis..
Sterkte!!

Maar als ik het goed begrijp, werd jij dus eigenlijk in eerste instantie niet ingelicht dat je pa in het ziekenhuis was?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Highway za 22 dec 2012 - 10:05

He wat vervelend, rot ook dat je het op zo'n manier te horen krijgt ipv even een telefoontje. sterkte!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 10:05

Oeh, ik zou echt niet geamuseerd zijn door de manier waarop je broertje het bracht, ik kan me voorstellen dat je daardoor misschien nog eens extra geschrokken bent. Verschrikkelijk veel sterkte!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Linnie1985 za 22 dec 2012 - 10:05

Jeetje wat een rot nieuws. Heel veel sterkte hug!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Silver za 22 dec 2012 - 10:07

Nee klopt, mijn broertje appte mij dat ie in het ziekenhuis was. Mijn moeder kon ik beter niet bellen want die kan net als mij heel erg overstuur reageren. Mijn broer (waar we slecht contact mee hebben) weet nog van niks. Mijn vader is nu wel bij positieven en die zegt ook komt morgen wel... :O
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Carra za 22 dec 2012 - 10:08

Wat naar Silver. Kan jij je andere broer dan niet inlichten? Zoiets kan toch niet wachten tot morgen?!

Sterkte!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Arwyn za 22 dec 2012 - 10:08

Dat is zeker geen fijn nieuws om te horen..
Sterkte ermee meis, hopelijk blijkt het inderdaad mee te vallen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Silver za 22 dec 2012 - 10:13

Wat ik begrepen heb, is dat mijn broer ook op de hoogte is. Mijn moeder heeft al gebeld... Maar waarom ze mij niet gebeld heeft? Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update 878948377 Nouja ik ben tenminste wel op de hoogte daar ben ik wel blij om......

Hopelijk heeft mijn vader geen bijwerkingen, en kunnen we normaal de feestdagen in..... Gatverdamme! Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update 1371890812
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Silver za 22 dec 2012 - 13:16

Zo de rust is terug gekeerd. Mijn vader ligt in goede handen. Net nog even flink zorgen gemaakt om mijn moeder omdat ze zou bellen als ze thuis was. Duurde al 1,5 uur.. Bleek ze bij mijn oom en tante te zitten... Nou die is ook weer veilig thuis..
Morgen gaan we kijken hoe hij de nacht doorgekomen is, en daarna na mijn moeder. Hopelijk issie met de kerstdagen weer thuis...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Caramba za 22 dec 2012 - 15:13

He meis, zit je ook vaak niet mee.

Hopelijk gaat het vannacht en morgen beter en is je vader met de kerstdagen weer thuis.

Voor nu een dikke Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update 699888
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Annemoontje za 22 dec 2012 - 21:30

Wow, dat is schrikken he. Ik heb dat zelf ook meegemaakt met mijn vader. Hopelijk is je vader snel weer thuis! Sterkte! hug
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Rush za 22 dec 2012 - 22:56

Sterkte! Ik weet hoe het is Sad

Hoe is de nacht gegaan?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Silver za 22 dec 2012 - 23:55

Hij is de nacht wel goed doorgekomen. Niet veel verandering. We komen net bij hem weg, en het ziet er wat raar uit met een scheve mond. Zoals het nu lijkt is het alleen de gehele rechterkant in zijn gezicht aangedaan. Ze gaan nog door met onderzoekjes. En als het meezit mag ie dinsdag naar huis.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Elliot zo 23 dec 2012 - 0:52

Dat is schrikken Silver! Sterkte ermee, ik hoop dat je vader snel weer naar huis mag! hug
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  iloverose zo 23 dec 2012 - 1:54

veel sterkte
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  _Lacey_ zo 23 dec 2012 - 5:19

Sterkte!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Silver ma 24 dec 2012 - 8:21

Vandaag goed nieuws gekregen! Hij mag weer naar huis!

Eerst dachten ze vanmiddag dat hij er nog een TIA achteraan had gehad, maar nadat hij door de MRI was geweest was er niets op te zien. Waaruit ze opmaken dat hij een aangezichtsverlamming heeft wat langzaamaan weg moet trekken. Wel heeft ie afgelopen zaterdag een TIA gehad, dus rustig aan e.d. moet hij wel doen. Maar dat hij met de kerstdagen weer thuis is, vind ik al geweldig. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Annemoontje ma 24 dec 2012 - 8:47

Wat een goed nieuws! Fijn dat hij weer naar huis mag!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update Empty Re: Mijn vader ligt in het ziekenhuis - Update

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum