Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ketting met hanger.. welles..nietes..welllleees..nieet?

+14
Spring
Charles
Puggle
Carra
Xanna
MADDIE
Linnie1985
Parel
kwebbeltje
Luce
snowflakes
Arwyn
Stuiterbal
Lejow
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ketting met hanger.. welles..nietes..welllleees..nieet? - Pagina 2 Empty Re: Ketting met hanger.. welles..nietes..welllleees..nieet?

Bericht  Spring za 22 dec 2012 - 22:53

Lejow schreef:Waarom ik twijfel?
Omdat ik over álles twijfel laughcry
Wat we gaan eten 's avonds, wel die broek kopen/toch niet/toch wel/toch niet dus maar terughangen en thuis spijt hebben, om terug te gaan naar de winkel en het hele riedeltje opnieuw te doen...

:cheering:

Ik ben precies zo. Super vervelend!
Succes!
Ik vind ook dat je hem lekker moet kopen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ketting met hanger.. welles..nietes..welllleees..nieet? - Pagina 2 Empty Re: Ketting met hanger.. welles..nietes..welllleees..nieet?

Bericht  iloverose zo 23 dec 2012 - 2:03

ik vindt het mooie hanger maar is niet mijn smaak.als jij hem echt mooi vindt zou ik hem gewoon kopen
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  CCC zo 23 dec 2012 - 11:15

Charles schreef:Meid, gun jezelf eens vaker wat. Het leven vliegt voorbij, je moet genieten af en toe (vaak).

Zo met Charles eens... En dat heb ik je wel vaker gezegd!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aziraphale zo 23 dec 2012 - 21:48

Charles schreef:Meid, gun jezelf eens vaker wat. Het leven vliegt voorbij, je moet genieten af en toe (vaak).

Eens. Ik twijfel eerlijk gezegd nooit over dit soort dingen. Ik koop het gewoon, als ik er geld voor heb. Ik spaar elke maand braaf en zorg dat ik geld overhoud voor iets leuks. Soms spaar ik minder. Volgende maand komt er gewoon weer geld binnen en kun je desnoods meer sparen o.i.d.

Ik vind de ketting zelf niet persé mooi maar als jij het leuk vindt im af te wisselen dan moet je het gewoon doen. Ik vind €79 geen schokkend bedrag.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ella zo 23 dec 2012 - 22:18

MADDIE schreef:http://www.sarahrosier.nl/ Ik heb er hier 1tje vandaan, deze : http://www.sarahrosier.nl/ketting-met-naam-geboortesteen-en-ster

Ik moet eerlijk zeggen dat die van jou niet mijn smaak is. Ik ben erg blij met mijn ketting van 44 euro, alleen is de ketting wat kort. Dus daar ga ik misschien nog een keer een langere voor kopen.

Op deze site staan leuke zeg, heb hem gelijk maar even opgeslagen. Thanx!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: