Jouw agenda voor 2013
+30
Gympie
Kaboutertje
Japie
Fearie
Lotus_
Stuiterbal
Shisha
Frappuccino
Katrien
Caramba
June
Starla
Angela_1986
SoGood
Parel
Arwyn
Caresses
Fortissimo
Elliot
Rush
Blond
Happinaz
girli
Mees
Sam
Kiekeboe
Marin
mzcharlotte
Bazinga
Middleme
34 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Jouw agenda voor 2013
Sogood schreef:Ik ga met mijn tijd mee! Wij hebben namelijk een gezamelijke online agenda. Het lukte mijn vriend en mij niet om alles bij te houden van elkaar, een thuis agenda werkte niet en nu hebben we dus via internet een agenda. Hij zou nog beter bijgehouden kunnen worden maar dan terzijde..(Belt die jongen weer "He SoGood, hebben we volgende week vrijdag iets?")
Ha, wij hebben ook zo'n gedeelde agenda, althans voor sommige afspraken. Alleen heb ik een iPhone en hij een Android dus t is niet ideaal.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn telefoon en iPad zijn mijn agenda. Zijn aan elkaar gekoppeld, en vind het ook onzin om het dan nogmaals ergens in op te schrijven. Beetje dubbel op!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik riep een maand geleden dat de enige agenda voor mij een Paperblanks Agenda was, maar vandaag ben ik toch de leukste agenda ever tegengekomen voor slechts 3 euro.
Ze hadden hem ook met cupcakes, maar dat is toch niet zo mijn ding. Deze zag er niet alleen van de buitenkant mooi uit, maar elke dag heeft een eigen bladzijde en dat vind ik dan toch ook wel weer belangrijk.
Ze hadden hem ook met cupcakes, maar dat is toch niet zo mijn ding. Deze zag er niet alleen van de buitenkant mooi uit, maar elke dag heeft een eigen bladzijde en dat vind ik dan toch ook wel weer belangrijk.
Gast- Gast
Ik heb een schoolagenda, maar ontdekte dat Onze Taal een jaaragenda heeft. Die wil ik nog halen en ik heb nog een boekenbon, dus ik ga gewoon switchen van agenda. Heb nu toch niet zo'n leuke.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pippa schreef:Maura, cupcakes? Waarrr!
Moest inderdaad gelijk aan jou denken. Bruna!
Gast- Gast
Ik heb de flow thuisagenda (gratis bij bruna gekregen)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Een aantal maanden geleden overgegaan op een digitale agenda. Niet verwacht dat ik dit ooit zou doen, ik hechtte nogal aan mijn papieren agenda, maar toch wel erg prettig. Mijn vriend en ik hebben onze agenda's gekoppeld. Omdat we allebei onregelmatig werken is het wel handig om elkaars planning te kunnen bekijken, dit voorkomt dat we helemaal langs elkaar heen gaan leven.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je je lolbroek aan Carrie?
Ik heb een google-agenda en die is gekoppeld aan de google-agenda van m'n vriend. Ik vind het erg handig, zo zien we direct waar we elkaar overlappen en we dus oppas moeten fixen.
Ik heb een google-agenda en die is gekoppeld aan de google-agenda van m'n vriend. Ik vind het erg handig, zo zien we direct waar we elkaar overlappen en we dus oppas moeten fixen.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Shisha schreef:Ik wil er 1 bestellen via internet waarbij je allemaal foto's kan toevoegen. Moet er echt eens mee gaan beginnen want dat is natuurlijk ook niet in 1,2,3 klaar.
Ik heb ook een foto agenda en ga vandaag maar eens te gang met foto's bestellen. Anders heb ik er ook niets aan
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Agenda 2013
» welke agenda nemen jullie voor 2012
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» welke agenda nemen jullie voor 2012
» In 2013 voor een kindje..
Pagina 3 van 3