Jouw agenda voor 2013
+30
Gympie
Kaboutertje
Japie
Fearie
Lotus_
Stuiterbal
Shisha
Frappuccino
Katrien
Caramba
June
Starla
Angela_1986
SoGood
Parel
Arwyn
Caresses
Fortissimo
Elliot
Rush
Blond
Happinaz
girli
Mees
Sam
Kiekeboe
Marin
mzcharlotte
Bazinga
Middleme
34 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Jouw agenda voor 2013
Pippa, geloof dat ik die heb gezien bij de Primera! Toen moest ik ook gelijk aan je denken haha
Ik ben zo gek op agenda`s dat ik elk half jaar wel een nieuwe koop..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Deze! Maar die ga ik vast net als vorig jaar amper gebruiken, want gebruik de agenda van mijn iPhone
Gast- Gast
Parel schreef:Pippa, geloof dat ik die heb gezien bij de Primera! Toen moest ik ook gelijk aan je denken haha
Bij de boekenvoordeel heb ik hem gekocht! Was gelijk verliefd Ik heb ook de agenda bij de postzegels liggen, dus die kan ik over een paar maanden ook gebruiken. Ik wil dat het netjes is in de agenda, dus koop ook steeds nieuwe
Gast- Gast
Ik ga met mijn tijd mee! Wij hebben namelijk een gezamelijke online agenda. Het lukte mijn vriend en mij niet om alles bij te houden van elkaar, een thuis agenda werkte niet en nu hebben we dus via internet een agenda. Hij zou nog beter bijgehouden kunnen worden maar dan terzijde..(Belt die jongen weer "He SoGood, hebben we volgende week vrijdag iets?")
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb deze vanavond bestelt:
http://elinepellinkhof.blogspot.nl/2012/06/elines-huis-agenda-peek-inside.html
Denk dat ik er helemaal blij van ga worden!
http://elinepellinkhof.blogspot.nl/2012/06/elines-huis-agenda-peek-inside.html
Denk dat ik er helemaal blij van ga worden!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb juist een hele serieuze agenda, dat is goed voor me. Een moleskin 1,5 jaar agenda. Mag alleen niet baten helaas.
Gast- Gast
En dat weet je nu al? O wacht, je hébt 'm al, in gebruik enzo, jaaaaja. Maar 't werkt dus niet?
Blond, cool!!!
Blond, cool!!!
Gast- Gast
Haha, ja, heb hem al een half jaar in gebruik! Maar maak helaas nog steeds dubbele afspraken. Soms maak ik gewoon een afspraak zonder te kijken omdat ik zéker weet dat ik kan. Niet dus.. Wat doet men daar aan? Altijd eerst agenda checken? Hebben jullie die altijd bij je?
Gast- Gast
Mjeh, toch wel. Ik kan Er Niet Tegen als ik iemand iets toezeg wat ik niet zeker weet.
Gast- Gast
Deze had ik al, zit ook al een nieuwe vullig in
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Die is leuk zeg Starla!
Misschien moet ik dan toch maar gewoon zeggen tegen mensen dat ik eerst mijn agenda moet checken voor ik enthousiast ja roep. En de afspraken er ook daadwerkelijk in zetten.
Misschien moet ik dan toch maar gewoon zeggen tegen mensen dat ik eerst mijn agenda moet checken voor ik enthousiast ja roep. En de afspraken er ook daadwerkelijk in zetten.
Gast- Gast
Ja. Check trouwens ff of je de vijfde geen dubbele afspraak heb staan. Dat kun je gewoon niet maken tegenover de mensheid. Met karma en alles.
Gast- Gast
Haha Harrison, ik heb inderdaad bijna altijd mijn agenda bij me ( een ontzettende nerd-agenda heb ik, een week- en dagagenda in één), maar als ik hem niet bij me heb, zeg ik echt geen afspraken toe. Ik kan me veel data wel herinneren, maar soms is een afspraak ook niet handig vanwege een tentamen de volgende dag of ik heb toevallig iemand toegezegd dat ik voor hem zou werken. Bovendien heb ik een treurig en volgepland leven, waardoor die afspraken vaak gaan over dagen die zes weken in de toekomst liggen. Ik ken vrijwel al mijn afspraken wel uit mijn hoofd, maar ik durf zonder agenda geen toezeggingen te doen die zes weken verderop liggen. Dat zorgt er overigens juist ook voor dat er dus ook de tijd is om mijn agenda te controleren.
Zo, wat ontzettend veel woorden om weinig te zeggen. Ik ben niet verbaasd dat ik een grote agenda nodig heb.
Zo, wat ontzettend veel woorden om weinig te zeggen. Ik ben niet verbaasd dat ik een grote agenda nodig heb.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ja precies, dat is dus het probleem. Dan gaat het over 6 weken later en dan denk ik Ohh dan kan ik wel. Het gaat al beter maar alsnog zie ik soms dingen over het hoofd. Dus ik ga voortaan eerst mijn agenda checken!
Gast- Gast
Ik koop voor de kerstdagen nooit een nieuwe agenda. Dit staat namelijk op mijn verlanglijstje voor kerst.
Nu hopen dat ik een agenda krijg, maar is altijd een simpele van de hema, hoef niet zo'n duur ding.
Nu hopen dat ik een agenda krijg, maar is altijd een simpele van de hema, hoef niet zo'n duur ding.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb nog geen nieuwe gekocht, ik doe goede ideeen op hier. Ik vind vooral die van Rood en van Caresses erg mooi.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Ik heb die van Loesje
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik wil er 1 bestellen via internet waarbij je allemaal foto's kan toevoegen. Moet er echt eens mee gaan beginnen want dat is natuurlijk ook niet in 1,2,3 klaar.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dit jaar de agenda van Happinez
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stuiterbal schreef:Dit jaar de agenda van Happinez
Die heb ik vorige week ook gehaald. Ben benieuwd of ik dit jaar mijn agenda wel blijf gebruiken, want ook ik gebruik hem vaak maar half. Niet heel handig met mijn werk in wisselende diensten.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een agenda gehaald bij de Action, was volgens mij nog geen € 1.50. Prima voor mij, dit jaar had ik een Mama-agenda, maar daar deed ik weinig mee.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb al jaren agendas van de hema. Heb dit jaar een kleinere gekocht, want mijn tas wat steeds erg vol met zo'n grote dikke agenda.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Agenda 2013
» welke agenda nemen jullie voor 2012
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» Voor een kindje in 2013!
» welke agenda nemen jullie voor 2012