Forummers door elkaar halen
+15
Caroow
Lady Starstruck
Toet
Zwerver
SDL
Parel
SuperGrover
Snoes
Burn
Lejow
Sterrin_
Bliss
Elliot
Marin
Océane
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Forummers door elkaar halen
Grappig dat zoveel mensen Snoes en mij door elkaar halen. Nu ben ik nog zwanger en is Snoes al bevallen, maar straks hebben we allebei een zoon.. Dat maakt het niet duidelijker
Zelf heb ik het met Stuiterbal/Alex/Zelda, ik weet niet wie wie is en of dit nou 2 of 3 personen zijn
Zelf heb ik het met Stuiterbal/Alex/Zelda, ik weet niet wie wie is en of dit nou 2 of 3 personen zijn
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Ja, Pritt heeft een zoon en dochter. Misschien bedoelt SDL knets ofzo, maar die komt al jaren niet meer hier.
Ja, ik bedoel idd Knets , die 3 haal ik dus door elkaar....
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Caroow schreef:Grappig dat zoveel mensen Snoes en mij door elkaar halen. Nu ben ik nog zwanger en is Snoes al bevallen, maar straks hebben we allebei een zoon.. Dat maakt het niet duidelijker
Het zijn sowieso 3 personen, aangezien je 3 namen noemt
Gast- Gast
Carrie schreef:Caroow schreef:Grappig dat zoveel mensen Snoes en mij door elkaar halen. Nu ben ik nog zwanger en is Snoes al bevallen, maar straks hebben we allebei een zoon.. Dat maakt het niet duidelijker
Het zijn sowieso 3 personen, aangezien je 3 namen noemt
Het kunnen ook 2 zijn waarvan 1 een nieuwe naam heeft, dat bedoel ik.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
Gast- Gast
Lily schreef:het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
Jawel hoor, er is een 'Waar is..' topic.
Gast- Gast
ik haalde PC en carrie nog wel eens door elkaar. Sinds PC zwanger is niet meer.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Jaya schreef:Lily schreef:het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
Jawel hoor, er is een 'Waar is..' topic.
aah oke die had ik nog niet gelezen
Gast- Gast
Huh? Wat een rare reactie dat niemand haar nog gemist heeft.. Hoe kun je dat nu weten?Lily schreef:het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Huh? Wat een rare reactie dat niemand haar nog gemist heeft.. Hoe kun je dat nu weten?Lily schreef:het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
Ja ik vind het ook een beetje gek, het klinkt een beetje verwijtend vind ik.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Inderdaad.. Net alsof mensen haar geen berichtje op facebook ofzo kunnen sturenCaroline schreef:Burn schreef:Huh? Wat een rare reactie dat niemand haar nog gemist heeft.. Hoe kun je dat nu weten?Lily schreef:het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
Burn- Lady Post-a-lot
Als iemand zelf vertrekt zonder reden of zonder afscheid voel ik me ook niet geroepen er een complete rouwceremonie van te maken.Caroline schreef:Burn schreef:Huh? Wat een rare reactie dat niemand haar nog gemist heeft.. Hoe kun je dat nu weten?Lily schreef:het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
Gast- Gast
Dat inderdaad ook niet..Stofzuiger schreef:Als iemand zelf vertrekt zonder reden of zonder afscheid voel ik me ook niet geroepen er een complete rouwceremonie van te maken.Caroline schreef:Burn schreef:Huh? Wat een rare reactie dat niemand haar nog gemist heeft.. Hoe kun je dat nu weten?Lily schreef:het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
Volgens mij kun je het ergens niet goed doen hier.
Melden dat je weg gaat is aandachttrekkerij, maar het niet melden wordt volgens mij ook niet echt gewaardeerd..
Burn- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:Als iemand zelf vertrekt zonder reden of zonder afscheid voel ik me ook niet geroepen er een complete rouwceremonie van te maken.Caroline schreef:Burn schreef:Huh? Wat een rare reactie dat niemand haar nog gemist heeft.. Hoe kun je dat nu weten?Lily schreef:het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
En daarbij is het ook niet echt origineel meer als iedereen binnen no-time weer terug is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Stofzuiger schreef:Als iemand zelf vertrekt zonder reden of zonder afscheid voel ik me ook niet geroepen er een complete rouwceremonie van te maken.Caroline schreef:Burn schreef:Huh? Wat een rare reactie dat niemand haar nog gemist heeft.. Hoe kun je dat nu weten?Lily schreef:het zijn 3 personen want stuiter en zelda ken ik zelda komt echter niet meer op het forum. (maar blijkbaar heeft niemand die nog gemist tot nu toe)
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Burn schreef:Punk'd, guus, harrison..
Haha kan ik me ergens wel indenken,
maar we lijken niet op elkaar en Punk'd en Harrison zijn veel actiever/bekender
Ik heb het met jou Burn en Rush, ik zou mijn god niet weten waarom!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Nee joh! Ik vind jullie alle 3 bekend!Guus schreef:Burn schreef:Punk'd, guus, harrison..
Haha kan ik me ergens wel indenken,
maar we lijken niet op elkaar en Punk'd en Harrison zijn veel actiever/bekender
Ik heb het met jou Burn en Rush, ik zou mijn god niet weten waarom!
Haha! Grappig.. Ik kan ook geen overeenkomst vinden!
Burn- Lady Post-a-lot
ik bedoelde het helemaal niet verwijtend hoor, maar meestal als er een 'bekender' iemand een dag niet gepost heeft wordt de dag erna al gevraagd waar ze is en dat merkte ik nu niet. Maar zoals ik al eerder aangaf ik had het topic niet gezien.
Bovendien acht ik de kans klein dat Zelda terugkomt omdat ze afgelopen weekend aangaf nu echt klaar te zijn met het forum.
Bovendien acht ik de kans klein dat Zelda terugkomt omdat ze afgelopen weekend aangaf nu echt klaar te zijn met het forum.
Gast- Gast
Burn schreef:
Nee joh! Ik vind jullie alle 3 bekend!
De u zit op dezelfde plek en dezelfde grijstint in avatar... Dat was het wel
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Lily schreef:ik bedoelde het helemaal niet verwijtend hoor, maar meestal als er een 'bekender' iemand een dag niet gepost heeft wordt de dag erna al gevraagd waar ze is en dat merkte ik nu niet. Maar zoals ik al eerder aangaf ik had het topic niet gezien.
Oh ja, dan is het inderdaad heel anders. Zelda is de eerste die zegt er écht klaar mee te zijn.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Als je je account verwijderd is de verleiding om mee te posten ook niet zo groot. En al komt ze terug, so what?!
Gast- Gast
June schreef:Lily schreef:ik bedoelde het helemaal niet verwijtend hoor, maar meestal als er een 'bekender' iemand een dag niet gepost heeft wordt de dag erna al gevraagd waar ze is en dat merkte ik nu niet. Maar zoals ik al eerder aangaf ik had het topic niet gezien.
Oh ja, dan is het inderdaad heel anders. Zelda is de eerste die zegt er écht klaar mee te zijn.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Haha! Dat je er toch nog 2 hebt gevonden!Guus schreef:Burn schreef:
Nee joh! Ik vind jullie alle 3 bekend!
De u zit op dezelfde plek en dezelfde grijstint in avatar... Dat was het wel
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Met wie van de forummers...
» Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» verjaardagen forummers
» Leestekens op toetsenbord ineens door elkaar.
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» verjaardagen forummers
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: