Postzegels worden weer duurder!
+23
Takkie
mii_joyce
Suus
Silver
Maple
girli
Flower_L
Willem
Fayebella
luisa
Ella
Steep
Burgemeester Nicky
SarahKey
Creabea_28
Jade
blondje1313
Susan
Travelgurly
kwak
Rush
Elliot
Rose
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Postzegels worden weer duurder!
Dan kun je toch ook gewoon in "hun" topic (zoals mama's winter 2012/2013) posten dat ze ff hier moeten kijken ivm postzegels?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Lily schreef:ja maar helaas lees/hoor ik hier wel vaker dat er gewoon heel veel meiden alleen in die pijler zitten en verder nergens daarom dat ik daar ook een topic opende. Maar ze zijn al samengevoegd.
Ja, maar dat is toch dan jammer maar helaas voor die mensen die niet verder kijken dan de pijler ?
Gast- Gast
Postzegels lijkt mij een algemeen onderwerp. Dus het lijkt mij logisch dat hij hier staat.
En als mensen alleen in 1 pijler komen dan vind ik het hun 'eigen schuld' dat ze dan dit soort topics missen.
En als mensen alleen in 1 pijler komen dan vind ik het hun 'eigen schuld' dat ze dan dit soort topics missen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Pippa schreef:Lily schreef:ja maar helaas lees/hoor ik hier wel vaker dat er gewoon heel veel meiden alleen in die pijler zitten en verder nergens daarom dat ik daar ook een topic opende. Maar ze zijn al samengevoegd.
Ja, maar dat is toch dan jammer maar helaas voor die mensen die niet verder kijken dan de pijler ?
Wederom eens met Pippa. Even hard gezegd: Als zij liever in de zwangerschap & mama pijler blijven hangen in plaats van op het hele forum te kijken is het toch hun eigen probleem dat ze handige tips missen?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Rose schreef:Postzegels lijkt mij een algemeen onderwerp. Dus het lijkt mij logisch dat hij hier staat.
Dit dus!
Elliot- Ratel
Ik had het ook al gelezen dat ze duurder worden en ga er van de week of volgende week nog even wat kopen, zodat ik nog een voorraad heb
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Voor die 40 cent per velletje meer ga ik eerlijk gezegd geen voorraad inslaan, dat scheelt nog niet eens 1 postzegel
Gast- Gast
Pippa schreef:Voor die 40 cent per velletje meer ga ik eerlijk gezegd geen voorraad inslaan, dat scheelt nog niet eens 1 postzegel
Maar als je 200 geboortekaartjes wilt sturen is het nog wel de moeite natuurlijk
Elliot- Ratel
Caroline schreef:Pippa schreef:Voor die 40 cent per velletje meer ga ik eerlijk gezegd geen voorraad inslaan, dat scheelt nog niet eens 1 postzegel
Maar als je 200 geboortekaartjes wilt sturen is het nog wel de moeite natuurlijk
Ja, dan scheelt het 8 euro. Maar nog niet een wereld bedrag eigenlijk Ik gok namelijk zomaar dat alles vanaf januari duurder zal worden, ook de kaarten...
Gast- Gast
Ik verbaasde me al bij het lezen van dit topic, dacht hetzelfde als pippa. Enne zijn er echt mensen die 200 geboortekaartjes sturen? Veel!Pippa schreef:Caroline schreef:Pippa schreef:Voor die 40 cent per velletje meer ga ik eerlijk gezegd geen voorraad inslaan, dat scheelt nog niet eens 1 postzegel
Ja, dan scheelt het 8 euro. Maar nog niet een wereld bedrag eigenlijk Ik gok namelijk zomaar dat alles vanaf januari duurder zal worden, ook de kaarten...
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik dacht het ook hoor. Op m`n werk hebben we nog wel even ingeslagen. €4 op een rol scheelt wel als er zoveel rollen per jaar doorheen gaan. Maar voor thuis? Ik gebruik geloof ik niet eens 1 velletje per jaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het verbaast me trouwens wel, dat ze alweer duurder worden. Volgens mij zijn ze de afgelopen 3 jaar,elk jaar duurder geworden. Want die 0,44 is voor mijn gevoel nog niet zo heel lang geleden. Ik snap ook wel dat de post minder werk heeft door mail ed. maar moet er nu elk jaar verhoogd worden?
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
En op 1 augustus nogmaals een prijsstijging. Ze gaan nu naar 60 cent per stuk. Loont dus wederom de moeite om nu weer in te slaan, aangezien ze nu met die nummers oneindig geldig zijn.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
ik vind het wel idioot worden hoor...die prijzen.
maar even inslaan morgen.
maar even inslaan morgen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Waarvoor eigenlijk? Om de service nog slechter te maken?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
tjee....dan ga je toch geen kaart of iets versturen!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Poe, net nu ik het penpallen weer een beetje op wil pakken. Ik stuur er dan in elk geval niks minder om...
Het zou alleen wel fijn zijn als de post kwam waar hij wezen moest. De bezorging is nog nooit zó beroerd geweest.
Het zou alleen wel fijn zijn als de post kwam waar hij wezen moest. De bezorging is nog nooit zó beroerd geweest.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Hmm ik vond de 0,54 al duurder worden nou dan moet ik nu maar meteen die geboortezegels inslaan. En daar hoef je dan nog niet bij te franken vanaf 1 aug?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Op geboortezegels staat toch ook gewoon een '1' en geen bedrag? Dan hoef je in elk geval niet bij te frankeren. Misschien sla ik ook alvast in, ook al scheelt het maar een paar euro, het zijn toch weer een paar euro En ik vind het sowieso wel lekker om de uitgaven een beetje te spreiden.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Gister ook even 3 velletjes ingeslagen, begin steeds meer met het sturen van kaartjes en vindt het als student wel de moeite waard.. Wel belachelijk, weer een prijsstijging, als ze dan ook betere service zouden hebben...
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Fayebella schreef:Het verbaast me trouwens wel, dat ze alweer duurder worden. Volgens mij zijn ze de afgelopen 3 jaar,elk jaar duurder geworden. Want die 0,44 is voor mijn gevoel nog niet zo heel lang geleden. Ik snap ook wel dat de post minder werk heeft door mail ed. maar moet er nu elk jaar verhoogd worden?
De postzegels waren Januari 2011 verhoogd van 0,44 naar 0,46 cent... Is toch al weer 2 jaar terug
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Belachelijk, zo wordt post versturen wel een steeds duurder geintje. En als de bezorging er nou naar was ... Ik koop ook maar postzegels deze week, scheelt toch weer in de portemonnee.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Goed dat ik dit lees, wist ik helemaal niet! Pfff wel belachelijk duur hoor. Heb ook nog even snel geboortezegels ingeslagen. Of ik ze nou nu, of over 1 of 2 maanden koop. Dan beter nu :-)
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Sturen jullie echt nog zoveel post dan? (oke geboortekaartjes daargelaten) Mijn eerste reactie was echt who cares?? Maar blijkbaar wel dus. Je moet toch bijna een enorme hoeveelheid post sturen wil die prijsstijging iets uitmaken?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Morgen ook nog even inslaan voor het bedrijf;)
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» postzegels hergebruiken
» Waarde nieuwe postzegels
» Hoeveel postzegels op gewone envelop?
» Ik dacht dat het slecht weer zou worden vandaag
» Het moet niet gekker worden! (het weer)
» Waarde nieuwe postzegels
» Hoeveel postzegels op gewone envelop?
» Ik dacht dat het slecht weer zou worden vandaag
» Het moet niet gekker worden! (het weer)
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: