Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Postzegels worden weer duurder!

+23
Takkie
mii_joyce
Suus
Silver
Maple
girli
Flower_L
Willem
Fayebella
luisa
Ella
Steep
Burgemeester Nicky
SarahKey
Creabea_28
Jade
blondje1313
Susan
Travelgurly
kwak
Rush
Elliot
Rose
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Postzegels worden weer duurder! - Pagina 2 Empty Re: Postzegels worden weer duurder!

Bericht  Steep wo 19 dec 2012 - 1:13

Dan kun je toch ook gewoon in "hun" topic (zoals mama's winter 2012/2013) posten dat ze ff hier moeten kijken ivm postzegels?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Postzegels worden weer duurder! - Pagina 2 Empty Re: Postzegels worden weer duurder!

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 1:13

Lily schreef:ja maar helaas lees/hoor ik hier wel vaker dat er gewoon heel veel meiden alleen in die pijler zitten en verder nergens daarom dat ik daar ook een topic opende. Maar ze zijn al samengevoegd.

Ja, maar dat is toch dan jammer maar helaas voor die mensen die niet verder kijken dan de pijler ?

Gast
Gast

Bericht  Rose wo 19 dec 2012 - 1:15

Postzegels lijkt mij een algemeen onderwerp. Dus het lijkt mij logisch dat hij hier staat.
En als mensen alleen in 1 pijler komen dan vind ik het hun 'eigen schuld' dat ze dan dit soort topics missen.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Elliot wo 19 dec 2012 - 1:33

Pippa schreef:
Lily schreef:ja maar helaas lees/hoor ik hier wel vaker dat er gewoon heel veel meiden alleen in die pijler zitten en verder nergens daarom dat ik daar ook een topic opende. Maar ze zijn al samengevoegd.

Ja, maar dat is toch dan jammer maar helaas voor die mensen die niet verder kijken dan de pijler ?

Wederom eens met Pippa. Even hard gezegd: Als zij liever in de zwangerschap & mama pijler blijven hangen in plaats van op het hele forum te kijken is het toch hun eigen probleem dat ze handige tips missen?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Elliot wo 19 dec 2012 - 1:33

Rose schreef:Postzegels lijkt mij een algemeen onderwerp. Dus het lijkt mij logisch dat hij hier staat.
En als mensen alleen in 1 pijler komen dan vind ik het hun 'eigen schuld' dat ze dan dit soort topics missen.

Dit dus!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Ella wo 19 dec 2012 - 2:21

Ik had het ook al gelezen dat ze duurder worden en ga er van de week of volgende week nog even wat kopen, zodat ik nog een voorraad heb
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 2:56

Voor die 40 cent per velletje meer ga ik eerlijk gezegd geen voorraad inslaan, dat scheelt nog niet eens 1 postzegel Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Elliot wo 19 dec 2012 - 3:02

Pippa schreef:Voor die 40 cent per velletje meer ga ik eerlijk gezegd geen voorraad inslaan, dat scheelt nog niet eens 1 postzegel Rolling Eyes

Maar als je 200 geboortekaartjes wilt sturen is het nog wel de moeite natuurlijk Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 3:04

Caroline schreef:
Pippa schreef:Voor die 40 cent per velletje meer ga ik eerlijk gezegd geen voorraad inslaan, dat scheelt nog niet eens 1 postzegel Rolling Eyes

Maar als je 200 geboortekaartjes wilt sturen is het nog wel de moeite natuurlijk Wink

Ja, dan scheelt het 8 euro. Maar nog niet een wereld bedrag eigenlijk Laughing Ik gok namelijk zomaar dat alles vanaf januari duurder zal worden, ook de kaarten...

Gast
Gast

Bericht  luisa wo 19 dec 2012 - 4:33

Pippa schreef:
Caroline schreef:

Ja, dan scheelt het 8 euro. Maar nog niet een wereld bedrag eigenlijk Laughing Ik gok namelijk zomaar dat alles vanaf januari duurder zal worden, ook de kaarten...
Ik verbaasde me al bij het lezen van dit topic, dacht hetzelfde als pippa. Enne zijn er echt mensen die 200 geboortekaartjes sturen? Veel!
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Rush wo 19 dec 2012 - 4:40

Ik dacht het ook hoor. Op m`n werk hebben we nog wel even ingeslagen. €4 op een rol scheelt wel als er zoveel rollen per jaar doorheen gaan. Maar voor thuis? Ik gebruik geloof ik niet eens 1 velletje per jaar. Postzegels worden weer duurder! - Pagina 2 253468018
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Fayebella wo 19 dec 2012 - 6:09

Het verbaast me trouwens wel, dat ze alweer duurder worden. Volgens mij zijn ze de afgelopen 3 jaar,elk jaar duurder geworden. Want die 0,44 is voor mijn gevoel nog niet zo heel lang geleden. Ik snap ook wel dat de post minder werk heeft door mail ed. maar moet er nu elk jaar verhoogd worden?
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Willem vr 26 jul 2013 - 5:30

En op 1 augustus nogmaals een prijsstijging. Ze gaan nu naar 60 cent per stuk. Loont dus wederom de moeite om nu weer in te slaan, aangezien ze nu met die nummers oneindig geldig zijn.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Flower_L vr 26 jul 2013 - 6:59

ik vind het wel idioot worden hoor...die prijzen.
maar even inslaan morgen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  girli vr 26 jul 2013 - 7:04

Waarvoor eigenlijk? Om de service nog slechter te maken?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  kwak vr 26 jul 2013 - 19:53

tjee....dan ga je toch geen kaart of iets versturen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 19:55

Poe, net nu ik het penpallen weer een beetje op wil pakken. Ik stuur er dan in elk geval niks minder om...

Het zou alleen wel fijn zijn als de post kwam waar hij wezen moest. De bezorging is nog nooit zó beroerd geweest.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Silver vr 26 jul 2013 - 20:08

Hmm ik vond de 0,54 al duurder worden nou dan moet ik nu maar meteen die geboortezegels inslaan. En daar hoef je dan nog niet bij te franken vanaf 1 aug?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Suus vr 26 jul 2013 - 20:23

Op geboortezegels staat toch ook gewoon een '1' en geen bedrag? Dan hoef je in elk geval niet bij te frankeren. Misschien sla ik ook alvast in, ook al scheelt het maar een paar euro, het zijn toch weer een paar euro smile  En ik vind het sowieso wel lekker om de uitgaven een beetje te spreiden.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mii_joyce za 27 jul 2013 - 7:22

Gister ook even 3 velletjes ingeslagen, begin steeds meer met het sturen van kaartjes en vindt het als student wel de moeite waard.. Wel belachelijk, weer een prijsstijging, als ze dan ook betere service zouden hebben...
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  mii_joyce za 27 jul 2013 - 7:23

Fayebella schreef:Het verbaast me trouwens wel, dat ze alweer duurder worden. Volgens mij zijn ze de afgelopen 3 jaar,elk jaar duurder geworden. Want die 0,44 is voor mijn gevoel nog niet zo heel lang geleden. Ik snap ook wel dat de post minder werk heeft door mail ed. maar moet er nu elk jaar verhoogd worden?

De postzegels waren Januari 2011 verhoogd van 0,44 naar 0,46 cent... Is toch al weer 2 jaar terug :O
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Takkie zo 28 jul 2013 - 22:00

Belachelijk, zo wordt post versturen wel een steeds duurder geintje. En als de bezorging er nou naar was ... Ik koop ook maar postzegels deze week, scheelt toch weer in de portemonnee.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Tummy zo 28 jul 2013 - 23:46

Goed dat ik dit lees, wist ik helemaal niet! Pfff wel belachelijk duur hoor. Heb ook nog even snel geboortezegels ingeslagen. Of ik ze nou nu, of over 1 of 2 maanden koop. Dan beter nu :-)
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Lavendel zo 28 jul 2013 - 23:58

Sturen jullie echt nog zoveel post dan? (oke geboortekaartjes daargelaten) Mijn eerste reactie was echt who cares?? Maar blijkbaar wel dus. Je moet toch bijna een enorme hoeveelheid post sturen wil die prijsstijging iets uitmaken?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  xxjojootjexx ma 29 jul 2013 - 0:01

Morgen ook nog even inslaan voor het bedrijf;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: