Kinderverjaardag, wie uit te nodigen?
+2
kwak
Lejow
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kinderverjaardag, wie uit te nodigen?
Ik ben nu langzaam bezig met het opzetten van een lijstje van de mensen die ik wil uitnodigen voor B's verjaardag.
Maar.. wie nodig ik in hemelsnaam uit?
Voor mijn eigen verjaardag nodig ik onze 'gezinnen', ooms en tantes, wat nichtjes en vriendinnen uit, maar.. doe je dat voor de verjaardag van je kind ook?
Maar.. wie nodig ik in hemelsnaam uit?
Voor mijn eigen verjaardag nodig ik onze 'gezinnen', ooms en tantes, wat nichtjes en vriendinnen uit, maar.. doe je dat voor de verjaardag van je kind ook?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kinderverjaardag, wie uit te nodigen?
ik nodig op D. haar verjaardag onze ouders en broers en zussen + kids uit.
onze goede vrienden, zijn er totaal 5 en 2 vriendinnnen met kids, de vriendjes van D. en nog 2 andere vriendjes met ouders van D.
o, ja en haar gastouder is afgelopen jaar ook geweest.
onze goede vrienden, zijn er totaal 5 en 2 vriendinnnen met kids, de vriendjes van D. en nog 2 andere vriendjes met ouders van D.
o, ja en haar gastouder is afgelopen jaar ook geweest.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik nodig meestal alleen mijn ouders, zus en aanhang en de vrienden/ familie die mijn kinderen redelijk vaak zien uit. Anders wordt het veel te druk.
Gast- Gast
Ik nodig voor de verjaardag van A. zo ongeveer dezelfde mensen uit als voor mijn eigen verjaardag (behalve de familie van mijn ex dan, die mogen met mijn verjaardag thuisblijven ).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik nodig voor de verjaardag van A. zo ongeveer dezelfde mensen uit als voor mijn eigen verjaardag (behalve de familie van mijn ex dan, die mogen met mijn verjaardag thuisblijven ).
Nou ja, dat zat ik dus ook te denken.
En daarbij hebben we ook zoveel steun van iedereen gekregen, dat ik ze graag mee wil laten vieren met haar eerste verjaardag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij hebben bij min zoon eigenlijk bijna dezelfde mensen uitgenodigd als bij onze eigen verjaardagen. Alleen 2 ooms en tantes van mij niet. Verder wel gewoon familie, vrienden en buren.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
wij hebben onze ouders, broer/zus met partner, 2 overgrootoma's, zijn peetouders (3 mensen) en 1 bevriend stel met hun kindje op zijn eerste verjaardag gehad, het was veel te druk voor hem, hij kan niet zo goed tegen drukte.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hadden het in twee groepen verdeeld, in de ochtend opa en oma en mijn oom en tante, de buren en gewoon wat mensen die ik al heel lang ken en ook altijd op mijn verjaardag komen. In de middag hadden we vrienden van ons uitgenodigd, wel de mensen die ook interesse in de meiden hebben getoont heb ook een boel mannelijke vrienden hartstikke leuk met feestjes maar zij tonen niet veel interesse in de meiden dus heb ik ze ook verder niet uitgenodigd op de verjaardag.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: