Kinderverjaardag
+9
SarahKey
PiP
Star007
Susan
Happydobby
*Lookie*
Tania
loesje
peach
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kinderverjaardag
Hoeveel geef jij ongeveer uit voor een cadeautje?
Wij hebben bijna elke maand wel een Kinderverjaardag en vind rond de acht a tien euro toch wel genoeg. Of we doen samen zodat we wat duurders kunnen halen. Voor me nichtjes en neefjes vaak wel wat meer.
Wij hebben bijna elke maand wel een Kinderverjaardag en vind rond de acht a tien euro toch wel genoeg. Of we doen samen zodat we wat duurders kunnen halen. Voor me nichtjes en neefjes vaak wel wat meer.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Kinderverjaardag
Het ligt er maar net aan wat het kindje heeft gevraagd of mij leuk lijkt voor het kind. Ook ligt aan mijn budget en inkomsten van die maand. Maar ik denk gemiddeld tussen de 10 en 15 euro.
Gast- Gast
voor een vriendje of buurkindje vind ik 5 a 8 euro wel genoeg hoor.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Voor klasgenootjes ga ik tussen de 5 en 7 euro zitten. Duurder vind ik echt te gek (in twee weken tijd nu weer 3 feestjes).
Voor neefjes en nichtjes zo rond de 15-20 euro, maar daar zal ik ook naar moeten kijken, want het worden er steeds meer
Voor neefjes en nichtjes zo rond de 15-20 euro, maar daar zal ik ook naar moeten kijken, want het worden er steeds meer
Gast- Gast
Voor klasgenootjes rond de 5 euro.
Voor neefjes en nichtjes 10 euro. Vaak doen we dan met meer een groter kado.
Voor neefjes en nichtjes 10 euro. Vaak doen we dan met meer een groter kado.
Gast- Gast
Meestal geven we 10-15 euro uit. Als ze straks naar school gaan kan ik me wel voorstellen dat het wat minder wordt als ze zoveel feestjes hebben.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Voor kinderen van vrienden rond de 8-10 euro. Voor neefjes en nichtjes (kinderen van zus, zijn er nog niet maar mochten die er komen) zou ik wel een iets groter bedrag doen, misschien 15-20 euro.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn tip, koop speelgoed bij de kruitvat!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb niet echt een vast bedrag in mijn hoofd, meestal is het zo'n 15-20 euro. Als ik een bepaald heel leuk cadeau in mijn hoofd heb is het wel eens wat meer. Ik kan me wel voorstellen dat als mijn kinderen later naar partijtjes gaan, het bedrag misschien wat lager wordt omdat je dan veel vaker iets moet kopen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bij de action kun je zoveel leuks kopen voor weinig geld.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Meestal 10 tot 15 euro
Verjaardagfeestjes van vriendjes/vriendinnetjes hebben we nog niet, maar denk dat voor 7,50.
Verjaardagfeestjes van vriendjes/vriendinnetjes hebben we nog niet, maar denk dat voor 7,50.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben met al onze vrienden en hun kids een bedrag van 10 euro p.p. afgesproken, dat vind ik voldoende.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wat ik me net bedenk: wij hebben straks drie kids, en mijn zusje 1. Dus zijn wij straks zeg maar een tientje kwijt, en zij dus 30 euro. Hoe doen jullie dat? Ik voel me eigenlijk wel even wat schuldig....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Wat ik me net bedenk: wij hebben straks drie kids, en mijn zusje 1. Dus zijn wij straks zeg maar een tientje kwijt, en zij dus 30 euro. Hoe doen jullie dat? Ik voel me eigenlijk wel even wat schuldig....
Ik zou me daar echt niet druk om maken. Dat is nou eenmaal zo, ik zou daar niet eens over nadenken als ik je zus was.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
het ligt er aan wie het is, als het kindje van familie of goede vrienden is geef ik wat meer uit als een ander willekeurig "vriendje" van D.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Tania schreef:Darius schreef:Wat ik me net bedenk: wij hebben straks drie kids, en mijn zusje 1. Dus zijn wij straks zeg maar een tientje kwijt, en zij dus 30 euro. Hoe doen jullie dat? Ik voel me eigenlijk wel even wat schuldig....
Ik zou me daar echt niet druk om maken. Dat is nou eenmaal zo, ik zou daar niet eens over nadenken als ik je zus was.
Ik zou het juist met haar bespreken hoe zij hier tegenaan kijkt. Het is niet alleen verjaardag maar misschien ook nog Sinterklaas of kerst wat jullie gezamenlijk vieren en dan kan het voor haar toch wel oplopen in de kosten.
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Tania schreef:Darius schreef:Wat ik me net bedenk: wij hebben straks drie kids, en mijn zusje 1. Dus zijn wij straks zeg maar een tientje kwijt, en zij dus 30 euro. Hoe doen jullie dat? Ik voel me eigenlijk wel even wat schuldig....
Ik zou het juist met haar bespreken hoe zij hier tegenaan kijkt. Het is niet alleen verjaardag maar misschien ook nog Sinterklaas of kerst wat jullie gezamenlijk vieren en dan kan het voor haar toch wel oplopen in de kosten.
Je kunt ook afspreken dat met Sinterklaas iedereen de cadeaus voor zijn of haar eigen kind koopt, dan blijft het eerlijk. Over die verjaardagen zou ik me ook niet al te druk maken, dat is inderdaad nou eenmaal zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb een voorraad cadeautjes van rond de 10 euro, variërend van kleine legodingetjes tot hello Kitty troepjes, zodat ik altijd wel wat heb
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: