Welke iPad 4?
+4
Susan
Barbabella
Marin
Linda
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke iPad 4?
Ik heb besloten dat we een iPad 4 gaan kopen. Maar de vraag is welke, hoeveel GB en alleen met wifi of ook met g3/g4?
Welke hebben jullie en waarom heb je daarvoor gekozen?
Zelf zit ik te denken aan die met 32 GB en alleen wifi. 16 GB is denk ik te weinig en g3 ga ik denk ik toch niet gebruiken. Moeilijke keus!
Welke hebben jullie en waarom heb je daarvoor gekozen?
Zelf zit ik te denken aan die met 32 GB en alleen wifi. 16 GB is denk ik te weinig en g3 ga ik denk ik toch niet gebruiken. Moeilijke keus!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Welke iPad 4?
Ik heb de iPad mini, maar heb gekozen voor de 32 GB versie met alleen wifi. Op veel plekken zit tegenwoordig wifi (trein, ziekenhuis, cafeetjes en restaurants en natuurlijk bij mensen thuis), dus echt veel 3G verwacht ik niet te gebruiken dus heb ik dat niet gekozen. De 32 GB heb ik gekozen omdat ik vrij veel foto's er op wil zetten. Zware apps zal ik verder niet echt downloaden. Bij veel spelletjes enzo, heb je ook weer meer ruimte nodig, maar dat doe ik toch niet. Oh en ik heb de zwarte omdat ik dat mooier vond
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben sinds gister de trotse eigenaar van de 16 gb met 3G Ik had al een data Abbo dus nu kan mijn simkaart er gewoon in.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben er eentje met 16 GB met alleen WiFi gekocht, maar die iPad is van Ezra, hij gebruikt 'm voornamelijk op school en er staan dus alleen apps voor hem op, die nemen niet zoveel ruimte in. Onze gezamenlijke iPad (3) is ook 16 GB met alleen WiFi en daar staan denk ik wel drie of vier keer zoveel apps op en dat gaat ook prima. Ik kan me voorstellen dat je meer GB wil als je er films of (veel) foto's op wil zetten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een Ipad met 32 GB en wifi. Ik heb ook voor 32 GB gekozen omdat ik er dan ook series op kwijt kan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb ook een ipad met alleen wifi. Van mijn telefoon (een htc) kan ik een wifihotspot maken en dat signaal kan de ipad weer ontvangen. Dus als ik bijvoorbeeld bij mijn oma ben, zet ik mijn telefoon op die wifihotspot en kan ik bijvoorbeeld foto's van facebook laten zien via mijn 3g van mijn telefoon. Ik heb eeb abo met 1gb internet dus ik ga er nooit overheen. Maar als je dit vaak doet moet je oppassen dat je niet te snel buiten je bundel gaat.
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
Wow vet goede tip!zwaai zwaai schreef:Ik heb ook een ipad met alleen wifi. Van mijn telefoon (een htc) kan ik een wifihotspot maken en dat signaal kan de ipad weer ontvangen. Dus als ik bijvoorbeeld bij mijn oma ben, zet ik mijn telefoon op die wifihotspot en kan ik bijvoorbeeld foto's van facebook laten zien via mijn 3g van mijn telefoon. Ik heb eeb abo met 1gb internet dus ik ga er nooit overheen. Maar als je dit vaak doet moet je oppassen dat je niet te snel buiten je bundel gaat.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Wow vet goede tip!zwaai zwaai schreef:Ik heb ook een ipad met alleen wifi. Van mijn telefoon (een htc) kan ik een wifihotspot maken en dat signaal kan de ipad weer ontvangen. Dus als ik bijvoorbeeld bij mijn oma ben, zet ik mijn telefoon op die wifihotspot en kan ik bijvoorbeeld foto's van facebook laten zien via mijn 3g van mijn telefoon. Ik heb eeb abo met 1gb internet dus ik ga er nooit overheen. Maar als je dit vaak doet moet je oppassen dat je niet te snel buiten je bundel gaat.
Wij hebben ook allebei een HTC en we kunnen inderdaad ook allebei een WiFi hotspot maken. We doen het niet zo vaak, maar het is soms wel handig in de auto of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
Met iPhone kan dat ook, heb 't alleen nog nooit geprobeerd
Marin- Lady Post-a-lot
Wij doen dat dus ook wel eens voor Ezra, hij snapt niet waarom hij thuis en in het vakantiehuisje wel YouTube kan kijken op zijn iPod Touch en in de auto niet (op de iPad mag hij geen YouTube kijken, die heeft hij echt om van te leren).
Susan- Lady Post-a-lot
Dat moet ik ook nog een keer gaan uitvissen, hoe dat moet
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Bedankt voor jullie reacties! Die hotspot is ook goed idee!
De zwarte 32 GB met alleen wifi gaat het worden. Ik ga ook nog heel even naar de mini kijken, maar ik denk dat het de gewone gaat worden.
De zwarte 32 GB met alleen wifi gaat het worden. Ik ga ook nog heel even naar de mini kijken, maar ik denk dat het de gewone gaat worden.
Linda- Ratel
Welke hoes hebben jullie gekocht? Ik zoek iets stevigs, aangezien dochter er ook mee gaat spelen.
Linda- Ratel
Ik heb een iPad(2) met 64 gb, destijds gekocht voor school zodat ik er veel op kon zetten. Nu is nog meer dan de helft van de ruimte leeg haha.
Ik heb een hoes van de Appie van 15€, werkt perfect.
Ik denk dat je van elke mobiele telefoon met internet een hotspot kunt maken, ik kan het met mijn Samsung Galaxy Ace en ik kan ook internetten op mn iPad via mn vriend zn iPhone 4s.
Ik heb een hoes van de Appie van 15€, werkt perfect.
Ik denk dat je van elke mobiele telefoon met internet een hotspot kunt maken, ik kan het met mijn Samsung Galaxy Ace en ik kan ook internetten op mn iPad via mn vriend zn iPhone 4s.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wil de Smart Cover nog kopen, die lijkt me het prettigst voor binnenshuis gebruik. Voor buiten de deur heb ik een hoes via Etsy laten maken van stof, waar ook een notitieboekje en pen in kan in een apart vakje. Heel handig.
Marin- Lady Post-a-lot
Linda schreef:Welke hoes hebben jullie gekocht? Ik zoek iets stevigs, aangezien dochter er ook mee gaat spelen.
Wij hebben:
en
Susan- Lady Post-a-lot
Die laatste is leuk zeg!
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, die is ook lekker plat, alleen is het scherm daarin niet beschermd, in die bovenste wel. Die bovenste is lelijk, maar effectief, die neemt alleen wel erg veel plek in zijn schooltas in. Dus die is voor de iPad thuis.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja best lastig nog om een hoes te vinden die aan alle eisen voldoet. Daarom heb ik er ook twee (of nou ja, eentje al gekocht, de ander wil ik nog), eentje voor thuis en eentje voor onderweg.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind die hoezen van Otterbox ook mooi, die zijn niet zo enorm en ze schijnen wel heel stevig te zijn, alleen zijn ze niet zo makkelijk te krijgen in Nederland. Ik zag dat ze ook al een hoes hadden voor de iPad Mini, maar die is helemaal lastig te krijgen. Dat is ook de reden dat we voor hem niet voor een iPad Mini hebben gekozen, omdat er niet een hoes voor is die stevig genoeg is.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan, past die van Fischer price in de iPad 4. Ik zie op wehkamp staan dat tie voor de 1 en 2 is.
Linda- Ratel
Wij hebben de iPad 3 er nu in, maar ik kan zo wel even kijken of de iPad 4 er ook in kan.
Susan- Lady Post-a-lot
Als je wilt, heel graag!
Linda- Ratel
Ja, dat past ook.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb ook een smartcover. Erg handig, de ipad gaat uit als ik hem dichtklap. Maar ik heb ook de ipadpillow ook erg handig. Het is gewoon een soort zitzak waar hij in vastgezet kan worden. En er zitten ook 2 opbegvakken in waar de ipad ook in kan en je hem dus als tas kan gebruiken. Het is wel een groot gevaarte maar je went er snel aan. Je zet hem gewoon op schoot en je hoeft hem niet vast te houden. Erg makkelijk voor op de bank.
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke apps voor IPad zijn leuk?
» Welke case/sleeve heb jij voor je ipad mini?
» iPad of iPad mini?
» iPad / iPad mini
» Welke apps voor IPad zijn leuk?
» Welke case/sleeve heb jij voor je ipad mini?
» iPad of iPad mini?
» iPad / iPad mini
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: