Logés
+28
Lilou
Rouxxxe
Green_Pepper
Twellie
Zonnetje
Charles
Blond
Sterrin_
kajaka88
Kreeftje
Inge
Jade
Susan
Floor
Rush
Sam
Caresses
minoessepoes
Mizz_S
Atelier Madame
Parisienne
Vino
Xanna
Winegum
Pussycat
Toet
rianne287
Marin
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Logés
Haha tja in Amerika is dat bijvoorbeeld heel gewoon en als ik bij m'n oom en tante ga logeren, hebben die ook altijd een badkamer voor me gereed..die zit namelijk gewoon op zolder en daar is de logeerkamer ook. Heb je zo je eigen appartementje daar. Ideaal vind ik dat.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben al blij dat ik voor alle kinderen een slaapplek heb.
Maar af en toe slaapt mijn schoonzusje hier, die slaapt dan bij de oudste 2 op kamer op een stretch(?)bed. Gaat prima, de kinderen worden daar niet wakker van. Maken eerder haar wakker, haha! Ik heb dan wel beddegoed enz. voor haar.
Maar af en toe slaapt mijn schoonzusje hier, die slaapt dan bij de oudste 2 op kamer op een stretch(?)bed. Gaat prima, de kinderen worden daar niet wakker van. Maken eerder haar wakker, haha! Ik heb dan wel beddegoed enz. voor haar.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb maar 1 slaapkamer, dus als ik loge's krijg, dan moeten ze in de woonkamer slapen. Op hun eigen matje of luchtbed, want die heb ik ook niet. En ik heb ook geen extra beddengoed (ja hoeslakens maar alleen 180x200). Als 1 iemand blijft slapen, dan mag hij/zij bij mij in bed. Oh en een extra badkamer heb ik dus al helemaal niet
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
We hebben een extra kamer maar daar slaapt eigenlijk nooit iemand. Meestal leg ik het bed in de woonkamer. We hebben een 2persoonsluchtbed en een slaapbank, dus dat kan allebei. Laatst heeft punk'd bij ons op de kamer geslapen haha, veel gezelliger. En als mijn vriend er niet is mogen mijn vriendinnen gewoon bij me in bed. Tijdje geleden bleven er 3 vriendinnen slapen, dan leg ik het luchtbed op mijn slaapkamer en liggen we gezellig met zijn vieren in één kamer.
Ik heb één extra tweepersoonsdekbed en 3 extra eenpersoonsdekbedden en ook genoeg beddengoed dus wat dat betreft komt niemand iets te kort.
Ik heb één extra tweepersoonsdekbed en 3 extra eenpersoonsdekbedden en ook genoeg beddengoed dus wat dat betreft komt niemand iets te kort.
Gast- Gast
Wij hebben een grote zolder met daar een hoekje voor logés met een altijd opgemaakt logeerbed (staat gezellig en soms ga ik er zitten met een boek of mijn laptop, is een fijn plekje), een nachtkastje met een lampje en een kastje.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Wij hebben nog geen logeerbed, maar gaan in de kerstvakantie de logeerkamer inrichten. We gaan mijn oude eenpersoonsbed daar neerzetten en zorgen ook dat het altijd opgemaakt is. Er staan ook een paar boekenkasten op die kamer en ik ga lekker wat kussens op het bed leggen, zodat het ook een beetje als bank gebruikt kan worden.
Verder hebben we nog een luchtbed, slaapzak en een extra hoofdkussen.
Er slapen af en toe mensen bij ons, bijvoorbeeld mijn broertje, een vriend van mijn vriend die 2 uur van ons vandaan woont of een vriendin van mij na het stappen.
Verder hebben we nog een luchtbed, slaapzak en een extra hoofdkussen.
Er slapen af en toe mensen bij ons, bijvoorbeeld mijn broertje, een vriend van mijn vriend die 2 uur van ons vandaan woont of een vriendin van mij na het stappen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klinkt echt heel gezellig Roisin! Ik wil ook graag jouw werkzolder zien als ik daar ben.
Marin- Lady Post-a-lot
Er is maar een vriendin die wel eens bij ons logeert, ze slaapt dan op de kamer van onze dochter of op de zolder. We hebben geen vaste logeerkamer, we hebben weinig plek in huis.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb twee 2-persoonsluchtbedden een een bank waar de rugkussens af kunnen, dus 5 slaapplekken! Oja, ook nog een plek bij mij in bed. Ik heb genoeg beddengoed voor al deze slaapplekken, dus ik kan 6 personen herbergen. Het komt bij mij best vaak voor dat er vriendinnen of vrienden komen logeren, super gezellig!
Ik heb niet een extra badkamer, ik ben al lang blij dat ik er 1 voor mijzelf heb!
Ik heb niet een extra badkamer, ik ben al lang blij dat ik er 1 voor mijzelf heb!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Harrison schreef:We hebben een extra kamer maar daar slaapt eigenlijk nooit iemand. Meestal leg ik het bed in de woonkamer. We hebben een 2persoonsluchtbed en een slaapbank, dus dat kan allebei. Laatst heeft punk'd bij ons op de kamer geslapen haha, veel gezelliger. En als mijn vriend er niet is mogen mijn vriendinnen gewoon bij me in bed. Tijdje geleden bleven er 3 vriendinnen slapen, dan leg ik het luchtbed op mijn slaapkamer en liggen we gezellig met zijn vieren in één kamer.
haha jeeuh!! Behalve die schreeuwerds onder het raam. Welkom in Amsterdam
Gast- Gast
Wij hebben een twee persoons luchtbed, en als er iemand blijft slapen, leggen we dat in de woonkamer. Nu hebben we niet zo heel vaak loges, paar keer per jaar misschien.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben best regelmatig logees; de ouders van mijn vriend of mijn zusjes (meestal 3 tegelijk).
We hebben hetzelfde tweepersoons luchtbed als enkele anderen hier, ideaal omdat het hoog is en binnen enkele minuten staat. Ook mijn schoonouders slapen er prima op. We hebben genoeg ruimte, maar het meest op zolder (gebruiken we nauwelijks) dus daar slapen logees altijd. Mijn zusjes vinden dat gaaf, allemaal naast elkaar slapen en ze gebruiken het tevens als speelruimte. TV, dvd-speler, knuffels, spelletjes, knutselspullen, radio en kinderboeken, alles ligt daar. Ideaal. Geen aparte badkamer trouwens, maar is ook onnodig. Ik leg wel altijd handdoeken ed klaar voor logees op hun bed.
We hebben hetzelfde tweepersoons luchtbed als enkele anderen hier, ideaal omdat het hoog is en binnen enkele minuten staat. Ook mijn schoonouders slapen er prima op. We hebben genoeg ruimte, maar het meest op zolder (gebruiken we nauwelijks) dus daar slapen logees altijd. Mijn zusjes vinden dat gaaf, allemaal naast elkaar slapen en ze gebruiken het tevens als speelruimte. TV, dvd-speler, knuffels, spelletjes, knutselspullen, radio en kinderboeken, alles ligt daar. Ideaal. Geen aparte badkamer trouwens, maar is ook onnodig. Ik leg wel altijd handdoeken ed klaar voor logees op hun bed.
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Onze zolderkamer is een gastenkamer, heeft verder ook geen andere functie. Er staat een slaapbank voor 2 personen en daar slapen regelmatig vrienden. Als mijn zusje komt logeren dan slaapt zij meestal beneden op de bank, dan kan ze lekker tv kijken en drinken pakken.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Onze werkkamer staat al vol met bureau en een kast enzo, dus meestal logeren de logees op zolder. Ik heb een uitklapbed en vrienden nemen vaak zo'n opblaasbed mee. Al het beddengoed heb ik. Wel wil ik nog een keer een slaapbank kopen voor op zolder.
En vriendinnen mogen gezellig bij ons in bed. Dan ga ik gewoon in het midden liggen. Het wordt dan alleen een beetje krap als mijn zoon er 's nachts bijkomt..met z'n vieren op 1.80:)
En vriendinnen mogen gezellig bij ons in bed. Dan ga ik gewoon in het midden liggen. Het wordt dan alleen een beetje krap als mijn zoon er 's nachts bijkomt..met z'n vieren op 1.80:)
Gast- Gast
Wij hebben een logeerkamer daarin staat een tweepersoonsbed.
Beddengoed etc hebben wij standaard hier, alleen vragen we vaak of diegene die komt logeren eigen kussen meeneemt, wij hebben er wel twee maar erg dun en aangezien niet iedereen daarop kan slapen.
Vaak blijft of mijn tante, een vriendin of familieleden slapen.
Dit jaar zijn al mijn vriendinnen blijven slapen nadat we onze eerste vriendinnendag hebben gehad.
We sliepen toen met ons 5-en op zolder .
Beddengoed etc hebben wij standaard hier, alleen vragen we vaak of diegene die komt logeren eigen kussen meeneemt, wij hebben er wel twee maar erg dun en aangezien niet iedereen daarop kan slapen.
Vaak blijft of mijn tante, een vriendin of familieleden slapen.
Dit jaar zijn al mijn vriendinnen blijven slapen nadat we onze eerste vriendinnendag hebben gehad.
We sliepen toen met ons 5-en op zolder .
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Voorheen hadden wij er een aparte kamer voor, er bleef alleen bijna niemand slapen dus dat hebben we niet meer. Als er nu iemand blijft slapen leg ik ergens wel wat neer
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Elodie schreef:Onze werkkamer staat al vol met bureau en een kast enzo, dus meestal logeren de logees op zolder. Ik heb een uitklapbed en vrienden nemen vaak zo'n opblaasbed mee. Al het beddengoed heb ik. Wel wil ik nog een keer een slaapbank kopen voor op zolder.
Klinkt gezellig! Wanneer mag ik komen slapen?
Gast- Gast
Haha is ook gezellig! We drinken of blowen dan wel vaak eerst, dan lig je comfortabeler (haha, net of dat de enige reden is). Als je dat aandurft?Pippa schreef:Elodie schreef:Onze werkkamer staat al vol met bureau en een kast enzo, dus meestal logeren de logees op zolder. Ik heb een uitklapbed en vrienden nemen vaak zo'n opblaasbed mee. Al het beddengoed heb ik. Wel wil ik nog een keer een slaapbank kopen voor op zolder.
Klinkt gezellig! Wanneer mag ik komen slapen?
Gast- Gast
O dan ga ik wel vast liggen, en slaap ik al zo diep dat ik geen last van jullie heb! Maar dan wil ik wel in het midden
Gast- Gast
Hahaha lijkt me echt wat voor Pippa
Ik heb een logeermatras met hoeslaken en slaapzak. Af en toe blijft er eens een vriendin slapen of mn moeder. Ze liggen dan meestal op de logeermatras in de woonkamer of op de matras bij mij in de slaapkamer. Heb ook wel eens twee vriendinnen te logeren, dan gaat er één bij mij in bed, maar liever niet (want dan slaap ik erg slecht).
Ik denk niet dat veel mensen een badkamer hebben voor logés, vind dat ook vrij abnormaal eigenlijk.
Ik heb een logeermatras met hoeslaken en slaapzak. Af en toe blijft er eens een vriendin slapen of mn moeder. Ze liggen dan meestal op de logeermatras in de woonkamer of op de matras bij mij in de slaapkamer. Heb ook wel eens twee vriendinnen te logeren, dan gaat er één bij mij in bed, maar liever niet (want dan slaap ik erg slecht).
Ik denk niet dat veel mensen een badkamer hebben voor logés, vind dat ook vrij abnormaal eigenlijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha wil jij tussen mij en M in liggen?!Pippa schreef:O dan ga ik wel vast liggen, en slaap ik al zo diep dat ik geen last van jullie heb! Maar dan wil ik wel in het midden
Gast- Gast
Elodie schreef:Haha wil jij tussen mij en M in liggen?!Pippa schreef:O dan ga ik wel vast liggen, en slaap ik al zo diep dat ik geen last van jullie heb! Maar dan wil ik wel in het midden
Jazeker! Naast een M slaapt het heerlijk, hahaha.
Gast- Gast
Elodie schreef:Bliss schreef:Hahaha lijkt me echt wat voor Pippa
.
Drinken kan ik als de beste hoor!
Gast- Gast
Bliss schreef:
Hangt van de grootte van t huis af natuurlijk. Bij m'n ouders is dat tegenwoordig wel zo. Maar mensen van onze leeftijd zullen niet snel zo'n groot huis hebben natuurlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: