Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Logés

+28
Lilou
Rouxxxe
Green_Pepper
Twellie
Zonnetje
Charles
Blond
Sterrin_
kajaka88
Kreeftje
Inge
Jade
Susan
Floor
Rush
Sam
Caresses
minoessepoes
Mizz_S
Atelier Madame
Parisienne
Vino
Xanna
Winegum
Pussycat
Toet
rianne287
Marin
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Logés Empty Logés

Bericht  Marin zo 16 dec 2012 - 23:00

Hoe herbergen jullie logés? Hebben jullie een aparte logeerkamer? Staat daar standaard een bed in of een bedbankje? Heeft die kamer nog een ander doel? Hebben ze eigen badkamer? Of heb je een luchtbedje wat in de woonkamer moet? En hebben jullie uberhaupt wel eens logés, en zo ja, wie?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Logés Empty Re: Logés

Bericht  rianne287 zo 16 dec 2012 - 23:03

Bij ons logeren soms vrienden.
Wij hebben een logeerkamer hiervoor. Er staat een tweepersoons bed.
Ik gebruik het bed meestal om kleding op te leggen etc.

rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet zo 16 dec 2012 - 23:04

Ik heb regelmatig logés op mijn studentenkamertje Logés 253468018 Ze slapen bij mij in bed, op een luchtbedje op de grond of op de bank.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Pussycat zo 16 dec 2012 - 23:05

Als hier iemand logeerd is het vooral mijn zusje (en haar eventuele vriend). Zij komt van ver en dan is blijven slapen wel zo handig.
Maar ieder ander is ook welkom, maar dat gebeurd gewoon minder vaak/niet.

Maar bij mij mogen ze op zolder slapen. Ik heb 2 bedden klaar staan.
Op de zolder doe ik ook mijn was en is een opslagruimte. Maar er is genoeg plek om te slapen en normaal te lopen.

Ze hebben geen eigen badkamer of wat dan ook.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Winegum zo 16 dec 2012 - 23:05

Wij hebben geen ruimte voor logés eigenlijk. Een eigen badkamer hebben ze zeker niet laughcry

Het ligt eraan wie er blijft slapen en waarom. Een vriendin blijft soms weleens slapen als mijn vriend op zakenreis is. Zij slaapt dan gewoon bij mij in bed. Mijn nichtje van 6 blijft soms logeren omdat ze het leuk vindt. We hebben een luchtbed en die ligt dan bij ons in de slaapkamer. Mijn neefje van 1 heeft hier 1 keer geslapen. Hij sliep in het campingbedje bij ons op de slaapkamer. En daarnaast heeft mijn zwager en mijn vader hier gelogeerd. Zij sliepen op het luchtbed in de woonkamer. Voor beide toch wat meer privacy.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Xanna zo 16 dec 2012 - 23:07

De enige slaapgasten die wij eens per twee maanden hebben zijn mijn ouders. Aangezien wij maar één slaapkamer hebben, maar wel een flinke woonkamer, slapen ze in de woonkamer. Ze brengen zelf zo'n aerobed mee. Ideaal ding, binnen 3 minuten opgeblazen en qua hoogte en comfort heb je niet echt het idee dat je op een simpel luchtbedje slaapt.

Wanneer we in de toekomst een groter huis hebben, willen we een logeerkamer inrichten en komt er ook een fatsoenlijk bed.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Vino zo 16 dec 2012 - 23:15

Ik heb wel eens logees. Vriendinnen, m'n zusje of m'n moeder slapen gewoon bij mij in bed. Ik heb wel een luchtbedje voor als er nog iemand blijft slapen. Op de bank zou ook nog kunnen. Een eigen badkamer hebben ze niet.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 23:16

Ik heb wel eens vriendinnen te logeren of onze (schoon)zussen blijven slapen. We hebben een 2 persoons luchtbed en die leggen we of in de woonkamer, en als het voor meerdere nachten is, maken we de rommel/kledingkamer een stuk leeg zodat het bed daar kan liggen en iemand wat privacy heeft Yes

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 16 dec 2012 - 23:16

Wij hebben helaas geen extra kamers over. Men moet op een luchtbed in de woonkamer. We hebben een luchtbed (2-pers) en beddengoed. Degenen die weleens blijven slapen zijn mijn zusjes (vaak in combinatie met oppassen), mijn schoonmoeder, broertje van mijn vriend en een goede vriend van mijn vriend. De laatste drie wonen allen 1,5 uur hier vandaan, waardoor ze helaas nooit voor een dagje langs willen komen. Soms liggen zij met z'n drieën in de woonkamer Rolling Eyes Dan moeten ze overigens ook extra slaapspullen meenemen, want wij hebben maar voor 1 persoon of voor een stelletje, want die kunnen samen op het luchtbed.

Ik vind het verre van ideaal. Als ik 's nachts naar N. moet, moet ik door de woonkamer (haar kamertje grenst aan de woonkamer). Normaal zit ik 's nachts ook vaak met haar op de bank, kan ik gewoon rustig heen en weer lopen, kan ik op mijn gemak een fles maken of kan ik zelf op de bank slapen. Als zij er zijn gaat dat gewoon niet, dat is niet prettig. Mijn vriend en ik hebben nu de afspraak dat als zijn logées er zijn hij eruit gaat, als mijn zusjes er zijn dan ga ik.

Overigens komt zijn familie/vrienden niet graag logeren, omdat ze al een paar keer hebben meegemaakt dat N. uren wakker was 's nachts Laughing Ook houdt het natuurlijk in dat iedereen wakker moet worden en gelijk op moet ruimen als N. wakker wordt, anders heeft N. geen plek om te spelen en wordt ze boos. Als mijn zusjes blijven slapen dan kruipt ze lekker bij hen op het luchtbed en kijken ze tv Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Atelier Madame zo 16 dec 2012 - 23:19

Hier blijft er bijna nooit iemand logeren, de meeste mensen wonen erg in de buurt. Maar als het gebeurt slapen ze op de bank, op een luchtbedje in de woonkamer of sta ik of mijn vriend ons bed af (maar dat is dan voor oudere mensen of mijn nichtje wat al eerder naar bed moet)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 23:24

In onze kledingkamer kan een aerobed opgeblazen worden. Ik leen deze altijd van mijn ouders. Super chill ding, met pomp en zo hoog als een bed en dan ook nog 2 persoons.

Zelf boeit het mij eigenlijk niet zo waar ik slaap als ik ergens logeer. Of dat nou woonkamer, bed, bank, luchtbed is. Is toch maar voor 1 nachtje.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 16 dec 2012 - 23:29

Ik kijk er zelf zo naar uit om een groot genoeg huis te hebben om een logeerkamer te maken! Nou ja, het zal dan wel gedeelde werkkamer worden, maar met een slaapbankje voor logés.
Nu moeten we logés ook gewoon in de woonkamer kwijt op een Aerobed, wat prima gaat hoor, zo vaak komt het ook niet voor. Een enkele keer een kennis of vriendin uit het buitenland en m'n zus heeft er al een aantal keer gelogeerd als ze naar Schiphol ging. En als m'n vriend er niet is, slaapt ze gewoon bij me in bed.
Maar m'n ouders bijvoorbeeld, zou ik het niet aan willen doen om op een luchtbed in de woonkamer te moeten slapen, dus zij rijden dan weer naar huis (2 uur rijden), of zouden in een hotel moeten.
Het lijkt mij dus erg fijn om wel een logeerkamer te hebben!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mizz_S zo 16 dec 2012 - 23:30

Wij hebben nooit logés.
Maar als er iemand zou blijven slapen zou het een luchtbed worden in de studeerkamer. We hebben geen luchtbed dus dat zou diegene dan ook nog zelf moeten meenemen. We hebben ook niet echt extra beddengoed ofzo trouwens, zoals een slaapkussen of dekbed.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  minoessepoes zo 16 dec 2012 - 23:44

Onze bank in de woonkamer kan super simpel omgebouwd worden tot een tweepersoonsbed, ik hoor van iedereen dat hij ook echt lekker ligt. Wij hebben die bank genomen omdat we op 2 uur reizen van familie en vrienden zijn gaan wonen en we geen extra logeerkamer hebben in ons appartement van 45m2, dus dit is ideaal zo. Ook hebben we nog een dik luchtbed wat we op kunnen blazen.

Wij hebben zeer regelmatig logees, bevrienden stellen die gezellig een avondje komen stappen, een vriendin die een dagje komt shoppen, een vriend die voor zijn werk in Amsterdam moet zijn en dan blijft slapen zodat hij niet op en neer hoeft, mijn schoonzusje die werkt in de bar waar wij wonen zodat ze niet meer met de laatste trein terug hoeft (of als ze die net mist), familie die vroeg op Schiphol moeten zijn, mijn broer komt elk jaar rondom mijn verjaardag een nachtje logeren en afgelopen weekend zijn er 7 vrienden van mijn vriend blijven logeren omdat ze een avond gingen stappen.

Wij hebben trouwens twee extra dekbedden en ook nog twee slaapzakken, dus beddengoed is ook geen probleem. Linnen mogen wij van het hotel pakken, dat is ideaal, we hoeven het ook niet zelf te wassen. Mijn ouders hebben weleens op de bank geslapen, maar meestal boeken ze tegen voordelig tarief een kamer, dan komen ze gewoon bij ons op de koffie of eten en gaan daarna naar hun eigen kamer, dat is dan weer het voordeel van het wonen waar wij wonen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses zo 16 dec 2012 - 23:52

Wij hebben een logeerbed voor 1 persoon in de logeerkamer. In deze kamer staat onze kledingkast en verder staat het wasrek er. Deze haal ik weg wanneer er iemand komt logeren.
Vrienden en familie komt wel eens logeren. Wanneer er meer dan 1 persoon komt, dan slaapt 1 op de grond (ook in de logeer). Hier hadden we eerst een matras voor, maar nu niet meer dus dan moet diegene zelf een luchtbed meenemen. Dekens en kussens hebben we wel genoeg.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sam zo 16 dec 2012 - 23:56

Wij hebben een werkkamer waar ruimte is om te slapen. Daar blazen we dan een aerobed op. Maar wij krijgen hooguit 1x per jaar mijn zus als loge.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Rush zo 16 dec 2012 - 23:57

Wij hebben een tweepersoons logeerbed in een logeerkamer staan. In die kamer staat ook de was te drogen.

Wij hebben nooit logés. Ik hecht heel heel heel veel waarde aan m`n privacy en voel me dan totaal niet op m`n gemak. Ik logeer zelf ook nooit ergens.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Floor zo 16 dec 2012 - 23:58

Wij hebben een logeerkamer met mijn oude 1 persoonsbed. Ons oppaskindje blijft hier wel eens slapen. Verder hebben we nooit iemand die blijft logeren.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan ma 17 dec 2012 - 0:00

Mijn moeder logeert hier regelmatig en zij slaapt dan bij Ezra, hij heeft een extra bed dat we onder zijn eigen bed uit kunnen schuiven. Verder logeren hier eigenlijk nooit mensen. Als dat ooit zou gebeuren dan denk ik we óf een luchtbed in de huiskamer zouden leggen, óf dat ik bij Yrsa zou gaan slapen en Dion bij Ezra en dat we de logé's dan ons bed zouden aanbieden. Dat hangt er een beetje van af wie het zijn en hoe lang ze blijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Jade ma 17 dec 2012 - 0:12

Wij zitten daar nu toevallig ook mee! Wij hebben wel extra kamers, maar daar staat geen bed.

Normaal zou ik mijn ouders in mijn bed laten slapen en zelf op een luchtbed gaan slapen. Nu ik zwanger ben, en last van m'n rug heb leek me dat alleen niet zo handig!

Mijn ouders hebben zelf voorgesteld om op een luchtbed te gaan slapen, en mijn broer slaapt op de bank (brede, lange bank).

In de toekomst willen we hier nog wel wat op verzinnen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Inge ma 17 dec 2012 - 2:26

Wij hebben 2 slaapkamers over, de ene slaapkamer staat een 1 persoonsbed en op zolder staat een 2 persoonsbed (mijn oude bed). Zolder gebruiken wij verder amper, behalve als opbergruimte achter de schotten.
Op de andere slaapkamer staat nog een oude pc, hometrainer en strijkplank.

Hebben soms vrienden te logeren of neefjes en nichtjes. En heel soms mijn ouders en of zusje en haar vriend
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Kreeftje ma 17 dec 2012 - 2:41

We hebben heel af en toe familie die blijven logeren.

Mijn vriend heeft co ouderschap over zijn 2 dochters, dus als het in een weekend is als de meiden niet hier zijn, hebben we 2 kamers over. 1 met een 2 persoonsbed, en 1 met een 1 persoonsbed. Dus dat is geen probleem. In de weekenden dat de meiden er wel zijn, wordt het dus lastig. Maar dat is (nog) niet voorgekomen.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  kajaka88 ma 17 dec 2012 - 3:34

Wij hebben een logeerkamer met een 1 persoons bed. Deze kamer gebruiken we ook alleen als logeerkamer. Mijn vriends neefjes komen zo nu en dan logeren. Daarnaast hebben we sinds kort op de tweede verdieping een zonnehemel waar ook een 1 persoonsbed onder staat. Verder doet die ruimte dienst als wasruimte. Toen we laatst gevraagd werden om op te passen en of we daar bleven slapen omdat het laat werd, hebben we dan ook voorgesteld om dan maar 2 neefjes te laten logeren. Een op de logeerkamer en een boven. Een eigen badkamer hebben ze niet hoor, haha.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 4:00

hahaha een eigen badkamer hebben ze hier trouwens ook niet Wink

Moet je toch niet aan denken.. 2 badkamers schoonmaken No