Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet-vooruit-te-branden- topic

+16
Rumble
Parisienne
rianne287
Jade
Vino
Evalynn
Star007
Lady Starstruck
Lejow
Lady1984
Rizzo
Winegum
Suus
Atelier Madame
Burn
MamaDaan
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Star007 zo 16 dec 2012 - 23:39

Thanks! Ik heb nog niet zoveel foto's ( van het feest enzo) Er komen binnenkort vast nog wel wat op het forum langs;)
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Star007 zo 16 dec 2012 - 23:40

Jade schreef:pfff ik kom ook niet op gang! Ik zit nog in mijn pyjama Embarassed.

Ik ga me nu maar eens douchen en aankleden. Daarna wil ik nog stofzuigen, dweilen, toilet schoonmaken, afstoffen en met de hondjes naar buiten. Later vandaag wil ik nog even boodschappen doen.

Ik word al moe als ik eraan denk! haha.

Daar heb ik ook last van haha lol!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 23:43

Star007 schreef:Thanks! Ik heb nog niet zoveel foto's ( van het feest enzo) Er komen binnenkort vast nog wel wat op het forum langs;)
Ik wil de rest van je jurk zien :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  rianne287 zo 16 dec 2012 - 23:45

ik zit te wachten op glasvezel monteur.
Hij kan komen vanochtend tussen 8 en 13:00 uur.
Ik was er dus al vroeg uit, en had van alles op mijn lijstje staan.
Poetsen/was/ administratie etc haha
Maar ik kom niet echt veel verder dan mijn laptop.

Ik heb wel trek..maar ik kan nog geen boodschappen gaan doen Rolling Eyes
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Suus zo 16 dec 2012 - 23:51

Heb ik mezelf eindelijk van de bank afgesleept en hardgelopen, mis ik net op dat moment de foto van Star! Volgende keer kan ik dus beter blijven zitten op de bank Wink Ben je op mijn verjaardag getrouwd? Mooie datum Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Parisienne zo 16 dec 2012 - 23:52

N. en ik zijn beiden ook nog in pyjama. N. is ziek en ook ik voel me al een tijdje niet lekker. Vanmiddag komt mijn moeder, dan kan ik even wat boodschappen doen. Er staat nog een afwas, er moet kleding gewassen worden en ik wil eigenlijk nog even schoonmaken (lees: alle griep-bacteriën uitroeien). Ik ga zo maar eens wat doen Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 0:04

Zit nu te eten met de kinderen, voelt best nuttig Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Burn ma 17 dec 2012 - 0:27

Burn schreef:Present!

Ik lig nog in bed, maar moet eigenlijk douchen, de was opvouwen, telefoontje plegen, vaatwasser uitpakken, laatste kerstcadeautje halen, geleende spullen terug brengen en sollicitatiebrieven schrijven..
Er zit vooruitgang in!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Rumble ma 17 dec 2012 - 0:27

Ik moet echt een wasje erin doen anders heeft mijn zoontje geen schone kleren meer morgen haha. Dat neem ik me al drie dagen voor maar ik ben gewoon te druk (of lui) om me ertoe te zetten.
Ik zit alleen maar op facebook of kijk mtv. Ik moet ook nog douchen en eigenlijk even langs een autoschadeherstelbedrijf omdat een meneer vorige week botsauto speelde met mijn auto op de parkeerplaats. (heet dat zo?)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Isis ma 17 dec 2012 - 0:54

Rumble; bedoel je dat er een auto tegen je geparkeerde auto reed? Dat overkwam mij namelijk ook vorige week, reed er een vrachtwagen tegen mijn klein autootje. Schade: ruit, lamp en achterstel kapot :cheering: Wat was bij jou de schade?

Ik ben vanmorgen vroeg kerstinkopen gaan doen, wat een volk op maandagochtend zeg! Nu ben ik helemaal lui in mijn zetel gekropen.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Zwerver ma 17 dec 2012 - 1:18

Ik ben ook niet vooruit te branden vandaag. Zit nog steeds in mijn badjas Embarassed
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Rumble ma 17 dec 2012 - 1:39

Isis schreef:Rumble; bedoel je dat er een auto tegen je geparkeerde auto reed? Dat overkwam mij namelijk ook vorige week, reed er een vrachtwagen tegen mijn klein autootje. Schade: ruit, lamp en achterstel kapot Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 281626781 Wat was bij jou de schade?

Ik ben vanmorgen vroeg kerstinkopen gaan doen, wat een volk op maandagochtend zeg! Nu ben ik helemaal lui in mijn zetel gekropen.

Nee, we reden op de parkeerplaats van mijn werk. Ik reed achter hem en opeens zette hij 'm in zijn achteruit. Mijn bumper heeft flinke schade helaas :'(

Poeh, jouw schade is ook echt niet mis zeg. Is het al hersteld inmiddels? Had je zelf niks of zat je niet in je auto?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Suus ma 17 dec 2012 - 2:18

Ik werd min of meer gedwongen om in actie te komen. Ik had zin in eten en moest nog boodschappen doen, die zijn nu dus binnen Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Foodish ma 17 dec 2012 - 2:42

Ook hier niet vooruit te branden. Ik heb net wel even boodschappen gedaan met mijn vriend en mijn zorgverzekering gewijzigd. Ik hoor nu aan de slag te gaan voor school maar ik heb een zeer grote studieontwijkingsgedrag(?) al een tijdje eerlijk gezegd.
Foodish
Foodish
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 48
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Jade ma 17 dec 2012 - 2:45

ik ben naar de kapper geweest.. stond niet op mijn lijstje, en de rest moet ik dus nog gewoon doen Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 1270000679.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Error ma 17 dec 2012 - 5:26

Ik heb ook weinig gedaan, vanochtend hebben we te lang in bed gelegen, ik moest thuisblijven omdat er glasvezel geïnstalleerd werd (en ze helemaal niet zijn geweest) de hele middag op de bank gelegen, film gekeken en spelletjes gedaan en zelfs nog geen eten gekookt nu. laughcry Het enige nuttige dat ik gedaan heb is met een vriendin gebeld en bijgekletst. Razz
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Suus ma 17 dec 2012 - 6:28

Het viel uiteindelijk mee vandaag, heb bijna alles gedaan wat ik wilde doen. En de rest komt straks nog wel, heb er vertrouwen in Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet-vooruit-te-branden- topic - Pagina 2 Empty Re: Niet-vooruit-te-branden- topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum