Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe poepvlekken uit kleding krijgen?

+14
tweeling
artificialfunk
teletascha
Flip Fluitketel
Jezzie
Susan
Happydobby
Liadan
CCC
kwak
PapillonRose
Sterrin_
Star007
LDJ
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe poepvlekken uit kleding krijgen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe poepvlekken uit kleding krijgen?

Bericht  yes1984 ma 17 dec 2012 - 0:34

Wanneer ik poepvlekken in de rompers heb doe ik er een schep vanisch bij. Er blijven nooit vlekken in zitten. Ik was met het vloeibaar wasmiddel van het C1000 huismerk.

Edit: ik was kleding op 30 graden
Rompers op 60 graden.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe poepvlekken uit kleding krijgen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe poepvlekken uit kleding krijgen?

Bericht  Shopaholic ma 17 dec 2012 - 1:12

Ik was vrijwel alles op 30 tot 40graden met Ariel wasmiddel & een flinke schep vanish. Ook poepvlekken, of spuugvlekken, gaan er altijd uit. Heb nog nooit iets hoeven weggooien. Heb ik niet direct een volle wasmachine, dan laat ik het eerst in Vanish weken voor een x aantal uur of nodig x aantal dagen & gaat het daarna in de wasmachine.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe poepvlekken uit kleding krijgen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe poepvlekken uit kleding krijgen?

Bericht  Amber- ma 17 dec 2012 - 4:14

EDC schreef:Ik was vrijwel alles op 30 tot 40graden met Ariel wasmiddel & een flinke schep vanish. Ook poepvlekken, of spuugvlekken, gaan er altijd uit. Heb nog nooit iets hoeven weggooien. Heb ik niet direct een volle wasmachine, dan laat ik het eerst in Vanish weken voor een x aantal uur of nodig x aantal dagen & gaat het daarna in de wasmachine.

Ik doe precies hetzelfde!
Krijg ook alle vlekken er altijd uit.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe poepvlekken uit kleding krijgen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe poepvlekken uit kleding krijgen?

Bericht  LDJ ma 17 dec 2012 - 4:42

Het is gelukt hoor Very Happy .
Ik heb het eruit gekregen.!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe poepvlekken uit kleding krijgen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe poepvlekken uit kleding krijgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum