Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur voor chocolade bruine coup?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  ixis zo 16 dec 2012 - 6:46

Ik wil mijn haar graag weer een kleurtje geven. Chocolade bruin lijkt me erg mooi. Maar weet iemand welke kleurcode hier er best bij in de buurt komt? Ik heb een aantal jaar terug de code 5-6 gehad, lichtbruin /rood ruin. Ik heb geregeld een kleurtje gehad en nu weet ik niet meer precies hoe deze in mijn haar uitzag. Kan ik deze gebruiken voor een chocolade bruine kleur of beter een andere? Iemand die mij een tip kan geven?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  Fortissimo zo 16 dec 2012 - 6:48

Ik vond deze juist heel fijn!
Welke kleur voor chocolade bruine coup? Syoss-mixing-colors-4-86-praline-mix-haarkleuring-bruin
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  ixis zo 16 dec 2012 - 6:58

Ziet er mooi uit. Ik wil ook meer naar het bruine en niet zozeer het roodbruin wat ik in de 5-6 had. Misschien eens meer richting de 4 kijken dan.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  Fortissimo zo 16 dec 2012 - 7:02

Mij werd deze toen geadviseerd omdat ik absoluut geen roodtinten er in wilde hebben. Het is dat ik mijn haar niet meer zo donker mag verven van de kapster (omdat ik het zomers weer blond wil hebben Laughing), anders had ik het weer gedaan.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 7:06

Choclade is wat de keur wat roder maakt. Chocolade bruin. Als je dat niet wilt, dan kun je beter een naturel of beige of ash bruin nemen.

Zoiets van John Frieda bijv.
Welke kleur voor chocolade bruine coup? The-look

Welke kleur voor chocolade bruine coup? The-look

Meer donker bruin..
Welke kleur voor chocolade bruine coup? The-look

dit is de chocolade bruin van John Frieda
Welke kleur voor chocolade bruine coup? The-look

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  ixis zo 16 dec 2012 - 7:22

Thnx voor de tips. De rode tint wil ik inderdaad liever niet meer. De tweede foto vind ik erg mooi. Dat is de beige denk ik dan hè?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 7:38

Dat is de natural. 5N

Welke kleur voor chocolade bruine coup? The-product

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 7:40

Ik lift even in je topic mee hoor ixis :P

Punk'd schreef:



Meer donker bruin..
Welke kleur voor chocolade bruine coup? The-look

Mijn haar is dus deze kleur geworden. Ik wilde ook graag chocolade bruin, maar het lijkt wel zwart. Het zit er al een tijdje in en mijn haar is gelukkig weer iets lichter geworden. Maar ik wil mijn haar heel graag weer meer richting het donkerblonde met wat blonde plukjes. Denk je dat mij dat zelf gaat lukken? Of moet ik dan echt naar een kapper?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  Fortissimo zo 16 dec 2012 - 8:26

Dat zou ik zeker bij een kapper laten doen. Ze hebben destijds heel veel problemen gehad om mijn haar weer blond te krijgen.. Als ik het zelf had gedaan, was het denk ik niet gelukt.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  ixis zo 16 dec 2012 - 8:32

Punk'd schreef:Dat is de natural. 5N

Welke kleur voor chocolade bruine coup? The-product

Thnx! Blijft altijd lastig vind ik, wat op je eigen haar ziet het er ook altijd weer iets anders uit.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur voor chocolade bruine coup? Empty Re: Welke kleur voor chocolade bruine coup?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum